Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karma

    félisten

    válasz erdoke #33 üzenetére

    Pont az előbb olvastam el egy topikot az XDA-n erről a játékteljesítmény-kérdésről, és a vége az lett, hogy EPIC FAIL. Szánalmas, hogy egyszerűbb játékok (Boom Blox pl.) szaggatnak egy ilyen jószágon.

    moonman: Mindennel egyetértek :R (ritka pillanat).
    Kivéve: "azért egy WPA2 beleférhetett volna, ez így harmatgyenge."

    Az ad-hoc Wifiknél szinte minden rendszer ennyit enged.
    Szerintem hardveres korlát is közrejátszik.

    [ Szerkesztve ]

    “All nothings are not equal.”

  • Ulkesh

    őstag

    válasz erdoke #33 üzenetére

    "Ez erős csúsztatás, és nyilvánvaló félinformáció. Az OpenGL ES-ről megy a vita, nem arról, hogy bárhol használ-e GPU-t a készülék."

    Gondolom nem csúsztatás a tesztek óriási különbsége grafikus teljesítmény terén a HD2 és az Omnia 2 között, gyanítható, hogy ez a probléma áll a háttérben (ismerve e téren a HTC hozzáállását nem is meglepő, mivel nem először történne ilyen ugyebár).

    "Másrészt a 3D gyorsítás mekkora szerepet kap egy okostelefon mindennapi felhasználói élményében?"

    Én mint "megszállott" iPhone tulaj és mint Maemo iránt érdeklődő emberke azt mondom, hogy sok, mivel ezeknél a rendszereknél a GUI kezelését is a GPU végzi, nem a CPU, mint WinMo-nál (tudom-tudom, ez nem a HTC sara, de Te kérdezted).

    "Mindenhol máshol a Tegrában levő ARM11 csúnyán elvérzik, de a 600 MHz-es Cortex-A8 is gyengébb."

    Azért érdekes módon nem nagyon tudsz olyat mondani, amiben a HD2 gyorsabb lenne, mint pl. az iPhone (a másik topicban nem én világítottam rá, hogy a böngésző még lassabb is).

    "a mobil hardverek mióta is rendelkeznek olyan erőforrással, hogy egyáltalán szóba jöhessen a Flash?" moonman

Új hozzászólás Aktív témák