- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
Szerintem az egész cikket pár mondatban is össze lehetett volna sűríteni:
1, a 12-13 milliós e-autók bizony k.rva drágák második autónak (first world problem...) és soha nem térülnek meg
2, első autónak viszont 12-13 milláért elvárnánk a kompromisszum mentességet, nem, nem akarok 2-3 naponta 40-60-80 percet töltögetni, nem nem akarom a szomszéd autóját kölcsönkérni a nyaraláshoz, azt meghagyom azoknak akiknek csak egy 25 éves suzukira futja.
3, mindig lesznek olyanok akik bármilyen irracionális döntést meg tudnak magyarázni maguknak (ha csak ott ha csak úgy ha csak annyit stb, akkor pont jó...) -
forumpista
aktív tag
Figyi csak, mi lenne ha egyszer kipróbálnál egy e-autót?
Csak mert a kommentjeidből süt, hogy te még életedben nem vezettél ilyet.Hagyományos autónak nincs esélye elektromossal szemben gyorsulás terén.
És ehhez nem kell versenyezni, pont ez a lényeg, hogy még egy átlagos e-autó átlagosan közlekedve is úgy gyorsulja le a hagyományost hogy a sofőr észre sem veszi hogy bármi is történt, kicsit lenyomja a gázpedált, közben a tök csöndben Mozartot hallgat, dúdol valami dalt magában...Eközben Te a két kategóriával magasabban lévő sokszáz lóerős sokturbós autódban 3-at visszakapcsolva nyélgázon, üvöltő motorhangon, óriási füstfelhővel magad mögöd, talpig verejtékben úszva, épp utoléred Pista bácsit az e-autóval, és jól váron veregeted magad hogy nah, csak sikerült lenyomni ezt a nyomi e-autót, miközben egyszerre indultatok a pirosnál...
Szóval az e-autós nem versenyez. Neked kell padlógázas versenyt lenyomnod a benzinessel, hogy utolérd az átlagos közlekedésű e-autót.
Ha pedig az e-autó versenyezni akar, abból oltári nagy lebőgés lesz a benzinesnek.
Még egy átlag 5 személyes, csomagtartós, családi autó Tesla ellen is ezer lóerős kétszemélyes sportautó Ferrárikat kell kiállítanod hogy egyáltalán legyen bármi esélyed...
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen notebookot vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- iPhone topik
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen