- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
XharX
aktív tag
Az a 2-3% nagybetűs semmi, be lehet tudni méréshatáron belüli hibának is. Az meg, hogy e teszt szerint nem a GTX 680-é a képzeletbeli trón, sok vizet nem kavar. Ha vissza keresel láthatod, hogy erről írtak Abuék, ki van fejtve az eredmény miért ennyi, mivel volt már róla hiszti.
-
XharX
aktív tag
Elnézést, ha kötekedőnek tűnt, de világosan le voltak írva a dolgok már. No meg jöttek újabb driverek, Abu mondta is, hogy ők mindent maxon mértek, volt oldal ahol nem volt mondjuk az AA maxra tolva stb... No meg szerintem ennyin fennakadni vicces.
Amúgy ha annyira zavar, írj Oliverdának, hogy korrigálja, kíváncsi lennék a reakciójára[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Írtam korábban, hogy ha általánosnak tűnik az, hogy a GTX 680 nagyjából Full HD-ig és 4xAA-ig érzi jól magát, és amint jön a 8xAA, illetve a felbontás Full HD fölé csúszik, akkor a HD 7970 előnyben lesz. Rendszerint a tesztek eredménye attól függ, hogy ki mit gondol a top kártyák szerepéről. A fő kérdés, hogy ügyelni kell-e arra, mint a hímes tojásra, hogy a 2 GB memória a GTX 680-at ne korlátozza. A másik, hogy vannak olyan játékok, ahol iszonyúan bonyolult shaderek is futnak, melyeket LDS-re építenek. A GCN architektúra ezen a ponton konkrétan 4,5x gyorsabb, mint a Kepler. Ha egy ilyen shader aktiválva van a játékban, akkor a két architektúra közül el van döntve, hogy melyik a jobb, mert ezek rendszerint post-process shaderek. A mi tesztünkben ilyen játék a Metro 2033 (Diffuse DoF effekt) és az Aliens vs. Predator (advanced shadow effekt). Ebben a két játékban ez a két beállítás dönti el azt, hogy melyik a gyorsabb. Az nyilván elég komoly előny, ha az adott program legmegterhelőbb effektjét az egyik architektúra ~4,5x tempósabb shader memory mellett futtatja.
Ezeket kell eldönteni a teszteknél, hogy mi legyen az, amit bekapcsolsz. Ezt rendszerint a tesztelők aszerint döntik el, hogy mennyire reális az eredmény, vagy éppen fair a terhelés. Nyilván itt elő lehet venni, hogy mennyire fair a GTX 680-at a 2 GB VRAM miatt nagyon meghajtani, illetve ráerőltetni olyan effekteket, amelyek nagyon építenek a shader memory tempóra, ahol még a Fermihez képest is harmadára/felére esett a Kepler teljesítménye. Mi ilyen drága termékeknél annyira nem vagyunk szívbajosok ezzel kapcsolatban ... mindent a lehetséges maximumra és kész. Azért ilyen drága a termék, hogy bírja a terhelést. Meg amúgy is, hogy ha elkezdesz azon agyalni, hogy melyik architektúrának mi a fair, akkor sosem jutsz dűlőre, mivel az egyiket előnyben részesíted. Ráadásul nem hiszem, hogy meg tudnánk magyarázni azt, hogy miért kapcsoljuk ki a Diffuse DoF effektet Metro 2033 alatt. Röviden csak annyit tudnánk mondani, hogy azért, mert a Keplernek ez nem megy jól, de akkor megint előjön, hogy az egyik architektúrát előnybe helyezed. Igazából ezen már nem szoktunk gondolkodni. Amit lehet azt bekapcsolunk.
Ez alól két kivétel van a mi tesztjeinkben. A Shogun 2 esetében a Diffuse DoF High opció helyet Low-on maradt, amit azért léptünk meg, mert High beállítás mellett nem fut a program 1 GB VRAM mellett ... ennél több kell neki. A másik a Metro 2033 alatt az MSAA kikapcsolása, ami bevallottan hibásan működik. Minden terméken lerontja a textúraminőséget valamiért. Egészen pontosan a motor fogja magát, és a max minőségi szintről valamiért egyel visszább vált. Ez ugyan nem probléma a sebességben, mert a mintavételezés ugyanannyi lesz a textúrák oldaláról, de az AAA-t jobbnak tartjuk itt, mert az a fejlesztők szerint is hibátlanul működik. DX11-es GeForce-nál, sajnos a textúraminőség bug általános. Ezt a fejlesztők korábban azzal magyarázták, hogy amikor a játékot megírták, akkor nem volt még DX11-es GeForce. A tesztelés hiánya okozhat ilyen bugot. Szerencsére a mintavételezés mennyisége bármilyen textúraméret mellett azonos, szóval az, hogy a játék bugos GeForce-on és nem engedi a max részletességet a sebességet nem befolyásolja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SkyShowtime
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Elden Ring
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen