- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz Tikakukac #325 üzenetére
Én csak azt nem értem, ha a a Maxxba (130.7 x 68.9 x 8.99 mm) belefért egy ilyen bika akksi, mi a rákfene akadályozza meg a többi gyártót, hogy Ők is belepakoljanak? Azt nekem senki ne mondja, hogy a HTC és Samsung nincs legalább azon a színvonalon, mint a Moto (guglival, vagy anélkül).
[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
válasz Tikakukac #329 üzenetére
Mondjuk a Motorolánál ez az akksi mérföldkő sztem. Mármint hogy egy ilyen modern mai követelményeknek megfelelő telefonhoz ilyen kaliberű akksit adnak. Rengeteg embernek ez nagyon számít, higgyétek el. Pl. az hogy elmegy otthonról és ne kelljen kocsiba dugdosni meg ilyenek, hanem vígan bírja ki az egész napot, "akármit" csinál a telóval. Ráadásul a teló se szar, hanem simán vállalható.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
-
Integra
titán
válasz Tikakukac #337 üzenetére
így legyen
sajnos a kijelzőtől egy picit tartok. nem is attól hogy hd lesz, mert valszeg kihagyhatatlan, hanem attól, hogy ez a pentile amoled marad. nem kéne erőltetni.
a másik a kamera. a harmadik hogy s4 vagy omap lesz e benne. de a b@szott nagy akksiból nehogy alá adjanak, 4000-res jó lesz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Cyberpunk
félisten
válasz Tikakukac #475 üzenetére
+1 a szívemből szólótál. Az üzemidő kérdése sokunkat érzékenyen érint. Használati szokások kérdése a dolog. Van kinek ez is elég, de van olyan akinek ez harmatos.
Ezt leginkább a fém vs műanyag vitához tudnám hasonlítani. Egyéni szimpátia és preferenciák kérdése a dolog."You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35778 üzenetére
Nem lehet teljesen gyári állapotra visszaállítani a telefont, mert mindenképp *** RELOCKED *** lesz a bootloader állapota, ha visszazárod, így garanciális javítást biztos nem fognak megejteni.
Valamint semmilyen RUU nem fog működni a telefonon, mert a HBOOT verziónak a készüléken alacsonyabb vagy azonos verziójúnak kell lennie, de ez nem tud előfordulni, mert már régóta nincs elérhető friss RUU a telefonhoz.
Ettől függetlenül a gyári szoftverre vissza tudsz állni, ha felraksz egy a telefon CID-jének megfelelő Nandroid mentést pl. innen, de ez a bootloder állapotán nem változtat, mert a bootloader nyitása egyenlő a garancia elvesztésével.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35784 üzenetére
Ennél a telefonnál kijelző kontakt probléma, mint típushiba?
Szerintem nem csak én nem hallottam ilyenről, de senki ezen a fórumon.A garanciáról meg annyit, hogy ha már a boltba kell visszavinni a telefont és nem a hivatalos TeleMax szervizpontban leadni, akkor a gyártói garancia nem jön szóba, de ha még szóba is jönne, akkor az teljesen biztos, hogy nyitott bootloaderrel nem fogják megjavítani a telefont garanciában, legalábbis a VSP Data biztos nem.
Ha maga a bolt egy saját szervizese javítja meg, akkor én a helyedben felkészülnék arra, hogy valamilyen utángyártott kijelzőre cserélik, minimalizálva a költségeket, de persze ez a legrosszabb eset, ami nem feltétlen kell, hogy bekövetkezzen, ha javítják egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35786 üzenetére
Ha gyári garanciás, akkor az odáig teljesen jó, akkor is, ha nem viszed a TeleMaxig, mert majd a bolt elküldi, de ettől függetlenül azt a telefont, amelyiken egyszer már nyitották a bootloadert, azt kétlem, hogy meg fogják javítani, szóval a "nem sűrűn" kijelentés is túlzás sajnos, főleg azért, mert mostanában minden nyitott bootloaderes telefont visszadobnak, de persze ne legyen igazam és akkor minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35788 üzenetére
Ez nem valós infó, kérlek ne írj be a topikba ilyen valóságot teljesen nélkülöző dolgot. Ezzel nem egy problémát akarunk letagadni, vannak a HOX-nak típushibái, (pl. kijelző sárgulás, wifi hiba) ezeket meg is szoktuk említeni, de ez a szalagkábeles dolog nem ilyen, ráadásul nem is valós hiba.
Azért kérem, hogy fals hibát ne terjessz, mert ezután felbukkannak majd a friss HOX-t tulajok, akik meglátva a hozzászólásod, ezt a -elnézésed kérem a kifejezésért- marhaságot fogják tovább adni.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35794 üzenetére
csiktor604 fórumtárs tudna mesélni nagyszerű dolgokat szerviz ügyben. [link]
Bevitte a telefonját szervizbe, majd 29 ezer forinttal úgy húzták le, hogy a telefonjával semmit nem csináltak. Ráadásul beírták neki, hogy akkumulátor cseréltek, majd másnap szétszedtem a telefont ott előtte, és One S akkumulátort tettek bele neki.
Szóval attól, hogy egy szerviz foglalkozik telefonokkal, az nem azt jelenti, hogy minden típushoz ért...Egyébként az ő telefonja egy nagyon érdekes modell volt, én még ilyet nem láttam, pedig már sok HOX járt nálam. Nem tudtam eldönteni, hogy hamisítvány, vagy csak hivatalos kínai változat. Bánom, hogy nem fotóztam le.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35794 üzenetére
Csak, hogy érezd, hogy miről van szó, olvasd el az alábbi rövid példát, ami bemutatja, hogy mennyire nem szükséges a hozzáértés a szervizelési folyamat lebonyolításához Magyarországon.
A saját HOX telefonom első javításakor, mikor még nagyon drága és új telefonnak számított, felhívtam a TeleMax-ot, hogy hol lehet leadni, mert az oldaluk szerint a város, ami megyeszékhely, közelében sincs szervizpontjuk.
Persze jól láttam az oldalukon is, így egyből kiderült, hogy csak az van, ami le is van írva, így elmentem oda, nem volt közel, persze egyből ki is szúrt velem a fiatal srác (aki egyedül kezeli az összes TeleMaxos beérkező telefont, de erről majd később), mert a bolton ki volt rakva, hogy szabadságon lesznek még egy jó ideig.
A TeleMax utána nem volt elérhető telefonon legalább 2 napig, mert az az idő, amit megadnak, hogy lehet őket hívni, az semmit nem jelentett.
Akkor még nem tudtam, hogy megint ugyanazzal az emberrel beszélek, mikor sikerült őket elérnem, ezért elmondtam, hogy jól kiszúrtak velem, ő meg csak hallgatott, majd elküldött egy másik szervizpontba, hogy na ott le tudom adni és egyúttal meg is mondta melyik napokon viszik el a készülékeket, így nem kell még többet várjak a javításra.
Elvittem oda, ahol még szürreálisabb eset történt meg, mert a kedves alkalmazott megpróbálta szétszedni a HOX telefont, hogy megnézze az IMEI-t, majd mikor szóltam neki, hogy nem lehet, akkor értetlenül nézett, hogy hát pedig másik HTC telefont szét lehetett...
Mintha minden típusnak egyezőnek kéne lenni.
Azt meg nem is említem már meg részletesen, hogy utólag kiderült, hogy az ottani bolt tulajdonosa, aki egyben intézi a szervizeléssel kapcsolatos dolgokat (amúgy ők is egy szerviz, szóval a hozzáértésnek minimum mutatkoznia kéne) akkora egy neveletlen bunkó, hogy legalább 2 hétig használta a telefont és hitegetett, hogy már javítják a cseheknél, míg a TeleMax erről semmit nem tudott, mert fel se küldték nekik.
Sok ezer forintomba került az egészet kideríteni, hogy hol a telefon és hogy elérjem mindig a TeleMaxot, ahol mindig ugyanazzal a sráccal beszéltem, aki mindig engem utasított, hogy akkor keressem meg a szervizpontot és járjak utána, ami ezek után már kifejezetten terhes lett és megmondtam neki, hogy intézkedjen most már ő, mert amúgy ez az egész folyamat alatt 4x ígérte meg, hogy visszahív és sose tette, mindig nekem kellett próbálkozni hosszú órákon át, de már be se kellett mutatkozzak vagy IMEI-t mondjak, hogy tudják, hogy mi a helyzet, csak szóltam hogy a HOX és már egyből tudta kiről és miről van szó.
Utána mikor forrósodott nekik is a helyzet, akkor hirtelen kiderült, hogy hetekig a telefon "egy dobozban állt" a szervizpontban véletlenül, amit jól nem hittem el, mert leadáskor is a szervizpontos nagyon szemezett a telefonnal, hogy milyen szuper és még ilyen nem járt náluk.Úgyhogy így röviden ennyit arról, hogy a TeleMax csak egy logisztikai partner és fele annyira nem foglalkoznak a dologgal, főleg úgy, hogy ők is kialakítanak maguknak külön logisztikai partnereket, mint szervizpontok, így ezek még annyira se fognak érteni hozzá vagy épp foglalkozni a dologgal, mert itt nem erről van szó, hanem csak arról, hogy a HTC kifizeti a TeleMaxot, a TeleMax pedig a saját átvevőhelyként szerződött üzleteit, utána pedig mindenki boldog és nem érdekli őket semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35934 üzenetére
Garanciális szervizbe szeretném küldeni, nem fizetősbe.
A Smartshop vajon az a többek által csak körúti szervizként emlegetett hely, akik úgy szervizeltek két HOX telefont is, hogy elszörnyedtem amikor a tulaj szervizelés után elhozta hozzám a készüléket?
Hiányzó alkatrészek, letört csatlakozók, stb.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35945 üzenetére
Viszont a papírok nélküli szervizelés kapcsán ködösít a Telemax.
Ugyanis a HTC-nek nem okvetlenül kell a garanciapapír, vagy számla a javításhoz, ha a gyártástól/kiszállítástól (nem sikerült rájönnöm honnan számítják) számított két éven belül akarok érvényesíteni a garanciát, akkor megteheted bármilyen papír nélkül. A papír ahhoz kell, hogy esetleg tovább garis a készülék, mint ami az IMEI szám alapján a HTC adatbázisában szerepel. Teszem azt legyártották a készüléket januárban, de fél évig egy boltban állt, ilyenkor a papíron szereplő dátumtól ketyeg a két év garancia. (nem EU-s készülék esetén egy év)Tegnap a HTC chat-en a hölgy megerősítette, hogy adjam le nyugodtan, meg fogják csinálni.
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- Poco X6 Pro 12/512 egy hónapos, garanciális, független
- iPhone 13 Pro Max 128GB Független Megkímélt/1 hónap gar/Akku 90%/p3374
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.