Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rhino666

    őstag

    válasz LLam #3903 üzenetére

    Nekem a T-Pontban amikor megtapiztam (nem volt kirakva tesztkészülék egész Szegeden ezért kibontattam egyet rendelés előtt) határozottan mondták hogy ha bármi baja van vagy mégsem tetszik akkor ne oda vigyem be, hanem postázzam vissza oda ahonnan kaptam. Ennek ellenére (sajnos) már nem egy embertől olvastam a topicban hogy webshopból rendelte és T-Pontban cseréltette kis úgy hogy körbenézte az összeset és elhozta a legjobbat.

    Az jár a fejemben, hogy kellene csinálni egy "adatbázist". Aki kap egy gyárilag hibás készüléket amit úgyis visszavisz kicserélésre az felírja a gyártási helyet, színt, gyári számot és hibajelenséget hogy az alapján lehessen szűrni. Lenne egy (sajnos jó hosszú) fekete listánk, aztán ha korábban visszakapott készüléket akarnak valahol ránk sózni akkor már kibontás nélkül is ránézésre tudjuk a gondját baját. Legalább kiderülne hogy tényleg van-e olyan pofátlan a T-Mobile hogy a hibásakat cserélgeti az emberek között hátha egyszer valaki lesz olyan hülye hogy megtartsa vagy visszajuttatja a HTC-hez ahogy illene neki. Mert az ilyen gyári hibák egy 50 ezres készüléknél is elfogadhatatlanok, nem hogy egy 180 ezresnél. Nekem tökéletes kell, ha már ennyit fizetek érte, meg ha már egy DHD-t cserélek erre. Épp elég bosszantó hogy nem alumínium a készülékháza és pihekönnyű, kicsit olyan mint egy játéktelefon a DHD után. :( Ezekbe még talán bele tudok törődni idővel, épp elég lesz ezeket feltudni "hibának". :O

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

Új hozzászólás Aktív témák