Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    aktív tag

    válasz opr #21 üzenetére

    Annyira nem vagyok benne, és engem End of Line érintett, ahol a szoftver felmegy az autóra, s el kell kezdeni kutatni, ha valami nem működik.
    Egyesével is szívás, de ha egyben kell mindent nézni, akkor halál.
    Ráadásul kontrollerenként van maximum hat komponens, amire figyelni kell:
    HW, SW, Calibration, DOTI, Messagerie, esetleg még a gyártói szoftver.
    A Calibration adja meg a SW-nek a konkrét paramétereket, a DOTI definiálja a konkrét autót, a Messagerie a diagnosztikai programban az ECU kérdezz felelek párja. Ha nem megfelelő, akkor a kiolvasott adatok szarok lesznek, elcsúsznak, és hülyeséget lehet az autóra feltölteni. És ezek kompatibilitása egymással keresztbe kasul fontos.

Új hozzászólás Aktív témák