- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Land
veterán
válasz Pistakiss #14241 üzenetére
Senki nem várt fotómasina minőséget. Én a többi csúcs telefonhoz viszonyítottam. Vagy pl a tavalyi etalon, az SGS2 is lemossa fotózásban. Na nekem az már bőven jó lenne... De sajnos jóval gyengébb.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
twine
addikt
válasz Pistakiss #14241 üzenetére
Annyit "segítenék", hogy kár volt nekem címezned a hsz-t....
Pont engem érdekel a legkevésbé a fényképező képessége a telefonnak...
Mert ha "minőségi" képeket akarok készíteni,,nyaralás, vagy bármi egyéb, viszem a fényk.gépem...
az esetek többségében árcimkéket, és nyitvatartásokat szoktam fotózni telefonnalCsak ha már szóba került, gondoltam hozzászólok a dologhoz, és a véleményem az, hogy ez a leggyengébb pontja a készüléknek...
Főleg, hogy szeretem a készülékeim képességeit a végletekig megismerni....Azt gondolom sikerült is ....
Ennyi és nem több,,,,de szinte éreztem hogy tovább lesz ez a dolog görgetve,,,,
már-már sajnálom hogy hozzászóltam a témához
Szép napot,,,,
A továbbiakban ha lehet kivonnám magam a "fényképezős" beszélgetésekből -
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #15487 üzenetére
A szolgáltatók sosem fogják az orrodra kötni, hogy mi ár a változás hátterében. Üzleti titok, te sem fecsegnéd ki, mert mi van, ha az egyszeri érdeklődő a konkurenciának dolgozik?
Semmilyen módon nem jársz jól, minden készülék egy idő után olcsóbb lesz, lesz helyette jobb, stb. Ha így nézed, sosem lesz telefonod. Ez egy ilyen ördögi kör.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
la_cc
addikt
válasz Pistakiss #15487 üzenetére
Elvileg szerdán megyek Vodához megvenni, majd írok, ha érdekel, hogy mi volt. Mondjuk én flottát hosszabbítok, elvileg több nettel és ott az árlistában csak 1 HOX van, már jó ideje. 121k összesen, 37k kezdő részlettel. Meglátjuk mi lesz...
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Pistakiss
őstag
válasz Pistakiss #15491 üzenetére
Háát!
Ez az árlista, a régi és az új.Teljes ár Top S Top M Top L Top XL
Régi árak: - - - - - - - -
HOX 16 GB: 167 990,- 166 990,- 156 990,- 140 990,- 131 990,- 86 990,- 66 990,- 21 990,-146 990 114 990 89 990 79 990 -
HOX 32 GB: 170 990,- 169 990,- 159 990,- 143 990,- 134 990,- 89 990,- 69 990,- 24 990,-174 990 144 990 129 990 109 990 -
SGS3: 170 990,- 169 990,- 159 990,- 143 990,- 134 990,- 69 990,- 69 990,- 29 990,-"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
válasz Pistakiss #15494 üzenetére
Háát!
Jól elcsúsztak az árak a táblázatomban, nehéz követni.
Bocs"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
CB
senior tag
válasz Pistakiss #15509 üzenetére
OFF
Nem kioktatás képpen, de tényleg eléggé zavaró olvasni a Háát!-tal kezdődő hozzászólásaidat.
Nem tudom mi késztet erre, de elárulhatnád. Ha így könnyebb visszakeresned később, akkor erre van másik módszer is.
Ha csak a fejedben kezdődik így minden hozzáfűzni való gondolat, akkor javaslom azt a kicsi négy betűs "valamit" ne írd le kérlek, csak a folytatást. Vagy tegyél helyette két csillagot, vagy X-et. Az, hogy néha elüt valaki egy-egy betűt, azért nem ugyanaz, mintha valaki mindig betesz a szöveg elejére egy értelmetlen betűhalmazt.
Lassan már én is így kezdem a gondolataimat.
Nem piszkálni akarlak, mert szívesen olvasom a hozzászólásaidat, de tényleg zavar.
Köszi.PEACE
ON
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Eagl3
veterán
válasz Pistakiss #15514 üzenetére
"A másik dolog, hogy ilyenkor nem gondoltok bele abba, hogy generáltok egy végtelenségig folyó haszontalan hozzászólás halmazt, mivel az ilyen hozzászólásokra rögtön előbújnak a bokrok mögűl az eddíg megbúvó önkéntes "rendcsinálók"?"
Vicces ezt olvasni pont a te tolladból...
Az még nem jutott eszedbe, hogy te generálod a problémát ezzel az értelmetlen beszólással a mondanivalód elején? Holott saját bevallásod alapján nem egyszer fordult már elő, hogy szóvá tették azt. Hidd el, nem kedvtelésből szólnak/unk érte, hanem mert valóban zavaró olvasni, főleg ha egy oldalon van tőled 5-6 HSZ.[ Szerkesztve ]
-
bounty123
őstag
válasz Pistakiss #16702 üzenetére
Haas!
3 munkanapon túl (tehát egy hétvége pl. nem számít bele) nincs automatikus csere, csak szerviz. De előtte is komoly hibának kell lennie, kis esztétikai probléma nem elég. Engem pl. anno elhajtottak a T-től 3 napon belül amiatt, hogy a figyelmeztető led erősen bevilágított a keretnél, ezért a 8 napos webshopos elállással küldtem vissza. Pixelhibával viszont azonnal cserélték.[ Szerkesztve ]
-
Pistakiss
őstag
válasz Pistakiss #16867 üzenetére
Háát!
Visszatértem, ideiglenesen, a DEFY-mre, eltörpül a HOX után a kezemben. Ezen van kijelzővédő fólia, ha visszakapom, akkor a HOX-ra is teszek, bár egy nagyon jó tokot varrtam rá bőrből."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
BenHans
addikt
válasz Pistakiss #16867 üzenetére
Ilyen nálam is van pedig most kaptam vissza szintén vodánál adtam le szervízbe és 6.27-e óta 5 vagy 6 napot használtam... na szóval én is jelentettem ezt a hibát az előző javítás után és mégsem úgy kaptam vissza hogy egyáltalán nem mozog a kijelző. ja és sokkal kevésbé mint eddig de ez is hullámosodik de szerintem (szervizessel beszélve) ez a burkolat íveltsége miatt van mert ha megnézzük akkor felül ahol színel a kávával a kijlező ott nincs hullám... (ez nem feltétlenül hiba szerintem abszolút használható és ha nem direkt hajlítgatod és nyomkodod vissza akkor nem is fog előjönni)
nem tudom pontosan te hol és mit tapasztaltál de nálam a töltöcsati felőli loldalon ha élénél oldalról megnézem a teló talán egy tized milivel egy egész vékony réteg feljebb vanés lejjebb tudom nyomni szintén azzal az egy tized miliméterrel, és ha azoldalt erősen megnyomom akkor nagyon hal ropgást ad ki magából a burkolat...
ha esetleg emiatt később baja lenne akkor újból gariztatom de addig nem, mert kettő van és amint lejár a részletfizetés veszek jövő júniusban egy másik telót és a páromé lesz az eddig nem szervizelt one x.ja és 13 nap alatt lett legutóbb kész. dunaplazaban adtam le.
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Na akkor összefoglaló erre, tessék olvasni, értelmezni, magyarul van: [link]
A te esetedben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése szabályozza ezt a kérdést. Eszerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Tehát 15 naptári nap.
Nálad ez értelemszerűen újraindul, hiszen visszakaptad és újra leadtad.
És végül néhány személyes megjegyzés:
1. a szerviz nem a mi saját, különbejáratú szervizünk, más embereknek is van ott javítandó készüléke, amik adott esetben komolyabb beavatkozást igényelnek
2. a szervizben is emberek dolgoznak, fizetésért (ahogy mi is). Szerintem mindenki egyetért abban, hogy nem várható el sem tőlük, sem pedig tőlünk, hogy 0-24-ben dolgozzunk. (bár sok munkáltató szeretné ezt...)Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #17677 üzenetére
Az, hogy nem vagyok ügyvéd, szemét volt a szerviz, az üzlet viszont azt tette, amit tennie kellett. És ezzel ők le is védték magukat, hiszen részükről megtörtént az érdemi lépés. Ami persze téged nem fog vigasztalni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
dani993
senior tag
válasz Pistakiss #17683 üzenetére
A szabály az szabály. Szerkesztési időn belül nem írhatsz új hsz.-t, főleg nem ha a tiéd az utolsó. Egy hozzászólásban is lehet válaszolni mindhárom kérdésre, külön-külön kérdezőnek címezve.
2 oka lehet annak hogy ezt csinálja:
1. Nem ismeri a szabályzatot(ahogy te sem)
2. Gyűjti hozzászólásokat, hogy gyorsabban léphessen előre a ranglétrán(ami tilos)
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Látom nagyjából megkaptad a kérdésedre a választ, jogszábályi idézetekkel, ami fedi az elméletet.
A gyakorlat- tapasztalataim alapján- egy kicsit más. Üzlet- és ügyintézőfüggő. Van aki ragaszkodik a jogszabály betűjéhez, és vannak - bármilyen hihetetlen 2012-ben ebben az országban- akik inkább a jogszabály szellemét tartják szem előtt, és az ügyfél érdekeit nézik.
Az én szolgáltatóm lakóhelyemen lévő üzletében dolgozó ügyintéző szerencsére a második csoportba tartozik.
Mikor letelt a 15 naptári nap besétáltam, és közöltem hogy a telefon, munkaeszköz, és szükségem van rá. Egy kis rinyával megfűszereztem. ( 12 éve vagyok előfizető, a telefon az egyik legdrágább amit kapni lehet náluk, cserekészülékre ígéretet kaptam, mégsem érkezett meg stb.)
Türelmet kért, hogy utánanézzen. A telefon állapotáról semmilyen infót nem tudott meg. Mondta hogy majd visszahív.
Mondtam ok, de ha nem hív zárás előtt visszajövök, és addig nem mozdulok míg meg nem kapom a javított készüléket, vagy ha az nincs újat.
Így történt, elnézést kértek, kaptam egy újat. Válogathattam a raktáron lévőkből. Elhoztam a legújabbat, azóta teljes megelégedéssel használom.
Lehet ezt így is. -
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Pistakiss #18096 üzenetére
Az Applenél és a Samsungnál is úgy van, hogy megvásárlásnál regisztrálják a készüléket (Apple-nél te regisztrálod az első bekapcsoláskor) és onnantól indul a garancia. Ezt az előbb említett mindkét gyártónál egy sorozatszám megadása uán ellenőrizni lehet, így tudni fogod hogy hivatalosan mennyi garancia van még a készülékeden. Igazából az érdekelt, hogy az HTC-nél van-e hasonló szolgáltatás, de úgy tűnik hogy supportban kicsit le vannak maradva.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Pistakiss #18102 üzenetére
Szerintem Te félreértettél. Nem azt szeretném elérni hogy sorozatszám alapján javítsák a készüléket, hanem a használt készülék megvásárlása előtt szeretném ellenőrizni, hogy van-e rá érvényes garancia és nem vonták-e meg. Papíron ugyanis lehet rá garancia, de mi a biztosíték arra, hogy nincs-e rég megvonva a gyártó által?
Egyébként almáéknál pont úgy van, hogy amíg nem kapcsolod be az eszközt, addig nem kezd pörögni a garancia. A múlt héten adtam el egy iPad-et ami még a nyár közepén lett legyártva. Megvásároltam és másnap bontottam ki a dobozából. A garancia abban a percben indult el, amikor bekapcsoltam és nem akkor amikor vásároltam.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Pistakiss #18104 üzenetére
Jobb helyeken meg lehet kérni őket hogy ne kapcsolják be, még akár a nagyobb szolgáltatóknál is. Rengeteg olyan iPhone van a piacon, amit nem bontottak ki direkt amiatt, hogy ne induljon a vásárlás napján a garancia. Egyébként az iPad is hivatalos magyar piacra szánt darab volt, itthon vettem, számlát is kaptam róla. Nah mindegy, ez már nagyon off, szóval részemről a téma lezárva
Amúgy mindig megmosolygom az aláírásod és a hozzászólásod első szava által keltett iróniát.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #18883 üzenetére
Szerintem a cserekészülék azt jelenti, hogy bontatlan dobozú telefont kell(ene) kapnod. És ehhez ragaszkodj is! Még jó, hogy nem valaki más "levedlett" telefonját adják neked oda. Meg azt sem nagyon értem, hogy miért a szerviz illetékes cserekészülék küldésében. Én úgy tudtam, hogy ezt az eladóhely és a forgalmazó/nagyker intézi egymás közt. De javítsatok ki, ha tévedek.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
BenHans
addikt
válasz Pistakiss #18883 üzenetére
Én dobozzal és annak minden tartalmával adtam le a telefont, cakk pakk, és ugyanebben a dobozban pukkanószacsiban + körbefóliázva (kék fólia a hátlapon kijelzőn kamerán, a hátlapi HTC feliraton külön egy fólia )kaptam vissza egy teljesen új készüléket, megvolt az új IMEI, és a júliusi helyett szeptemberi gyártási szám, csak a hibák nem voltak.
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
kirkri
addikt
válasz Pistakiss #18886 üzenetére
Felejtős, nem fogsz gyári csomagolású készüléket kapni.
Ha kicsit otthonosan mozog valaki a szervizek világában (nem okvetlenül HTC-re és nem okvetlenül telefonra gondolok) akkor tudja, hogy a gyártók nagy többsége erre fenntart egy készletet.
Ezek a gyártósorról legördülő termékekkel megegyező minőségűek kell legyenek, tehát nem tudsz miért reklamálni.Tőlünk nyugatabbra működik az a szervizelés típus (Whole Unit Repair), hogy leadod a terméked a szervízbe, ahol rögtön kapsz helyette egy másikat. Amit leadtál azt megjavítják és minden burkolati elemet lecserélnek, majd a következő delikvens azt a megjavított és "felújított" terméket kapja amit te leadtál. Ez a fajta tevékenység szintén nem csak telefonos szervizelésben van jelen, de minden telefon gyártónak van ilyen szolgáltatása (persze nem Magyarországon, mert ez nem olcsó mulatság a gyártónak).
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kdava
csendes tag
válasz Pistakiss #19527 üzenetére
Basszus ettől féltem :/ Gondoltam, hogy nem egyedi probléma lesz, 2 hetes sincs a készülék és nem volt leejtve se semmi. Beküldöm inkább én is mielőtt kiesik az egész üveg... Remélem azért hogy 1 hónapnál nem lesz több a javítás. Neked egyébként mennyi idő után jött elő/vetted észre? Új korában?
-
fravik
tag
válasz Pistakiss #19583 üzenetére
Elmondjátok pontosan, hogy mit és hol kell nézni rajta... ha ilyet vennék, addig fogok visszajárni 72 órán belül, amíg nem adnak egy normálisat és/vagy ki nem fogynak a készletből.
Persze remélem nem fordul elő nálam ez.Egyre jobban félek belevágni ebbe...
[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #19751 üzenetére
Egy dolgot tudsz tenni: Tékozló Homár. Az általában minden ügyön segíteni szokott - pozitív értelemben. Ha a HTC most tényleg beindítja a marketingtevékenységét, akkor egy ilyen negatív poszt nem kell majd nekik, tehát talán lép valamit a magyar "képviselet".
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
BenHans
addikt
válasz Pistakiss #19787 üzenetére
Nem szeretnélek elkeseríteni, de 99,99%-os valószínűséggel mindig "zacsis telót" fogsz visszakapni. Anno beszéltem egy E-care-ben dolgozó sráccal, (aki nekem a legtöbbet segített és korrekt volt) és ő mondta hogy a cseretelefonokat doboz nélkül kapják és kb. egyszerre 15-30 darabot összecsomagolva, egyszerre, tartozékok és doboz nélkül, mivel amit cserekészüléknek szán a HTC azok nem kereskedelmi forgalomba szánt darabok hanem direkt erre...
De ne így legyen![ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
BenHans
addikt
válasz Pistakiss #19809 üzenetére
Nem védeni akartam őket, teljes mértékben megértettem amit írtál, és nem is vitatom a jogosságát.
Elméletileg minden kereskedelmi forgalomban lévő HOX sim tokján rajta kell lennie az IMEI számnak pl. (a másik szintén vodánál vásárolton ott van) de megmondták nekem hogy a szervizes cseretelóknál nincs rajta semmi, és nem is volt, de így is átvettem mivel nem volt hibája...
De továbbra sem hiszem hogy túl sokra fogsz náluk menni ezzel, max még hetekig nem lesz nálad a készüléked. Én is sokáig szórakoztam velük júliustól novemberig és még jogászokat is megkérdeztem, de anélkül hogy pereskednél nem nagyon van rajtuk fogás, ha pedig fogyvédhez fordulsz akkor fenn áll a veszélye hogy az eljárás díját neked kell kifizetned.
Ne értsd félre nem kötekedésből írtam, és nem is akarlak meggyőzni, vagy eltántorítani, csak tudom miről beszélek sajnos.🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
yodee_
őstag
válasz Pistakiss #20106 üzenetére
Én leadtam pixelhibával és wifi gonddal. 1 hét alatt visszajött, a garipapírra ennyit írtak: ROM FLASH. nem tudom mit takar ez pontosan, de 4.0.1 volt rajta,holott én már frissítettem 4.0.4re. Az alaplap és a ház a régi volt. A kijelzőt cserélték, de máshoz nem nyúltak. Megnéztem, és nem vettem át hanem küldtem vissza. Kíváncsi vagyok másodikra mit csinálnak vele. A 3. után mire lehet hivatkozni? Milyen alapon kérjem a cserét?
[ Szerkesztve ]
Honor Magic 6 Pro | Lenovo Thinkpad X280 | Lenovo Thinkcentre M800
-
kirkri
addikt
válasz Pistakiss #20107 üzenetére
Szerintem egy burkolat kopást nincs az a fogyasztóvédelem, vagy bármi más fórum ahol jogosan át tudsz vinni.
Persze előfordulhat, hogy más ok miatt cserélik a burkolatot is javítás közben, de konkrétan azért, mert az ügyfél azt írta a hibalapra, hogy kopott, sehol nem fogják kicserélni.
Ne áltassuk a fórumtársat, hiábavaló dolgokkal. Ha meg van olyan talpraesett, hogy kijárja magának a burkolat cseréjét, akkor úgyis felesleges.Anno abban sem hittél nekem, hogy nálad is csak készüléket fognak cserélni kiegészítők nélkül a sikertelen javítás után
Hidd el, tőlem több alkalommal kevesen reklamáltak még a jelenlévők közül, így a lehetőségekkel és a határokkal nagyon is tisztában vagyok. Ez nem nagyképűség, csak a tényeket mondom.
Azt pedig már csak halkan jegyezném meg, hogy nem attól cserélik harmadik után a készüléket, mert az ügyfél csapkodja az asztalt a szolgáltatónál, mivel azt a gyártó - hacsak nem tömegesen reklamálnak a vevők - magasról lesz..ja
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen