- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciklusok számától függ. A prius nem biztos, hogy annyi ciklust tol az akksiba, mint egy tisztán elektromos üzemű cucc, ha pl sok országúti/sztrádás vezetés is van. Mindenesetre 17év még egy 60%-os szinten 15°C-on a sarokba állított példánynál is szép.
#32: valószínű az akksifűtés bevezetése előttről olvastam akkor Teslás téli panaszokat. Mindenesetre a break-even akárhogy is csűröd-csavarod, nem lesz 0km. Az egyéb szennyezőkkel szembeni szigorítással 100%-ban egyetértek, meg kell valósítani az EUR6-ot tényleg betartó dízelt és ami ezt nem tudja, kíméletlenül leszedni az utakról. A részecskeszűrő+katalizátor kiműtéséért pedig proktológiai vizsgálatot kell felírni a tulajnak a saját, működő kipufogójával. Részecskék a fékezésből: nem tudom, más hogy fékezget, én a 7.évet+250ezredik km-t teszem a kocsiba és 2db fékpofát cseréltettem benne (a két hátsót). A gumija meg a teslának is ugyanúgy kopik - ja, abból viszont már a 2. komplett garnitúrát nyúzom téliben és nyáriban is.
EUR5-ös kocsi tulajaként szívesen áldoznék tényleges EUR6-osra akkor, ha megígérik mellé, hogy nem lesz 6-8éven belül vmi elértéktelenítő baromság. De sajnos egyelőre nemigazán van a szabványt tényleg betartó EUR6-os dízel, a szabályokat és az üzemanyagokra kirótt sarcot pedig évente átírják - miközben az ember 6millás befektetése lóg a levegőben.
Szép és jó ez a villanyautó biznisz, csak amikor 2-3 gyerekkel próbál az ember Európai életet élni (=munkahely és a rokonság között 1300km, munkahely-nyaralóhely között 1000) sem az "olcsó" mini villany játékautók, sem a 10évnyi megtakarítást lenullázó, mégis a nagymamáig 4x újratöltendő teslacsoda sem reális opció. A hibrideket kezdtem nézegetni, de mivel 90%-ban autópályán vezetek, ott is szerencsés, nem dugós szakaszon, nem tudom, mennyi CO2-kibocsátást lehetne spórolni az elektromos résszel.
#38: az nyilván abszolút hülyeség, hogy adott km lefutása alatt több CO2 emissziót eredményezne akár egy lignitáramon futó tesla is. VISZONT számításba kell venni pl:
"állandó" tételek:
- Tesla vs VW Passat gyártásának nyersanyagigényét és az ezzel járó emissziókat
- a Tesla nagyobb súlyából eredő szállítási emissziótöbbletet (hacsak nem Cook kapitányék hozzák vitorláson)
"változó" tételek:
- üzemanyaggal kapcsolatos emissziók mind2 járműnél (szaúdi olajból gázolaj, ebből CO2, kínai kobaltos napelemből és őserdőkivágással kitermelt lignitből áram, ami x% veszteséggel landol az akksiban)
- karbantartással kapcsolatos emissziók, szintén mind2nél.[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)