- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ingress
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Sok itt az ismerős arc.
Megpróbálom itt is a lehetetlent, és pontot tenni ennek a végére.Erre a kérdésemre nem tudott érdemi választ adni a Suzuki Magyarország:
Adott egy Suzuki SX4 S-Cross, 1.4 turbós Boosterjet benzin motorral.
Bejáratás után 4.000 km-nél márkaszervizben lecseréltettem az olajat a Suzuki gyári olajára, ami az alábbi link szerint az ECSTAR F9000 5w30 C2 dízel olaj:A mellékelten csatolt felhasználói kézikönyv ide vonatkozó része szerint viszont az ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, ACEA A3/B4 és ACEA A5/B5 szabványok szerinti olaj a megfelelő.
Kérdésem, hogy van-e ellentmondás a két ajánlás között, vagy a mellékelten csatolt ábra szerint gond nélkül helyettesíthető az A1/B1 és A5/B5 szabvány a motorba került ACEA C2 szabványú olajjal?
Önök ezeknek tudatában legközelebb milyen olajat választanának?
Amit én néztem: legközelebb Liqui moly top tec 4600-at raknék bele, az elvileg tudja az ACEA C2-t, A3/B4-et és az API SN minősítéseket is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs