- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Igen, én csak az eladási számokat mondtam. De nyilván amúgy mindenki a "nagyok" címszóval a régi (nem olyan régi) nagy nevekre gondol.
Amúgy a Huawei sincs tőzsdén, bár abban igazad van, hogy ők leglaább jövedelmező üzletágra építenek, és ténylegesen fejlesztenek, rengeteg mérnököt alkalmazva világszerte. Ez például nem mondható el a Xiaomiról, ők kb mindent összelopkodtak, amijük van. -
no more
addikt
Az Apple perelni fog, mert ők találták ki a személyre szabható telefont, amit magadnak hajlíthatsz!
(#144) janeszgol: De, pont attól. Majd egyszer próbálj ki egyet a One szériából, fogdosd meg, nyomkodd, utána menj egy másik csúcstelefonhoz és azt nyomkodd. Ki fogod röhögni. Nekem a Desire Eye szoftvere után totális akadozós laghalmaz volt pl. a Z3c tablet. Főleg multitaskingnál késik kegyetlenül. Amíg reagál érintésre, még az M7-en is átváltok 2 appot. És az M7 2 éves telefon. Ezért prémium a HTC.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
Matada2.3
veterán
Nincs prémium gyártó csak prémium kategória amit (majdnem) minden cég gyárt.
Ja, és ha lehet fanboyozni akkor te az vagy. Nagyon sok telefonnal találkoztam már, imádom a HTC-t, de a One szérián kívül is vannak legalább annyira jó telefonok. [ Szerkesztve ]
Finn the human
-
no more
addikt
-
kolosanyi
veterán
Az Applenél meg minden első szériában súlyos hibák vannak (repedő ház, antenna gate, lepattogzó festék, karcolódás, liluló fotók a szar lencse miatt, meghajló telefon), a HTC meg rendre alulméretezi a telefonok aksiját és nem képesek egy normális kamerát belerakni egy modelljükbe se, de legalább másfélszeres felárat elkérnek érte. Arról nem is beszélve, hogy a WP vonalon mit műveltek, de mondjuk ott se jobb a többi. Tömegtermelés van mindenhol, ami ezt eredményezi.
-
janeszgol
félisten
Hogy lehet prémium az, ahol gyári hiba a liluló kamera (M7), a gyenge jack (M7, M8), proxi gondok (M7). Igen ezektől hangosak a fórumok. (Ahogy pl a Lumiáknál is ritka szar a jack.)
Szerintem az Apple sem prémium. (Attól még becsülöm mindkét gyártót valamiylen szinten. A HTC-t a valóban jó telefonokért a csúcskategóriában vagy az Apple-nél azt, hogy a SoC-ot is ők tervezik - meg minden mást, egyedül talán a flasht nem, illetve a kamerát nem. Tehát sokat dolgoznak rajta.)Az Apple egy baromi sikeres cég, jó, de nem hibátlan termékekkel. (A legtöbb szériahiba két év után jelentkezik. Két év meg egy szerződést jelent.) Mindkét cégnek volt prémium érzetű időszaka, amiről azopi is beszélt, de azok már a múltté.
(Amúgy off, de milyen érdekes. Megvesz az ember egy 200 ezres telót avval a felkiáltással, hogy két évet bírjon ki, majd ha utána tönkre megy, kit érdekel, jön a másik a hosszabbításkor. Ellenben egy 200 ezres használt autót 5-10 évre akarjuk venni.)
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
Még annyit akartam írni, csak közben lejárt a szerkesztési idő, hogy egy magára valamit is adó média így fogalmaz: prémium érzetet kelt. És nem pérmium gyártóról/termékről beszél.
[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
#86973952
törölt tag
Már nem azért, de a tömeggyártásnak köze nincs a prémium kategóriához, tehát kár ezen vitázni bárkinek is.
Attól, hogy manapság divatos dolog ezt a szót hangoztatni (pl. boroknál), még nem lesz az. Aki ezt komolyan gondolja, annak rendesen kimosták az agyát.
Apple azért csinálja nagyon jól, mert nem csak terméket árul, hanem életérzést is, amivel szimbólumot teremtett. Ezt nagyon okosan, hosszú évek alatt felépítették.
A HTC is hasonló módon építkezett, csak valahogy elcsúsztak, ahogy a BlackBerry is. Ennek is meg van az oka. Felesleges részletezni, mert komolytalan dolog ezen vitázni, hiszen sajnos vagy nem sajnos, mind egy oldalon álltok.
-
kali
legenda
ezek szerint nem volt minden samsung telefon a kezedben, mert nem mindegyik teszkós műanyag.
a htc hiába gyárt (részint) minőségi telefont - bár ez is megkérdőjelezhető, ha visszagondolok a one (m7) pixelhibás tömegére, pláne az első szériák esetén, vagy a kopó házra -, ha kamerában elmarad a csúcskategóriától - minőségben is, nem csak a lilulás miatt -, a szervizes támogatásról nem is beszélve...
a sony esetén is a szervizes háttér a fő probléma - márpedig a prémium kategóriában a jó szervizes támogatás és a korrekt és viszonylag gyors garis ügyintézés is elvárás lenne, abban pedig magyarországon a samsung a legjobb a csúcskategóriában, aztán jön az apple - a cserés, vagy bizonyos esetekben már javítós, de ahhoz képest gyors és rugalmas metódussal, minden más gyártó csak utána, a htc és a sony valahol a sor végén, attól ebben még az lg is jobb.[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
Leírom már, nem szoktam ilyet, de nem bírom ki.
Huawei-t én a mobilnet kőkorszak óta ismerem, akkoriban ha jó modemet akartál Huawei-t vettél (mai napig működik lassan 10 éves Huawei modemem...) Nem ma kezdték a mobil üzletágat mint látható, az okostelefon vonalat is nagyon felhozták, meg is érdemlik a nexus-t. Erre ide kell jönni a besavanyodott htc fanoknak, gratulálok.
Megkérdezem már: Hol volt a htc amikor a minőségi Huawei mobilkommunikációs termékek már a zsebemben voltak ? Na csók, lehet savazni.Sehol no fate but what we make
-
no more
addikt
Mi a baj a HTC szervizzel? Bekussolt a fülesem bal oldala, beküldtem nekik, hogy rossz és küldtek egy vadi újat, amit én csomagoltam ki. Azt mondták a T-nél, hogy 14 nap szokott lenni az átfutási idő, amíg elpostázzák nekem, a 13. napon telefonált a futár, hogy a ház előtt vár engem, csomagot kaptam a T-Mobiltól.
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
kali
legenda
a 3 - 4 hetes átfutási idővel - de nem egy ember ettől is hosszabb intervallumról számol be a csehek kapcsán, ahová kiküldték a készüléket -, ha a telefont kell javítani, amit több hiba esetén, sokszor csak részint javítanak, nem egyszer másodszorra is vissza kell küldeni, de a one témában nem egy tulaj írta le, hogy akár kettőnél is több kört kellett futnia, a hardveres hibát sokszor szoftveres frissítéssel/újrahúzással "javítják", és még lehetne sorolni...
minden gyártó/szerviz esetén akad(hat)nak problémás esetek, de a htc esetén túl rossz az arány, ezzel csak a sony tudja felvenni a versenyt, bár ők legalább nem küldözgetik külföldre a javítandó készüléket.
ez nem a prémium kategóriába illő támogatás.no more (#168; követed a one témát, ne nekem kelljen már megmutatnom a problémás szervizes ügyintézéseket taglaló hozzászólások tömegét, de a tékozló homár és hasonló fórumok is sokat elmondanak...
mindegyikkel van tapasztalatom, olyanról nem írok, amit a tv macitól hallottam.
nem véletlenül írtam, hogy a samsung a legjobb magyarországon.GSPLR; nem, nekem csak azokkal a szervizekkel van bajom, amiknél a felhasználók tömege problémákat taglal az ügyintézéssel és a hozzáállással kapcsolatban, márpedig a htc és a sony szerződéses szervize erősen ebbe a kategóriába tartozik.
nincs problémám a samsung és az apple kapcsolódó ügyintézésével, illetve a viszonylag elfogadható kategóriába tartozik az lg - pedig maga a gyártó nem a szívem csücske -, a többi utána, és ők már inkább a nem okés szekcióba tartoznak.
az meg végképp nem prémium támogatás, ha egy csúcskategóriás telefont hetekre külföldre küldenek, mert magyarországon nincs is szervize - az van inkább eltévedve, akinek ez így jó...[ Szerkesztve ]
-
no more
addikt
-
GSPLR
senior tag
Pár éve a szakmában vagyok, volt szerencsém már sok mindenhez. Sőt, értem is amit írsz, tapasztaltam sok negatív dolgot nem egy szervizzel kapcsolatban. DE! Nekem tudod miből van elegem? A hazudozó, balf@sz felhasználókból, akik kamuzni járnak egy-egy szervizbe és azt hiszik, mert megvettek egy használati eszközt (amit természetes módon
rendeltetésszerű használat mellettszétb@sztak) ki kell nyaljuk a seggüket. Hülyének tudod kit lehet nézni. Azt hiszed az ilyen helyeken csak ostobák dolgoznak? Tévedsz. Már korábban írtam neked, hogy a szervizeknek a leszerződött partner elveit kell követniük. Például az ügyfél elégedettség is ilyen szempont. Ezt viszont nem mindenáron akarja az adott cég elérni, vannak esetek amikor nem lesz elnéző a szerviz, a felhasználó helyett nem fog mindent "lenyelni", ez szervizfüggetlen és tény.Huawei
-
kali
legenda
azzal nincs baj - ha neked nem sok egy tartozék cseréjére 13 nap úgy, hogy addig a telefont is nélkülözni kell -, de keress rá csak a one témában a szerviz szóra, ha már nem emlékszel a problémásan hosszú intervallumú esetekre, vagy egyáltalán nem is olvastad azokat, mert elég sokat találni.
egy prémium kategóriás termék esetén három fő szempontom lenne;
- minőségi telefon (megfelelően összeválogatott hardverek, jó anyaghasználat és hibátlan összeszerelés)
- jó szoftveres támogatás
- jó (hazai) szervizes támogatás, gyors ügyintézésselennek mostanság, egyik prémium kategóriás telefonokat készítő gyártó sem felel meg, ha szigorúan nézem, akkor meg csak azt tudom nézni, hogy melyik áll közelebb hozzá.
a motorola is ezért problémás részint, hiába lenne aránylag jó a nexus 6, ha egyszer nincs korrekt hazai szervizes támogatás.
a huawei mobiltelefonos szervizelés terén nincs tapasztalatom, így azzal kapcsolatban nem tudok mit írni.GSPLR; olyanról írsz most, amiről eddig szó nem volt, erre csak ezt tudom behivatkozni; link
az indokolatlanul hosszú - ráadásul külföldi - szervizelési időintervallumra és az olyan hibákra, amit nem okozhatott a felhasználó - írtam korábban példákat, mint a liluló kamera és pixelhiba -, pláne nem lehet kifogás, hogy a felhasználók egy része trükközni próbál és olyat akar eladni garis hibának, ami valójában nem az, mert nem rendeltetésszerű használat okán keletkezett.[ Szerkesztve ]
-
no more
addikt
Pixelhiba? Egyszer nem láttam ilyet a fórumon... A liluló kamerát meg köszönjük a hulladék Sharpnak! Bár, nekem még nem jött elő a hiba, mert ritkán fotózok, mielőtt lejárna a gari beküldöm majd azért, hogy cseréljék ki.
Amúgy szerintem elég gáz, hogy ezek szerint tök mindegy, milyen márkát veszel itthon, zsákbamacska a szerviz.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
Kroni1
veterán
Haver vett egy HTC-t 120e Ft-ért, (pontos tipust nem tudok, nem ismerem ezt a kategóriát, ennyit nem is költenék sose telefonra) GPS-el navigált volna róla kocsiban, ha a teló nem melegedett volna fel mindig annyira, hogy lefagy, ujraindul stb.
Szerviz nem volt tul segitökész, még kérték tőle hogy fényképezgesse le ezt meg azt, tegyen fel rá ilyen meg olyan progit, stb. Aztán nagynehezen bevették. Ezután visszakapta, ugy hogy a hiba megmaradt, és nagyon halk lett a telo, nem lehetett hallani max hangerőn se nagyon ha csörög. Ezzel a régi és az uj hibával megint nem nagyon akartak foglalkozni vele, csak azért vették vissza mert rámenős volt, nem hagyta magát. Ezek után több mint egy honapig butatelefonozott, majd adtak neki nagy nehezen egy uj készüléket, végre egy másik tipust.
Na nekem ez elég is volt tapasztalatnak.
[ Szerkesztve ]
-
BenHans
addikt
GSPLR & no more: +1
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
kali
legenda
van egy olyan érzésem, hogy cserés készüléket a szolgáltatódtól kaptad, de kérlek javíts ki, ha esetleg tévednék.
olvass vissza a one téma elejére, sorra küldték vissza meg cserélgették a pixelhibás telefonokat, valakinek nem is csak 1 - 2 volt, hanem akár 4 - 5 is, vagy csak később jött elő, illetve nőtt a száma, de írtam korábban, hogy ez leginkább az első szériáknál jelentkezett, később már ritkábban.
a samsung szervizes támogatását jónak írtam, de csak a prémium megoldásosat - ha már prémium kategóriáról van szó -, viszont akkor sem szívesen küldeném például a telefont a telemax szervizébe, jöjjön csak ki házhoz és szervizes és javítson előttem, lássam a ténykedését - bár most olyan telefonom van, amit nem javít a helyszínen, hanem hozza a cserés új készüléket, átírja abba a régi azonosítóját és kész.nem tudom, hogy a google milyen feltételek alapján dönt a nexus következő gyártójáról, illetve milyen megkötéseket támaszt a minőség...stb. kapcsán, de mindig azt látom, hogy bármelyik gyártó is készíti aktuálisan, az részint eltér a gyártó párhuzamos saját típusaitól, több tekintetben is, igaz ez a minőségre és a felhasznált hardverekre is, támogatás szempontjából viszont csak szoftveresen van inkább különbség.
GSPLR; a tmx estén is függvénye annak is, hogy melyik gyártó termékéről van szó, viszont több gyártó esetén sem csak és kizárólag csak ők választhatók, és bizony van olyan gyártó, akinek a termékéhez nem őket javasolnám elsődlegesen...
a nexus gyártó kiválasztásakor olyan üzletpolitikai szempontok is érvényesülhetnek, amik a felhasználók számára nem minden tekintetben a legjobbak, pláne ha ilyen kis országról beszélünk, mint a miénk is, de talán ezért is nevezhető részint rétegigénynek a nexus család, emiatt is nem foglalkoznak annyira a szoftveres támogatáson kívül mással.
-
no more
addikt
Ismét rossz példa, nyáron navigáltam a One-nal vagy 1 órát a 40 fokban. Kurva forró volt a telefon az tény, de semmi baja nem volt. Ráadásul, míg a Sony valami oknál fogva a hosszabb utat erőltette, a HTC jelezte, hogy van rövidebb út.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
Kroni1
veterán
Már miért volna ez rossz a példa!? Én a HTC hozzáállását akartam szemléltetni, azt hiszem ez sikerült. Nyilván nem értetted mondandóm lényegét. És nem mondtam olyat hogy minden HTC telefon lefagy navigálás közben, nem is gondoltam ilyesmit, de azért amugy képzeld, van aki nem csak egy órát vezet, én pl van hogy napi 4-5 órát is vezetek google maps-el.
Ja és amugy nem értek valamit! Ugyanazon navi program htc telón jól navigál sony-n meg rosszul?! Ez nekem már kicsit sántít, de biztos neked van igazad..
A fülhallgatódat 13 nap alatt meg ahogy látom a T-nek köszönheted és nem a htc-nek. Továbbá sztem egy szervíznél az mutatja meg szinvonalat, hogy egy 120k-s telefon esetén hogy bánnak veled, és nem pedig egy párezres füles cseréje. De ugy látom mindenképp azt akarod kihozni, hogy nagyon jó velük a szervízes tapasztalat. Nekem mindegy, engem nem fogsz meggyőzni..
-
MartOOn
addikt
En csak annyit fuznek ehhez a HTC-s storyhoz, hogy NAGYON remelem hogy HTC visszanyeri regi fenyet. En alapbol HTC-s voltam (alairasomban is szerepel par darab) de szamomra a desire volt az utolso jo telefonjuk. Aztan kicsit elszalltak. Gyorsan elfelejtettek amikor még 'álnéven' adtak ki telokat. G1,G2 szuperek voltak a maguk idejeben. Szoval en drukkolok nekik es a mobilpiacon tobbre tartom oket mint a Huawei-t. Egyelore.
HTC G1 > Spica > Milestone > SE X10 Mini > HTC Hero > ZTE Blade > DELL Streak 5 > SGS2 > HTC Desire > SGS3 > Nexus4 > SGS4 > Nexus5 > OnePlus One > SGS5 > OnePlus 2 > LG G4 > SGS7E
-
#65577472
törölt tag
Nem a magyarországi szerviz-háttér alapján kellene a terméket besoroni a prémium kategóriába. Az tök jó, hogy a Samsung házhoz jön, ha lef*ssa a bokáját egy S5, de attól még a prémiumtól messze van. Itthon Ferrari-t sem lehet normálisan szervizelni, a W*rm *p is tele van semmirekellőkkel (bocs, ha egy ott dolgozó is olvassa), attól még a Ferrari egy kib*szott prémium autó, csak át kell vele gurulni sógorékhoz, ha jót akar magának az ember. Alkatrészt beszerezni hozzá itthon akár hetekbe is telhet, de ez továbbra sem a gyártót minősíti, hanem az itthoni körülményeket. Első szériás hibák alapján megítélni egy terméket pedig ritka nagy balgaság.
-
kali
legenda
válasz #65577472 #184 üzenetére
nem is azt írtam, hogy csak és kizárólag azok alapján ítélem meg, de fontos szempont lehet. (sokak számára az is)
bizonyos hibák nem csak az első szériáknál adottak, és akkor pláne bukott a megítélésed, az alap viszont az lenne - főként a csúcskategóriában -, hogy az első széria sem lehet hibás.
lehet, hogy ha annyi ferrari fogyna magyarországon, mint például samsung telefon, akkor esetlegesen az a gyártó is elgondolkodna a jobb támogatási feltételek megteremtésén, ahogy tette és lépte meg azt a samsung is.
a ferrari ugyan eltúlzott példa egy mobiltelefonhoz képest, de utóbbinál akár jelentős visszaható ereje is lenne a jobb szervizes támogatásnak, nem kizárt, hogy úgy többen döntenének mellette. (ferrarit nem feltétlenül vennének többen, de ennek más oka van...)
s5 nekem nem volt, talán nem véletlenül, de például egy note 4-et bátorkodtam megvenni, mert kicsit más minőség és anyaghasználat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
hol írtam én ilyet adott hozzászólásban? segítek; sehol!
iphone is volt már több típus a tulajdonomban, ellenben a htc esetén egyik sem jött be annyira - minden elvárásom tekintetében -, hogy a kipróbáláson, tesztelésem és akár a gyakori használaton túl, magaménak is tudjak egyet, ez viszont nem zárja ki azt, hogy a későbbiekben ez változzon.
nem hiszem, hogy te vagy bárki más dönteni tudna helyettem, hogy milyen telefont használjak, ahogy én sem feltétlenül tudnék helyetted vagy bárki más helyett, mert mindenki más és más szempontokat vesz figyelembe, különböző elvárásai vannak, eltérő kompromisszumokra hajlandó...stb.
miattam nem kell védeni az s5-öt, attól még sok embernek bejön/bejöhet, hogy nekem nem kellett, ahogy igaz ez fordítva is, sok olyan telefonom volt/lehetett, ami neked vagy bárki másnak nem szimpatikus, de ettől változatos a világ.
ezért örülök annak is, hogy a nexus szériát sem csak egy gyártó készíti, hanem időnként más.[ Szerkesztve ]
-
Ricardo
félisten
Én kíváncsi lennék egy Huawei nexusra. Tudnak ők jó telefonokat gyártani.
Az LG meg a Nexus 4-5 készülékekkel bizonyított. -
#65577472
törölt tag
HTC-nek a magyar piac lepkefing, nem sok érdekük fűződik ahhoz, hogy a jelenleginél komolyabb szerviz hátterük legyen itthon. Ettől ugye nem lesz kevésbé prémium, erre próbáltam utalni. Szubjektív véleményem szerint egy Oppo Find 7 is prémium, annak pedig nulla itthon a támogatása, mégsem tartotta vissza a tulajokat, hogy megvegyék. Nem ezen múlik. Gyakran olvasom Samsung tulajoktól, hogy a fene nagy szerviz szolgáltatásra mennyire büszkék, és hogy fontos ez nekik, de közülük egy csomóan sohasem használják ezt ki, mert egyszerűen nem lesz semmi baja a telefonjuknak. Ez az egész szerviz-mizéria túl van lihegve nagyon. Nekem volt már sokféle gyártótól telefonom/tabom, garanciát még sohasem kellett érvényesítenem.
-
Kroni1
veterán
Az hogy kinek mi tetszik az szubjektiv, a prémium érzet se igazán meghatározható fogalom. Én elvakult ár/érték rajongó vagyok ezért HTC vagy apple telóban én sose gondolkodtam, csak az áraik miatt. Tavaly vettem egy Moto G-t 45k-ért, amiben nagyon tetszik hogy vizálló, minőségre nekem tökéletesen megfelel és nem hiányzik belőle semmi. Ugyhogy én nem nagyon tudok nyilatkozni a prémiumnak mondott telefonokról érdemben, nem sok ilyen volt a kezemben, kivéve haver HTC-jét de nem éreztem ugy hogy megérne nekem 3x annyit mint a Moto G, és asszony iphonja után sem fogott el az instant get érzés. De unokabátyám most vehette meg magának élete első prémium okosteloját, céges számlára választhatott bármit amit akar, összeghatár nélkül. Ő hetekig nyomogatta az összes gyártó csucskészülékét, én egy Sony Z1 Compactra próbáltam rábeszélni, ő viszont mindenféle előitélet nélkül azt mondta h a huawei csucskészüléke tűnt számára a legjobban összerakott és legszebb telonak...
-
#65577472
törölt tag
"Én elvakult ár/érték rajongó vagyok"
Dettó. Ezért nyitottam Kína felé. Sony is csak addig látja a pénzemet, amíg a sárgák össze nem raknak egy számomra tökéletes tabot. Telefon fronton pedig már most is óriási a kínálat, én anno 290 dodót fizettem a Mi3-ért, aminek nincsenek ismert hw/sw hibái, olyanról sem olvastam még a telefon topicjában, hogy valakinek gariztatni kellett volna. De persze mi csak pénzb*szók vagyunk sok ember szemében.
-
Kroni1
veterán
Nem hivatalosan, de amúgy igen. Azért ne dobja vizbe senki a sajátját, a sok YT videó ellenére gondolom inkább csak cseppállónak nevezhető, ráadásul én már láttam ip67-es Galaxy XCover2-5 is beázni.. (Kiadtak belőle asszem indiában, vagy vhol máshol egy hivatalosan is vizálló verziót Moto G Forte néven, az mindössze annyiban más hogy a sima Moto Shell helyett egy védőtok szerű gumisszélű Grip Shell van rajta..
skyline_r33: Én elvből nem tudtam magam még rávenni, hogy kínait vegyek, mert véleményem szerint ők "csak" másolnak és ha az innovatívabb cégek tönkremennek akkor kutya világ lesz.. De nemsoká eljön az az idő amikor már nem fog ez sem érdekelni úgy érzem. Az apósomnak Redmi 1S-t vettünk és neki nagyon tetszik..
[ Szerkesztve ]
-
#65577472
törölt tag
El fog jönni ez az idő is, hidd el. Ha én érzelmi alapon döntenék, sohasem vásárolnék a Xiaomi maffiától. De én csak egy user vagyok, nem izgat, hogy mennyit lopott az adott gyártó, ha egy jó terméket kapok tőlük. Ez csak egy telefon, nem több, nem csinálok ebből presztízskérdést.
-
doki13
aktív tag
Jövőre a Xiaomi gyártja😀😀😀
A női combok szépségéről vitázni felesleges, mert mindig a kettő közt van az igazság! A tanga nem a legjobb dolog a világon,de közel áll hozzá!!!
-
voyager4.4
senior tag
válasz #65577472 #197 üzenetére
Húú, ha én érzelmi alapon döntenék senkitől sem vásárolnék: Steve Jobs: nos aki ismeri az életrajzát tudja milyen ember volt, de halottról vagy jót vagy semmit. (filmajánló) Bill Gates: róla is tudjuk, hogyan szerezte a vagyonát... Amit meg a Google csinál mostanában az androiddal és az open source-al az meg hányinger (ide is adok linket ne mondja senki, hogy a levegőbe beszélek). Ezek mellett nem is olyan gáz a Xiaomi...
no fate but what we make
-
no more
addikt
válasz voyager4.4 #199 üzenetére
Na, a Jobs-os filmet megnézem, legalább gyorsabban telik az idő az M9 és S6 bemutatójáig! Köszi a tippet!
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest