- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic V2 - origami
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
Ha hordozóelem, vagy mi erre a szakszó, szóval beleszól a futóműbe, akkor a klasszikus autónál is tekintettel kell arra lenni hogy jó helyre kerüljenek a dolgok. Ahogy elnézem a videóban a cell to bodynál is lesz rá biztosan megoldás, mert az akkunak cserélhetőnek kell lenni, így meglesznek a bontási pontok ahol kiszedik az akkut, és a cell kerete a lényegi merevítés, ami ha gyűrődik, egyszerűen kivágják, pórolják valami elemmel, visszahegesztik, és visszateszik az akkut, mondjuk az utastér felől kell megbontani, hogy lehessen vele dolgozni.
Amikor több elemből áll egy rész, azokat is úgy hegesztik egybe, hogy minél inkább hasonlítsanak egy fizikai egészre, itt meg eleve egyben van. Első blikkre az gondolom több varrat kell majd, mint az eddigi szerelési módoknál, ahol az elemek nincsenek végighegesztve, hanem csak a hegesztési pontokon, itt viszont egybe kell majd varrni, mert nincsenek hajtások a lemezen, ahol találkoznak az elemek, hanem élek lesznek, és ez esetben furán festene hogy egymással szembenállnak és csak darabokon vannak összehegesztve meg nyikorogna is. Azért lehetnek trükkök, ahová erős varrat kell majd, meg csak amolyan fedőhegesztés. Nagyon én sem értek hozzá, de pl. a küszöbömet végighegesztettem, pedig hivatalosan le kéne fúrni, és úgy visszarakni az megfelelő elemeket, mint a gyárban, de kinek volt ehhez kedve, szóval a hegesztés nem mindig olyan nagy vesződség, van hogy keresztben félbevágják az autót, és egybehegesztik, tehát az egybevarázsolás ma sem ismeretlen.Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen