- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaliGab23
senior tag
De elég ha 10 percre van egyidejűség... akkor is hirtelen kell 25GW teljesítmény...
Oké nem lesz ilyen, legyen negyede, akkor meg plusz 6000MW kell.
Okos mérő lehet a megoldás, hálózatba kötve, amelyek az autókkal is kommunikálnak és majd az szabályozza, hogy ne lehessen ilyen brutális egyidejűség.
Szerk:
Plusz amit az előzőbe írtam, hogy az autók is visszatáplálhatnak.[ Szerkesztve ]
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
Squirrel
őstag
Szerintem elbeszéltek egymás mellett. Igenis k.ra megvan az esélye, hogy mindenki egyszerre kezdjen tölteni. Mikortól van éjszakai áram? Nálunk 9-től. Az összes ismerősömnek úgy van beállítva, hogy az autó 9-kor kezdjen tölteni 11.5 kW-tal, nálam a Wall Connector ennyivel tölt, de szerintem az Audi is. Ha 1 millió autós gondolja úgy, hogy akkor 9-kor kezdjen tölteni, akkor azért az a pillanatnyi terhelés igencsak meg fogja izzasztani a rendszert. Az ilyenkor kikebabszottul mindegy, hogy 20, 40 vagy 75 kWh-t akarnak az emberek tölteni. És akkor vegyük figyelembe, hogy haladunk a megújuló energia felé, az atomerőműveket épp a legtöbb helyen be akarják záratni. Remélhetőleg egyre kevesebb fosszilis erőmű lesz. Én is villanyautó párti vagyok, jó dolog, de azert vannak és lesznek hátrányai és ezeket tapasztalom is. Ha te napi 40-50 km-t használod a villanyautódat és mellette van egy másik hosszú utakra, akkor persze nem sok hátrányát látod, de fogadd el, hogy igenis vannak hárányai a dolognak és vannak emberek, akik pont emiatt nem fognak vagy jelenleg nem akarnak EV-t venni. Otthoni fizetések és árak mellett meg nem sok embernek fér bele, hogy vegyen egy 2. autót (és nem egy 15 eves kormoló csotrogányt). Miért járnak akkor átlagban Magyarországon 12 vagy 14 éves korú autókkal? Az egyik hozzászólásodban pont te írtad, hogy mennyire nem jó, ha valaki elvakult fosszilis vagy ellenkezőleg elvakult elektromos autó hívő. Úgy néz ki, pont az utóbbi csoportba tartozol. Sajnos a világot nem lehet egyik évről a másikra átállítani elektromos közlekedésre, törekedni kell rá, hogy kevésbé szennyezzük a világunkat, de a jelenlegi rendelkezésre álló technika ezt azért még behatárolja. Én szurkolok Elon Musknak és a hasonló embereknek azért, de elfogadom, ha valaki a jelenlegi helyzetben nem akar EV-t venni. Mondjuk azt nem értem meg, ha csak az a kifogás, hogy nem hörög, ha a gázra lép.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen