- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Netfone
- iPhone topik
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
ph A bel- és kültéren egyaránt bevethető megoldás a vállalat szerint egy órán át működtethet egy NVIDIA GeForce RTX 4080 VGA-val szerelt számítógépet.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
Új hozzászólás Aktív témák
-
QwErTy42
addikt
Kiragadtok pár példát, hogy embereknek 500+ kilométereket kell menniük, mert muszáj. Mindenkinek. Mikor ez nem így van. Azok vannak sokkal kevesebben, akiknek a példád szerint több száz km-t kell mennie. Na nekik a dízel teljesen jó.
Az arányokon van a hangsúly, amit már nagyon sok elmondtak.
Az emberek túlnyomó többsége ingázik és a rokonlátogatás sem több, mint 100-200 km. Itt most bőven 80-90 százalékról beszélünk.
Az irodámban a kollégáim nagy része az agglomerációban vagy Pesten lakik és járnak Pestre dolgozni napi 20-50 km-t megtéve. Egy embert nem tudok mondani a fél gyárban, aki nem Pest megyében lakik.
Nekik az elektromos teljesen jól használható valami lehet.Pedig az elektromos az Isn'. Ez a jövő.
Sokkal egyszerűbben gyártható, könnyebben, ritkábban szervizelhető és üzembiztosabb valami, mint egy belsőégésű.
Nem beszélve, hogy a megtermelt áram lehet zöld, karbonsemleges vagy lehet az idővel sokkal tisztább, mint most. Míg a benzin/dízel környezetterhelése már nem fog csökkeni. Kezdve a kőolajszármazékok ellátási láncán keresztül, az autók gyártásán át, egészen az orrunk alá pöfögött finomságokig. Vagy az egyre öregebb auók emelkedő kibocsátását is említhatnék (lásd lefingott 15 éves magyar autópark).Az elektromos autókban még sok a potenciál.
Lehet az akkuk előállítása olcsóbb, kevésbé szennyező (lásd kobalt mentes Tesla akksik, amihez nem kell szegény afrikai gyerekek vére, verítéke...).
Az autók gyártása is nagy mértékben egyszerűsödik. Most jelentek meg a gördeszka platformok vagy kezdik bevezetni a nagy konszernek. Ennek az egyszerűsítésnék és optimalizálásnak lesznek még további lépcsőfokai.
Eljön az idő, amikor az elektromos olcsóbb lesz és profitábilisabb, mint egy belsőégésű.S míg benzint/dízelt otthon elég bajosan tudsz tankolni, addig ha nem is az összes ember de egy jelentős hányaduk otthon meg tudja oldani. Ezzel is tehermentesítve a gyorstöltőhálózatot.
A jelenlegi támogatások arra jók, hogy ezek a fejlesztések elinduljanak, felgyorsuljanak, hogy 5-10 év múlva sokkal szélesebb rétegek számára elérhető legyen.
[ Szerkesztve ]
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs