Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayla

    csendes tag

    Tegnap előtt vettem ilyen telefont és a problémám a következő:
    Minden egyes hívásnál probléma lép fel! Néhány másodperc után a másik fél nem hall engem, csak hallóznak folyamatosan a telefonba, majd lerakják, mert engem nem hallanak, de én hallok mindent. Miután visszahívnak minden rendben van, de kivétel nélkül az első hívás mind ilyen!
    A telenor online ügyfélszolgálatán azt mondták nekem, hogy minden hívás előtt állítsam át a hálózatot 2G-re és ha internetet akarok használni, állítsam vissza... Most komolyan minden egyes hívásnál és internetezésnél állítgassam ide-oda??????

    Itt azt olvastam, hogy "... vannak készülékek, ahol telefonálás közben fél-1 perc után elmegy a hang és a mikrofont csak kihangosítással vagy újrahívással lehet életre kelteni. Eddig nem derült ki a hiba oka. Viszonylag kevés embert érint. Úgy tűnik, hogy a probléma megoldása az, hogy régebbi Viber verziót (pl. 2.3) kell feltenni, vagy teljesen törölni a Vibert "

    Én a vibert nem használom telefonálásra, csak írogatok. A normál hívásnál van ilyen problémám, akkor is lehet gond a viber? A telefonom 2 napja van meg...
    Köszönöm a segítségeteket ezzel kapcsolatban!

Új hozzászólás Aktív témák