- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cudarz
tag
Sok igazság van abban amit mondasz, de mégsem tudok veled teljes mértékben egyet érteni. Mégpedig azért nem, mert pont, hogy pénzügyi területen lehet áldozatokat hozni. Amennyiben az eladott termékek mennyisége magas, akkor alacsonyabb eladott készülékre lebontott haszonkulccsal ugyanazt a akkumulált haszont tudják elérni.
Az én véleményen szerint nem pénzügyi, hanem branding okokból nem engedhetik meg maguknak, hogy olcsóbban adják a telefonokat. A HTC a fénykorában egy elég magas renomét alakított ki magának, és a mai napig ha megkérdezed az embereket, hogy mi jut eszükbe a márkanév hallatán, az bizony a.) a minőség b.) a drága készülékek lesznek. Minél drágább valami, az emberek annál magasabb minőséget tulajdonítanak a terméknek, még akkor is, ha számos példával meg lehet ezt cáfolni.
Tehát van egy prémium márkánk, aminek branding szempontból az egyik legnagyobb értéke maga a brand, a márkanév. Ha olcsóbban adnák a termékeket, akkor a HTC azt kockáztatná, hogy elveszti a prémium imázsát. A HTC ezt nagyobb kockázatnak látja, mint azt, hogy ha letesznek egy szuper csúcskészüléket az asztalra, akkor továbbra is csökkennek az eladásaik.
Szerintem ezért döntött úgy a HTC, hogy a közvetlen konkurenciával egy szintre lövi be az árait. Hogy ez jó döntés-e, vagy sem, azt majd a piac igazolja. Sajnos ha a telefon valóban jó, az még csak félsiker. Mert a siker másik feléhez kell az is, hogy a laikus, impulzus vásárlók, akik a vevők 90%-át teszik ki, a boltokban a pultokon a kiemelt helyeken ne a Samsung és az Apple, hanem a HTC telefonjait lássák, és az eladók is ezeket ajánlják. Viszont itt visszatértünk az anyagiakhoz, hiszen a marketing egy költséges dolog.
Egy dolog biztos, hogy én hamarosan megtámagtom a HTC-t egy 10-es vásárlásával. Ez lesz a 4-ik HTC csúcstelefonom, és csak remélni tudom, hogy nem az utolsó.
-
edward2
addikt
Tehát azt mondod olyan okos emberek ülnek minden nagy cégben hogy jól tudják mit kell tenniük.
Ebből az következik a véleményed szerint még cég nem ment tönkre.
"van egy üzleti terv, ha az nem teljesül, na akkor van baj."
Jaa tényleg? Tehát ha a HTCnél gőgősen elképzelik, hogy az ő telefonjuk pedig a legjobb és legalább 10millió/negyedév fog belőle fogyni 800+ eurós áron akkor az biztos úgy is lesz?(#544) cudarz
ha megkérdezed az embereket, hogy mi jut eszükbe a márkanév hallatán, az bizonya.) a minőség b.) a drága készülékek lesznek.c. "mi az a HTC?"[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen