Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #19 üzenetére

    "Szerintem a G4 és az S6 sem egy ligában játszik az eladási statisztikákat tekintve."

    De ebben semmi meglepő nincs, vállalatként is sokkal nagyobb a Samsung, mint az LG, valamint mindenkinél többet költ reklámra (még az Apple reklámköltéseit is messze lekörözi), így nincs reális esélye annak, hogy eladásokban felülmúlja. Viszont verseny az van és nem kell ahhoz elveszíteni a piaci elsőséget, hogy fájjon a többiek sikere.

    "Persze az S6-ra meg simán rátriplázott az i6"

    De ezt nem így kell nézni. Az Apple készülékportfóliója csekély, míg a Samsungé a legnagyobb. Az Apple 200 millió készülékből akkora árbevételt csinál, mint a Samsung 300 millióból. Aztán persze még az is más tészta, hogy ebből mennyi az adózás utáni nyereség. Lehet, hogy az LG kevesebb mobilt ad el még a Lenovónál és Huaweinél is, de a kevesebből is nagyobb árbevételt generál, tehát inkább a felsőbb kategóriás gépekben erős, míg a Huawei és Lenovo meg a fapadban. Szóval nem minden a példányszám, ez inkább a laikusokat nyűgözi le, aki arra kíváncsi, hogy mennyire megy a szekér, annak az éves pénzügyi jelentésekbe érdemes belenéznie.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #22 üzenetére

    De mit értünk megszorongatás alatt? Beszéljünk konkrétumokban, mert ez így eléggé absztrakt.

    Specifikációkban? Eladott darabszámban? Árbevételben? Nettó profitban? Felhasználói megelégedettségi indexben? AnTuTu pontszámokban? :)

    Érted, azért a sikert elég sokféle módon lehet értelmezni. Meg az sem feltétlenül sikertelenség, hogy a Samsung 340 millió eladott példányszámára az LG "csak" 60 milliót tud felmutatni, mert az a maga szintjén remek eredmény.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #24 üzenetére

    "Az eladott darabszámra gondoltam"

    Az LG valószínűleg elég gyártási kapacitással sem rendelkezik ahhoz, hogy legyártson annyi készüléket, amennyit a Samsung elad.

    "Ebben az iparágban ez számít a leginkább"

    Most PR szempontokról vagy pénzügyi eredményekről beszélünk? Az előbb írtam le, hogy a példányszám nem minden. A Huawei sokkal több készüléket elad, mint az LG, de kevesebb árbevételt hajt vele. Most akkor számít a presztízsen kívül, hogy a Huawei többet eladott?

    "de a nagy eredmények, a növekedés, a siker, és nagy áttörés vhogy mindig elmarad."

    AZ LG G3 házon belül eladási sikertörténet volt a 12 milliós fogyással és ugyanabban az évben sikerült 25%-os növekedést produkálnia az egész mobilos divíziónak. Valahogy nem úgy érzem, hogy a növekedés elmaradna. A most véget érő ciklus ("G4-éra") eredményeire még várni kell.

    "Nézd meg, h néhány kínai gyártó mekkorára nőt szinte a semmiből pár év alatt. Ezt nevezem én igazi sikernek."

    Azok a gyártók eddig is jelen voltak a feneketlen kínai piacon és Ázsia számos részén telekommunikációs megavállalatokként, akik bőséges gyártási kapacitással rendelkeznek. Legfeljebb nem mobilt gyártottak eddig. A ZTE és Huawei már akkor is a világ Top 5 telekommunikációs cége között volt, mikor a mobiljairól nem is hallottál. De példának okáért az Ericsson és a Nokia-Alcatel még így is nagyobb, csak ők a nagy dohányt mélytengeri kábelek fektetésével, adótornyok építésével, vállalati rendszerekkel és műholdakkal keresik.

    Nem véletlenül mondom, hogy a darabszám nem minden, sőt! :)

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #27 üzenetére

    "Mire gondoltál amikor azt írtad, h "BTW drukkolok az LG-nek, hogy erősen lépjen a Samsung sarkára.." - A nettó profitra? Az árbevételükre? Nem hinném."

    Pedig de. A Samsungot nem az eladott darabszám fogja meghatni, hanem a konkurensek pénzügyi sikerei (kétségtelen, hogy ez összefügg a darabszámmal, de pont arra akartalak rávezetni, hogy ez önmagában nem minden).

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #30 üzenetére

    Pedig a példád baromi egyszerű: Ha az LG-nek adod idén a telefon árát, akkor attól az összegtől a Samsung elesik és az ő árbevételüket csökkenti.

    Egy telített piacon (a vásárlók száma véges, újakat bevonni már nem lehet) csak egymás kárára lehet bővülni. Mint egy mérleg, amire több súlyt már nem tehetsz, csak egyik oldalról a másikra pakolgatni. Ha az LG idén X millióval többet elad, akkor X millióval kevesebb kerül a konkurensekhez.

Új hozzászólás Aktív témák