- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Netfone
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Szerintem nincs mert a C-s olajok tudják az A-s szabványnak megfelelő értékeket csak azok alacsonyabb szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalma miatt a katalizátor és a DPF hosszú élettartamát szavatolja.
Bele lehet önteni benzniesbe kárt nem okoz (csak feleslegesen drága).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Ha az enyém lenne, akkor inkább az A3/B3, A3/B4, A5/B5 specifikációjút tenném bele. A C2 részecskeszűrős dizellel (is) kompatibilis, így alacsony hamutartalmú, kevésbé ken (szvsz, nem vagyok én se tribológus).
Az index olajtopikban elvileg vannak szakemberek, bár elég pökhendi egyik-másik.
-
Danex
addikt
Én szerintem maradok a gyárinál ,mert beszari vagyok a garanciával. (A vitarás jogászt még mindig nem kérdeztük meg )
Amúgy a Kin. Vis @ 40°C (mm²/s)-ot az 1.0L motorhoz lehet a vékonyabb jobban ajánlott, mert télen kicsit lassan szedi össze magát a motorhőmérséklet ezekben a 1-2fokokban.
De javítsatok ki, mert csak Gugli huszár vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs