- Yettel topik
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilhasználat külföldön
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fravik
tag
válasz goldnarmz #31627 üzenetére
Na, ezzel aztán most jól elbizonytalanítottál... Pont most akartam kijelző sárgásodással, kijelző hullámosodással, rossz illesztéssel visszaküldeni...)
Így lehet megfontolom, hogy tudok-e ezekkel élni... rosszabbat nem akarok, mint amilyen most.
Ajj, nem tudom mit tegyek..."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
goldnarmz
aktív tag
válasz goldnarmz #31627 üzenetére
No, 3 hónap után lezajlani látszik a One X-em garanciális ügyintézése. Volt itt minden, miután másodszor is visszaküldtem a boltba a telefont. Megjavítjuk, kicseréljük, megrendeltük, mingyá' itt van. Majd hívunk. Hívni fogunk. Hamarosan. Hát persze. Aztán... mégsem! Levásárolhatod, csak még azt nem tudjuk, mennyié' számoljuk be. Mi va'? Most elvileg levásárolhatom a készülék akkori áráért. Hurrá. Neeeem, nem egy 2 nap után megszűnő Muhhamad által üzemeltetett zug-gsm-ről van szó.
Azon röhögtem, amikor anyáztam a szervizre, és kollégám mondta, hogy mit akarok, tökéletesen működik a One X-e, nincs semmi baj a HTC-kel. Másnap beszart a wifi a készülékén, az is lassan egy hónapja a szervizben okszidálódik. Másik kollégámnak a mobilnet ment el. Harmadiknak már 3x megjárta a szervizt a telefonja.
Soha többé HTC-t. -
ferob
őstag
válasz goldnarmz #33208 üzenetére
Vagy inkább gyári garanciával kell venni és akkor nincs ilyen gond, de még ha van is mert nem javították meg, akkor kénytelenek kicserélni és az sem tart 3 hónapig, még akkor se, ha úgy jár az ember mint egyszer én, hogy 2-3 hétig véletlen mégsem küldik tovább javításra a telefont és ott ül egy dobozban.
Ilyenek miatt kár a márkát hibáztatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen