- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
QwErTy42
addikt
Kiragadtok pár példát, hogy embereknek 500+ kilométereket kell menniük, mert muszáj. Mindenkinek. Mikor ez nem így van. Azok vannak sokkal kevesebben, akiknek a példád szerint több száz km-t kell mennie. Na nekik a dízel teljesen jó.
Az arányokon van a hangsúly, amit már nagyon sok elmondtak.
Az emberek túlnyomó többsége ingázik és a rokonlátogatás sem több, mint 100-200 km. Itt most bőven 80-90 százalékról beszélünk.
Az irodámban a kollégáim nagy része az agglomerációban vagy Pesten lakik és járnak Pestre dolgozni napi 20-50 km-t megtéve. Egy embert nem tudok mondani a fél gyárban, aki nem Pest megyében lakik.
Nekik az elektromos teljesen jól használható valami lehet.Pedig az elektromos az Isn'. Ez a jövő.
Sokkal egyszerűbben gyártható, könnyebben, ritkábban szervizelhető és üzembiztosabb valami, mint egy belsőégésű.
Nem beszélve, hogy a megtermelt áram lehet zöld, karbonsemleges vagy lehet az idővel sokkal tisztább, mint most. Míg a benzin/dízel környezetterhelése már nem fog csökkeni. Kezdve a kőolajszármazékok ellátási láncán keresztül, az autók gyártásán át, egészen az orrunk alá pöfögött finomságokig. Vagy az egyre öregebb auók emelkedő kibocsátását is említhatnék (lásd lefingott 15 éves magyar autópark).Az elektromos autókban még sok a potenciál.
Lehet az akkuk előállítása olcsóbb, kevésbé szennyező (lásd kobalt mentes Tesla akksik, amihez nem kell szegény afrikai gyerekek vére, verítéke...).
Az autók gyártása is nagy mértékben egyszerűsödik. Most jelentek meg a gördeszka platformok vagy kezdik bevezetni a nagy konszernek. Ennek az egyszerűsítésnék és optimalizálásnak lesznek még további lépcsőfokai.
Eljön az idő, amikor az elektromos olcsóbb lesz és profitábilisabb, mint egy belsőégésű.S míg benzint/dízelt otthon elég bajosan tudsz tankolni, addig ha nem is az összes ember de egy jelentős hányaduk otthon meg tudja oldani. Ezzel is tehermentesítve a gyorstöltőhálózatot.
A jelenlegi támogatások arra jók, hogy ezek a fejlesztések elinduljanak, felgyorsuljanak, hogy 5-10 év múlva sokkal szélesebb rétegek számára elérhető legyen.
[ Szerkesztve ]
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen