- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
válasz caius marius #42 üzenetére
Természetesen nem vonom kétségbe azt, amit írsz, mert hibák, problémák mindenhol előfordulhatnak. Ugyanakkor nem egészen értem, hogy ha gondod volt és nem kaptál számodra megfelelő ügyintézést, akkor miért voltál 8 évig a Telenornál? Persze ha mondjuk az utolsó 1 évben volt gondod és a hűséged lejártáig várnod kellett, az más. Az viszont megint csak érthetetlen, hogy mi ez a minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám dolog, mert ugye te sem gondolod, hogy a Telenor (vagy másik szolgáltató) "csak úgy" pakolgatja a plusz pénzeket az ügyfelek számlájára? Csak mert ilyen nincs, a számlázási rendszerben esetleges hibák persze szintén előfordulhatnak (informatikai rendszer ugye), ezek azonban sosem érintik az összes előfizetőt és a hibákat legkésőbb a következő számlában korrigálják (olyan is volt ám, hogy bizonyos kötelező díjakat nem számláztak ki, pl. visszakapcsolási díj számlatartozás esetén). Azt írod, hogy a számlád hirtelen megugrott a többszörösére. Kértél teljes hívásrészletezést? Ha igen, és az abban látottakkal nem értettél egyet, akkor vetettél fel ügyfélpanaszt ezzel kapcsolatban? Nem téged akarlak hibáztatni, ne értsd félre, de ez a "kérek időpontot a Laskától" dolog nem a dolgok helyes útja (és egyébként mit várnál a Telenor vezérigazgatójától? Hogy ő majd kattint kettőt a gépén és máris kapsz 50 ezer jóváírást?).
Nekem is Telenor előfizetésem van (most már csak egy, mert volt egy kártyás számom, de azon úgy lementem mínuszba, hogy hagytam lejárni, közben már újra is éledt a szám másnál), és számtalan ügyfélpanasszal szembesültem, igyekszem/igyekszünk minden a legjobban megoldani és elhiheted, hogy nekünk is az ügyfél elégedettsége a legfontosabb (igen, akkor is, ha már aláírta a hűséget), de sajnos vannak olyanok, akik olyan hozzáállással startolnak, hogy szinte lehetetlen jól kijönni belőle (pl. bejön azzal, hogy rossz az USB modemje és adjunk neki 5 percen belül másikat, de azt nem közli, hogy nem is az ő nevén van az előfizetés, persze a vásárlók könyvébe beleírt, értelmetlenül). Gondolhatod, hogy számunkra is az lenne a legjobb, ha nulla vagy legalábbis ahhoz minél közelebbi lenne a panaszok száma (pedig mi csak az első lépcsőfok vagyunk a panaszkezelésben, sok esetben csak felvenni és továbbítani tudjuk azokat, nem miénk az elbírálás joga).Mégegyszer leírom, hogy NEM ellened szól ez a dolog, a magam részéről sajnálom, hogy ilyen tapasztalatokat szereztél a Telenornál.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs