- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- iPhone topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
az orszagos bajnoksag street legal kategoriajanak szabalyainak szerint volt 1.4-s (1372ccm)
amugy a 8v utcan jobb volt 2-2.2bar-n fujva
16v-nek az a "baja", hogy ott is 16 rugo van, mint a 8v-n, csak a 8v-n ketto rugo van szelepenkent, a 16v-nel meg mar csak egy
ugyhogy 1.3-1.4bar fole nem nagyon lehetett emelni a toltonyomast, mert belebegett a szelep, kinyitotta a szelepet, es elment a kompresszio
elvetted a gazt es visszatert az ero....he?
meg olyankor a lambda korrekcio elment 180-190%-ra, de a motornak semmi baja nem lett
ezt nem tudtuk miert van, mert nekunk ezt senki nem mondta el elore, magunktol kellett rajonni erre, meg neha beszelgettunk az angol forumrol ismert gorogokkel, de ott volt amikor egy het mulva valaszolt vki
megkerdeztem a catcams-t hogy mennyi az annyi kajakabb szeleprugokra, veztengelyre fokolokerekre stb mondtak egy 450-500k-s arat akkor atszamolva
aaaa, ez low budget tuning volt, ennyit nem lehetett erre rakolteni
a 16v legdragabb resze a 4db High-Z short EV1-s injektor volt, amit az ebay-n vettem bele, azonkivul gyari volt mindene....450-500k csak a hengerfejre, aaaa, felejto
a motort 30k-ert vettuk kompletten...25-30k volt hozza egy valto
bar szerintem a rugok is eleg lettek volna hozza
mondjuk a 8v-kkel is annyira jok lettek ezek par ev alatt, hogy par ev alatt 3x modosult a kategoria kiirasa
eloszor volt hogy 1.4T vs 1.6 ccm szivo pl VTI-k, Saxo VTS-k stb akkor meg csak ilyen chiptunnerolt autokkal mentunk ki mi is
aztan kovetkezo evben mar nem volt valojaban 1.6-s szivo VTI kint, mert kb mind 2.0 motoros volt fu alatt okosba'
(mi meg beujitottunk egy VEMS-t 50k-ert a szezon utan osszel, hogy ne legyunk a chip-hez kotve azt is egy alap porgarm utan sajat magunk kezdtuk allitgatni.... es nyilvan volt tobbszor is, hogy elqrtuk )
ezeket onnan lehetett megismerni ha nyitva volt a reaktorteruk, hogy volt egy u.n VTEC modkit, mert a 2.0 literes B sorozatu CRV blokkbol nincs gyarilag VTEC-s, de az a hengerfej ramegy, viszont nincs meg az az olajcsatorna sem a blokkban, ami a VTEC szelep mukodteti a szelepvezerles valtast
igy ezt kivulrol kellett megoldani egy kulso csovel
szoval amelyik motoron az a plusz cso kivul ott volt, az nem 1.6-s volt
ezeknel jellemzoen a B16A2 karaktersor is ugy volt beutve a blokkba a valto felol elol, hogy 5-bol 2 chr sem volt egyvonalban, pedig az gyarilag egyvonalban van
a gepatvetelt meg hagyjukmar, mindig csak azert neztek kb, hogy az akksi rogzitve legyen
tudtuk is hogy cheatelnek, mert olvastam a hondas forumjukat is beszivargo egysegkent , de nem foglalkoztunk nagyon vele, mert azzal egyutt sem nyertek
aztan utana jott az kovetkezo evben, hogy a 2.0 literre felvittek a ccm kategoria hatart "legalizalva" ezeket a csítelos autokat
utana kovetkezo evtol a ccm kategoria hatar mar 2.4 lett, hogy a 7gen Civic TypeR a Accord TypeS K24Z... motorjaval vagy egy 5-6gen egy K swap-l, es ezt tunnerolva jo legyen
az se lett eleg
ezek mar anyagarban is boven millios temak voltak akkor
tenyleg voltak kint olyan tunnerolt Civic-k is, hogy siman 2 millio volt a motortere, azert ez a 8-10 evvel ezelotti araknal khmkhm
de veletlenul sem 2.5 lett a kategoria, hogy mas autoknak is "jo" legyen akkor mar, pont mindig a hondakhoz volt igazitva
es utana jott az, hogy a 1.4-s turbos limitet levittek 1.2-re, ezzel az 1.4-k feljebb estek a 2401-4000ccm szivok koze, igy elkerultunk a hondaktol kulon kat-ba
na ekkora mondtam a Kohari Zolinak, aki egy egyik sorozat foszervezoje, hogy ertem en, hogy ebben a 60-s evekbol szarmazo Zastava blokkban ekkora a potencial, de 3x ccm szorzo a turbokra meg az F1-ben sincs (2.4 utan lettek 1.6T-k), hogy egy 1.3-s UnoTie a 420loeros 4.0 V8 E92 BMW M3 ellen meg a 330-360loeros 3.7 V6 370Z ellen menjen, (amit siman meg lehet csinalni 4.2-s strokernek is)
az egesz ccm tologatas csak azert volt, hogy a hondak kepbe keruljenek meg a kozvetlen haveri korebe tartozo honda tunnerolokhoz hordjak az autokat minnel tobben okositani
amikor szopoagra kerultek, szemmel lathatoan elkezdtek eltunedezni ezek a versenyekrol
mi meg csak egy lakotelepi garazssoron buzeraltuk az autot sajat kutfo alapjan, nem csinaltattuk vkivel
regen kimentunk a rendezvenyre 2-3 neha 4-5 PGT-vel meg neha egy UnoTie is akadt, volt 25-30+ Honda ellenfelkent
3.-4.-5. evben mar alig volt 9-10-12 beloluk, pedig ott is voltak akik sajat maguk is tunneroltak az autot
rontottuk a bizniszet a tuzhoz kozel uloknek, azert lett ellehetetlenitve a mi technikank
-----
sokan azt is hiszik hogy ez egy nagyon konnyu auto, nincs 900kg se
mihez kepest az?
egy eleve nagyobb meretosztalyu, es alapbol 1200-1300kg-s autohoz kepest, mint egy Golf VR6 volt, nyilvan konnyebb persze
pl a 147-bol a leg-leg-legfapadabb 1.6 is 1200kg uresen, az enyem az 1380kg dizel, 1320kg a benzines, pl ezekhez kepest nezve jelentos sulyelonye van
de a korabeli mas ilyen kis hothatch-khez kepest nezve mar egyatalan nem "konnyu"
egyszer lemerettuk, gyari borbelso, par liter uzemanyag, 70Ah-s akksi-val, hatul egy egyszerubb melylada benne es 1077kg sofor nelkul, amikor a korabeli konkurens dolgok pl egy Saxo VTS tenyleg tok siman 1 tonna alatt volt, es 150-160lora azokat is meg eleg konnyu volt felokositani
szoval egyatalan nem volt konnyunek mondhato a vas a sajat meretkategoriajan belul nezve
ja es street-ben nem vehetsz ki semmit az autobol, osszes karpitnak, ulesnek benne kellett lennie, szuroproba szeruen meg a potkerek+emelot is megneztek, hogy benne van-e, meg csak E jelu steet legal "esomintas" gumi lehet az auton
most par honapja beszelgettem a pistivel, akie az a sarga PGT volt a videon, aszondja osszefutott a Balatonnal egy etteremnel a Koharival, kerdezte tole, hogy miert nem jarunk mar ki
Zoli, mert elbasztatok a kategoriakat egy-ket vki privat erdeke miatt, azert
az auto azota mar ebben a formaban nem letezik
a VEMS, gyari borbelso kikerult belole, turbo is egy kisebb lett, gyari ECU vissza, gyarinal kicsit nagyobb csiga van csak benne, meg masik a rendszama is mar
...es 3x annyiert arulja a jelenlegi tulaja igy, mint amiert a pisti ezekkel egyutt eladta par eve
ezeknek az autoknak amugy az a baja kollektiven, nem csak ennek, hanem minden ilyennek, hogy a specifikus alkatreszeik elfogynak ilyen idos korukra
kaszniemelek is kicsit masok pl, meg ha nem is tul feltunoen nagyon
pl a huto kiegyenlito tartaly csak a GT-n van a bal oldalon, ezert a tukorkepe a masik oldalinak
olyan most is van Bardi-nak 13k-ert ujan, a GT-e az tiz eve is karcos tema volt, 7-8 eve abszolut nincs, en meg pont vettem egyet anno, de azt is mar hozattak lengyelorszagbol
egy besargult bontott darabot az olasz GT forumon 280EUR-ert arulnak most
GT vizhuto is 50-60k volt anno is, annyit nem fizettunk erte, mert 1.7TD verziojae 15-17k ujan tobbfele gyartos is van es ugyanugy jo bele, es meg nagyobb is a háló merete, mivel abban nincs ott elol allva mellette az intercooler is es annyival szelesebb lehet elol benne ez
ket fenyszoro kozotti es zarhid loki alja kozotti terulet egy naaaagy vizhuto elol ezzel intercoolert meg elore raktuk egyebkent is
amugy a 2JZ GTE turbos 4gen Supra is ettol igazan szenvedos temakor fenntartani, csak ott minden cucc arat szorozd meg 3x-10x-l...vagy meg tobbel is
~2millio egy 6-s valto kapugarival? ööööö
es orulhetsz ha van egy elado darab egyatalan
egy-egy masik darab kannibalizalasaval lehet ezeket mar csak fenntartani, ott is kerdes mit veszel ki abbol, amikor 15-20 eve csak fogynak es 25-30+ eves vasak
egy szint utan sokkal tobbe kerul ezeket fenntartani, mint venni egy ujabb autot, amihez van minden IS polcrol es modernebb technika leven igazabol ugyanugy megy az is, vagy jobban istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mi az illegalokra nem jarkaltunk ki ezekkel
parszor kimentunk megnezni mi a felhozatal erre-arra fele, mert mindig ment a duma, hogy itt vagy ott kint szokott lenni egy-ket betonkemeny auto, pl hajogyarin, vagy Kecskemeten a Tesco-nal, meg a torokbalinti Cora-nal, meg 1x az Iveco-nal is, de egy tok "civil" autoval voltunk csak ott is, joval odebb leparkolva azt is
de a rendorok mindig qrva hamar odajottek, 10-20perc alatt meg sokminden nem tortent ezeken a beigert kemeny auto meg nem volt sehol
aztan tobb ilyen lukra futas utan ugy voltunk vele, ami kijon Tokol-re vagy KKL-re vagy akarhova a versenyre az kijon, a tobbi meg...
addig meg nem gyozodtunk meg arrol, hogy ezek sokkal gyorsabbak lennenek igy szemre, az ottani autok kozul meg nem sokan jartak ezekre a legalis orszagosokra, mert azert ezekhez kellett utazni is sokat
Rabaring Kunmadaras 300-350km-s turak voltak sajat labon, Fertoszentmiklos 400, Trencseny/Szlovakia 600-650km
1x voltam kint a hajogyarin az enyemmel, leparkoltam, odasetaltam, na akkoris pont fejreallt vki a kanyarban kb 10perc utan vmi RS Clio-val, vege is volt
3x tovabb tartott odaig elmenni, mint amig ott voltam
honapokkal utana egyszer megneztem azt a kanyart nappal, jo poros is volt, de azert az boven a "cel" utan is volt... ahhoz is kellett eleg hulyeseg, hogy vki meg ott is nyomja es eldobja
de kosz a javitasokat, igazad van
en mondjuk Calibra-rol teljesen meg voltam gyozdve, hogy az is dobfekes hatul...több drón kell ;P
-
i400
senior tag
válasz hobizoli #26004 üzenetére
én nagyon nem jutottam el ilyen helyekre, mondjuk felénk a lellei meki volt ilyen kultikus hely, ott a környéken elég sok ilyen épített 5-6 gen civic volt, nálunk nagylámpás zöld g1, de azzal jártak ki gyorsulásra is (a tulaj most a4 b5 afn-nel tolja), siófokon volt pár XE gsi ilyenek, de nagyon rég volt kevés autó maradt meg... a bohócmatiz üres 50es csővel alatta mondjuk pont igen
amit írsz feljebb, azt sajnos én is látom és érzem a bőrömön, h elfogynak ezek az autók, és az hagyján h a spec cuccokat csak elmebeteg áron lehet beszerezni azoktól akik betáraztak belőlük, de a többi szögegyszerű alap cucc is elfogyott... egy hajtókar és főtengelylefogató csavarszettet nem tudok beszerezni úgy h kb 10+ millió autót szereltek vele 30+ éven át... usaban lenne... gyári bőrkormányért itthon 50+ ezret kérnek? üres lökös 90-100k? gyári recaro üléseket meg el is lehet felejteni... az utóbbi 1 évben németországból amit lehetett beszereztünk mert ott nagyobb eséllyel kapni... bilstein b12 pro kit új 120k volt postával kintről itthon meg a bárdiból nem kapsz 4 gagyi lengéscsillapítót annyiért ami 1 év után fossa az olajat...
sajnos azt érzem, h elment felettünk/a hobbink felett az időnincs mit, öreg opelbuziként megakadt rajta a szemem egy szép turbo (főleg a limitált keke rossberg) meg a v6-ok már érik keményen a pénzt, bár szerintem az opel a 90es évek előtt gyártott jókat, utána jött a lejtmenet
-
hobizoli
nagyúr
mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is
az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol
Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se
de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege
a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er
nekunk se sper se semmi okossag nem volt
a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is
letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval
neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt
egyiken meg a generator is
ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam , akkor az kuka volt
ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni?
csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi
hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenultöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
multkor lattam ilyet hogy BMW-be "Darth Vader" gyari ulesszett, nemtom mar melyikbe valo, de 1.3misi volt az egesz
es akkor nezel hogy WTF ket elso ules meg hatso ulespad es meeeeeeeeeeeenyi....?
a masik amiktol kikerekedik a szemem, a Lada cuccok arai
VFTS motor hasznaltan 3.7misi
he?több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
de ez a Lada cucc ez spec pont, olyan hogy most ujan is ossze tudod rak(at)ni, nem egy szaz eve kifutott C64
eccer elkezdtem osszeszamolni, hogy mennyibol allhat meg egy ilyen, es hat nem igazan jott ki a matek
amikor a Laptiming-s 2 literes VFTS motor keszult akkor is szamoltam mennyiben lehet nekik, de.... ket Weber karbi is tutekkel 450-500k?
he?
es amugy majdnem az a legdragabb resze igy is
a kovifotengely meg 400k
a kovuidugo-hajtokar 320k
de azon kivul az uj Niva blokk 100k
a hengerfejbe veztengely rugok 250k
ezt osszeadod mennyi eddig?
....szoval nem latod, hogy mitol lesz ez 4-5millio ujonnan, ha hasznaltan ~3.7misimeg 450-500k-ert irhato ECU van injektorokkal AC-val meg a WBO2-vel....
es az ugy mindig jo kevereket ad, nem ugy, mint a karbik, ami hogyha hidegen jo, akkor melegen dus, ha melegen jo, akkor meg hidegen szegeny
egy ECU meg siman a WBO2-re lekorrigalja a tutiraitt azert vhogy jobban latni a temakat, mint a karbit atfuvokazgatni hasra, meg fulre allitani a gyujtast....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent pont ezert vettem egy masik 147-t is, mert ehhez minden sokkkkkal olcsobb mar most is, mint egy PGT-hez
nem GTA mert az annal is karcos, ez csak egy hoott sima 2.0TS
ehhez komplett borbelsok vannak, tobbfele szinben, tenyleg patent allapotban 45-50k-ert
4 dugos 330mm-s Brembo fek kompletten kerekaggyakkal, a gumi fekcsovekkel 170k
radiovezerlos borkormany 20-25k
6 sebesseges C630-s valto 60-70k (ez nem a lecsapagyasodos GM M32-s szeria), 147-ban csak FiatPowerTrain valtok voltak
futomuve kettos keresztlengokaros, tud/szeret kanyarodni
digit klima, mukodik
sotetkek futheto borbelso, nincs kiulve kiszakadva, 4x e.ablak mukodik, Bose Hifi mukodik...
...es a kocsi kerult 600k-ba
egy felujitos PGT is tobbe kerul mar
egyik gumi defektes volt meg az akksija rotty
fuuuuuuuuuuu
---------------
mondjuk a C20XE F Astra GSi-ket nem ertettem, miert nem faragtak sosem igazan azokat
es vhogy csak belelapatolnam 2.2 vagy 2.4 X24XE motort egy kicsit rovidebbre vegettatelezett F28-s 6-s valtoval, hogy kerekre eso nyomatek tobb legyen azzal egy-egy fokozatban
kivurol ugy nez ki mint gyari, de megsem az
tudom hogy 2.5-3.0 V6 24v is belement, de az nagyon maskent nez ki, instant buko
lasd a 182-s Bravo 2.0 20v HGT is 155lo 186Nm
a Stilo motorja 2.4 20v mar 230Nm-t tud, mert pl azon nagyobb szelepes a hengerfej
ilyen motort tobbet is lattam tavaj eladot 120-130k-ert
ennyi idos koraban mar keri a felujitast, egy kicsit magasabb CR-s kovidugok, amihez meg nem kell a 100-s benzin... hogy az a csucsnyomatek is kicsit feljebb menjen 240-245-re
meg hozza a 166 2.0TS 6-s valtoja, amivel ez minden fokozatban megtobb lenne ebbol nyomatek a kereken is, olyan hatast elerve, mintha 270-275Nm-t tudna 5-s valtoval
azert egy 186 vs 270Nm-s elege erezheto diffi seggre
majdnem 50% plusz
mikozben a csucsteljesitmeny meg nem lenne sokkal tobb, de ugysem ott hasznaljak a legtobbet
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hm, inkabb megneztem
a C20XE 3,42:1 FD
a C20LET 3,72:1 FD
...szoval meg rovidebb alapbol is a 6-s egyseg+8.77% nyomatek ajiba' a kereken
a 1.-5. fokozatok meg szinte tok ugyanazok (+6.)
de lehet ennel van rovidebb FD-s valto is
van:
a 1.6iS 100 lojjose 3,94:1 = +15.2%[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #26009 üzenetére
Amúgy ja De ha nem Ladát, akkor nézz bármi olyan szocit, amit nem gyártanak már.
"ket Weber karbi is tutekkel 450-500k?"
Na várj, azt még gyártják? Mert a blokkot elhiszem, hogy valahol oroszba' még igen, de a karbi?Az írható ECU meg nem retro cucc
Mutogatni való hater díszpinty
-
i400
senior tag
válasz hobizoli #26007 üzenetére
E46 M3 gyárija a vader szett, egy 170 centinél nagyobb embernek kicsi
az a baj h az F28 ára csillagászati mint egy jó LET blokké és akkor ugye ahhoz még kellenek cuccok, h elsőkerekes legyen. a 3.94 az F18 lesz
XE jól faragható van hozzá bőségesen tuningcucc, dbilas meg lexmaul szívósor meg amit akarsz.
a 2.2es blokk meg nem egy jól sikerült konstrukció, ezzel az X24XE-vel meg kb nulla találkozás volt eddig. angoloknál a turbós saab blokkok mennek befelé a corsakba jobban bírják mint a LET, a v6 meg erőben nem ad annyit max hangban jobb meg hát kuriózumazért tegyük hozzá, h azért is olcsó minden a 147-hez mert előítéletesek az emberek... ha bmw, audi, vw lenne már mindjárt más lenne a matek ott is
-
Syl
nagyúr
Krok kihúzza a lábát pár napra, máris eluralkodik a autóbuzulás...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
-
hobizoli
nagyúr
MegaSquirt 1standalone ECU is 20+ eves mar
a Webert nemtom gyartjak-e...
de 210k/db korul lattam par honapja ujonnan, es a tütéket kulon kell megvenni hozza a "hangolt" hossza miatt
es akkor egy ilyen Weber az 2 hengert visz, nem 4-t...szoval x2 egybol
szoval siman lehet 500k a ket egyseg
200k-ert rohogve veszel 4db akkora cc/min-s injektort nyomasszabalyzot, hogy 400+ loerot tud vele a motor, meg olyan AC-t melle, hogy a telitankot 10 perc alatt kitoljatöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
OK.... de amilyen jagulik vannak manapsag mar "VFTS" neven, hogy Mitsu hatso hidja van lengokarokkal, meg elektromos szervokormany... ezek hol Lada jellemzok?
mar siman 1.6-1.8 16v motorokat kene buzeralni ezekbe
utobbibol volt gyarilag 145lojjos is a Vesta-ban
na az legalabb autentikus Lada cucctöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
en ezeket a C20LET blokkokat ~15 eve sem ertettem mitol kerulnek 4-500k-ba, foleg az akkori atlagkeresetek mellett...
amikor az XE-be megveve a turbos kovidugot meg a profilos hajtokart az meg ugyis olcsobb volt, es mar siman tobbet bir, mint az akkor meg mindig csak gyari belu LET barmikor, meg amit FWD-n le lehet rakni az utra esszel
a kovicucc meg fillerre ugyanannyi abba is
tul van ez is lihegve
digoeknal egy Fiat Coupe 16v Turbo motor ~150k most is es 320-330 loig siman jo a gyari bele
az az u.n "TC" motor 10x rally VB volttöbb drón kell ;P
-
-
-
hobizoli
nagyúr
en inkabb arra gondoltam akkoriban, hogy az Opel kb elso turbos motorja, es azert ekkkkkora kuriozum, hogy 4-5x annyiba kerul, mint egy XE
szoval azert ertem en hogy fuuu turbos, de azert az alapvetoen egy XE blokk, csak nincs ott a olajkiallas a turbonak megcsinalva...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
nullpoint
senior tag
-
válasz E.Kaufmann #26032 üzenetére
Csak belenézni volt időm, de... mi a franc akar ez lenni?
Illetve gratulálok a száraz fűhöz, hátha okoz egy jópofa tüzetMutogatni való hater díszpinty
-
válasz E.Kaufmann #26035 üzenetére
De az csak annyit csinált, hogy több cucc égett el benne a több levegőtől? Betegek
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
totron
addikt
Embert kell alkalmazni a nem érintett részek érintésére. Részemről mindig figyelek az egyenletes elhasználásra, legyen az pad vagy bill, elegánsabb egy szép öregítés, arról nem is szólva, hogy megsértődhetnek az elhanyagolt részek. Nyomjatok Print Screent, Scroll Lockot.
-
hobizoli
nagyúr
válasz E.Kaufmann #26032 üzenetére
jo is alatta az elso komment a Novoth Tibi-tol, hogyaszondjajaz: o csinalt egy 6 hengeres stroker motort a BMW-be 2+ millioert, erre egy turbos motornal emelsz par tized bar toltonyomast es ugyanott vagy
khm, mondjuk azert en meg egy front intecooler-t raraknek ehhez, de nagyjabol ennyi...meg az az ugyanennyi lojjes turbomotor csucsnyomateka 30-40%-l tobb is, szoval maskepp veszi a tuzet mar reszterhelesen is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Tim82
nagyúr
Ez amúgy klasszikus, régi Fujitsu Lifebook modellekre jellemző szétkopás, jó ótvarul tud kinézni a touchpad.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
-
Tim82
nagyúr
Csakhogy azoknál annyi is a megoldás - le kell cserélni, ami 1 perces művelet és máig lehet kapni matricát. Érdekes módon azonban Lifebook-okhoz nem...
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
-
Tim82
nagyúr
-
Ja, a Fujitsu gépek nem a matricától voltak gázosak Főleg az a Pentium M-es Lifebook vonal... Használni jó volt amúgy, de nem vol túl tartós
Mutogatni való hater díszpinty
-
E.Kaufmann
addikt
Én egy üzleti fémszürke HP-ra matricáztam egy almát a kijelző hátoldalára. lefedve a HP logót, és volt egy kóbor apáca, akit meg is tévesztett (azt hitte valami ősi alma modell ), azóta került az alma mellé még egy tunyacsáp is
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Motoros topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen