Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cudarz

    tag

    válasz sipy888 #535 üzenetére

    Sok igazság van abban amit mondasz, de mégsem tudok veled teljes mértékben egyet érteni. Mégpedig azért nem, mert pont, hogy pénzügyi területen lehet áldozatokat hozni. Amennyiben az eladott termékek mennyisége magas, akkor alacsonyabb eladott készülékre lebontott haszonkulccsal ugyanazt a akkumulált haszont tudják elérni.

    Az én véleményen szerint nem pénzügyi, hanem branding okokból nem engedhetik meg maguknak, hogy olcsóbban adják a telefonokat. A HTC a fénykorában egy elég magas renomét alakított ki magának, és a mai napig ha megkérdezed az embereket, hogy mi jut eszükbe a márkanév hallatán, az bizony a.) a minőség b.) a drága készülékek lesznek. Minél drágább valami, az emberek annál magasabb minőséget tulajdonítanak a terméknek, még akkor is, ha számos példával meg lehet ezt cáfolni.

    Tehát van egy prémium márkánk, aminek branding szempontból az egyik legnagyobb értéke maga a brand, a márkanév. Ha olcsóbban adnák a termékeket, akkor a HTC azt kockáztatná, hogy elveszti a prémium imázsát. A HTC ezt nagyobb kockázatnak látja, mint azt, hogy ha letesznek egy szuper csúcskészüléket az asztalra, akkor továbbra is csökkennek az eladásaik.

    Szerintem ezért döntött úgy a HTC, hogy a közvetlen konkurenciával egy szintre lövi be az árait. Hogy ez jó döntés-e, vagy sem, azt majd a piac igazolja. Sajnos ha a telefon valóban jó, az még csak félsiker. Mert a siker másik feléhez kell az is, hogy a laikus, impulzus vásárlók, akik a vevők 90%-át teszik ki, a boltokban a pultokon a kiemelt helyeken ne a Samsung és az Apple, hanem a HTC telefonjait lássák, és az eladók is ezeket ajánlják. Viszont itt visszatértünk az anyagiakhoz, hiszen a marketing egy költséges dolog.

    Egy dolog biztos, hogy én hamarosan megtámagtom a HTC-t egy 10-es vásárlásával. Ez lesz a 4-ik HTC csúcstelefonom, és csak remélni tudom, hogy nem az utolsó.

  • edward2

    addikt

    válasz sipy888 #535 üzenetére

    Tehát azt mondod olyan okos emberek ülnek minden nagy cégben hogy jól tudják mit kell tenniük.

    Ebből az következik a véleményed szerint még cég nem ment tönkre.

    "van egy üzleti terv, ha az nem teljesül, na akkor van baj."
    Jaa tényleg? Tehát ha a HTCnél gőgősen elképzelik, hogy az ő telefonjuk pedig a legjobb és legalább 10millió/negyedév fog belőle fogyni 800+ eurós áron akkor az biztos úgy is lesz?

    (#544) cudarz
    ha megkérdezed az embereket, hogy mi jut eszükbe a márkanév hallatán, az bizony a.) a minőség b.) a drága készülékek lesznek. c. "mi az a HTC?"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák