- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollyon
Korrektor
Azért szomorú hogy csak luxusautók gyártói foglalkoznak ezzel a megoldással. Egyébként ez kritikusan fontosabb lenne a mozdonyoknál, hogy többé ne ütközzön össze két vonat.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
#06658560
törölt tag
Vasúton áttételesen már létezik ez a térközökkel, azok jelzőivel. Amennyiben foglalt a térköz, akkor a jelzőt meghaladva a rendszer automatikusan vészfékezi a szerelvényt. Maximum öt kilométeres óránkénti sebességgel lehet meghaladni.
Egyébként nyugi, foglalkoznak ezekkel a népautót gyártók is. Ugyanis a beszállítói háttér ugyanaz. Csak nem lehet jól reklámozni Seattal, mikor van Audi is a háznál.
-
nagyúr
-
nagyúr
Sok esetben az internet lazán kihagyható lenne.
Nem kellene annyira túlterhelni szerintem. Az autó és autó kommunikáció csak egy adott területen lenne szerintem érdekes.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
csongi
veterán
Ez jó!
De piszok nagy gondot fog jelenteni későbbiekben, ha minden gyártó a saját megoldását erőlteti.
Nem tanul az emberiség pénzes rétege? Ezeket nem extra felszereltségként kellene kezelni, mert extra szert sem ér, ha kb két havonta találkozik két olyan autó ami adatokat tud közölni egymással.
Normálisan kezelve közös projektként kellene gondolkozni. És az egyre szigorúbb EU szabályoknak ez is egy módja lenne, hogy megfeleljenek az emuziós értékeke. Óvatosan saccolva is 20%al kevesebb üzemanyag kerülne elégetésre, ami Európa szinten nem kevés. -
#06658560
törölt tag
Pilot projekt. Vagy szerinted egyből milliós tételben kellene a piacra borítani, éles tapasztalat nélkül, a kezdeti nagy felárral? Megvennék az átlag bélák azokat az autókat, ha valami milliós tételt jelentö extra lenne kötelezően benne az autóban?
"emuziós" Milyen?
"Óvatosan saccolva is 20%al kevesebb üzemanyag kerülne elégetésre, ami Európa szinten nem kevés."
Ezt mire alapozod?
-
csongi
veterán
Mert az éles tapasztalatot majd egy pár jármű néha néha találkozása fogja jelenti?
Én nem hinném.
Inkább a jelenleg is zajló tesztek lesznek a mérvadóak,(Tesla..WV...és társai)
Ez most extra dolog, amit drágán el lehet adni, de a nagyobbik gond, a saját rendszerek irányába való elindulás, ez lassítja a tömeges elterjedést, viszont újabb milliárdokat lehet fejlesztésre költeni, hogy a Mercedes értse a Volvo-t.....stb. Ez is egy gazdasági szempont.
"Ezt mire alapozod?"
Mondjuk az éves levezett kilométereimre. Ugyan azt az utat gyér forgalomba kevesebb idő és üzemanyaggal teszem meg, mint erős forgalom mellett. Ha a forgalom dinamikusan és állandó mozgásban van hatékonyabb az üzemanyag felhasználás. A sebesség váltás és a sebességhez megfelelő fokozat kiválasztását is sokkal hatékonyabban fogja egy elektronika elvégezni mint az ember. Az egész rendszerben a pocsékolást maguk a vezetők okozzák. Ezek a tények, ez van .
Ha nem így lenne akkor pl soha nem kapott volna szerepet az automatizálás a világon.
És a 20% kb reális, de ettől lehetne még többet is kihozni. A gyári labor körülményeket soha nem lehet elérni, de messze afelett vannak a fogyasztási adatok, és ez leginkább lakott területeken érvényesül. Nem véletlen a start-stop rendszer fejlesztése, ergo automatizálják a motor működési üzemidejét.Még a a robogóknál is bevezetik, mert nem tudják másképp megfelelni az EU-s előírásoknak. -
Bog
HÁZIGAZDA
Már alakul az iparági közös platform, hogy a különböző gyártók önvezető, vagy legalábbis szenzorokkal felszerelt autói tudjanak egymás nyelvén kommunikálni. Alapvetően egy tanulási folyamat elején vagyunk, ahol a majd az utakra kiengedett autonóm járművek az általuk észlelt, előre nem ismert eseteket megosztják egymással és a fejlesztőkkel, hogy aztán ezekből kiindulva lehessen a szoftvereket tökéletesíteni és felkészíteni hasonló esetekre.
A Volvo megoldása az egyik első, publikus megjelenése ennek, de a háttérben sokkal több dolog fejlesztése zajlik, általában nem autóipari, hanem beszállítói oldalról (lásd Google, NNG, Adasworks és a többiek).Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
fornettisuti
veterán
Tegnap lattam az uj Volvo S90 reklamot, erosen beindult a nyal elvalasztasom
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Matada2.3
veterán
Én is pont arra gondoltam, hogy mindenki a sajtáját csinálja, pedig egy nagy közös rendszer kellene, aminek mondjuk van egy megfizethető alap havidíja és akkor tök életképes tudna lenni. Persze gondolom kezdetben mindenki lokálisan gondolkodik inkább, mint globálisan..
Finn the human
-
őstag
-
csongi
veterán
válasz #06658560 #13 üzenetére
Ezert mondtam, hogy a vezeto a gyenge lancszem. Ha nem alkalmazkodik, az adott infohoz semmi ertelme az informacioknak. Akkor er celba a dolog, ha vezetok ki lesznek iktatva a rendszerbol. .
A jelenlegi rendszerbe csak a jarmuvek kozotti kapcsolatot lehet tesztelni, de kb ennyi is. Az hogy a kozolt informaciokra milyen reagalas vagy elonyei vannak, azt nem. Ezekrol csak a vezetok allitasa beszamoloja lesz a mervado. Jelen rendszerben a vezeto hozza meg a dontest, es kb ennyit is er. Fejlettebb autos inteligenciaval rendelkezo regiokban lehet jol hasznositani es elonyokkel is jar.
A videoban szemleltetve van egy zold lampas forgalmi helyzet, itt maris ervenyesul az uzemanyag fogyasztas, 50el lehet menni tobb fokozatba is, de optimalisan az elektronika tudja beallitani. Egy picit el kell melyedni a mai belso egesu motorok vilagaba Azokba a felsokategorias jarmuvekbe mar nem nagyon kell sima manualis valtokat keresni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Igen! Az Arm megjelenese ota felgyorsultak a fejlesztesek. Es remelem kozos ugy marad ez a gyartoknak . Lassan be erik az Nvidia fejlesztesei ezen iranyba. Par ev, es komplet szamitogep rendszer lesz jelen egy autoba. Mar most sem semmi egy kozepkategorias jarmube belepakolt rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen