- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Banano
tag
normális kerékmérettel tényleg el tud 13-16 kWh/100 km körüli fogyasztással járni, így aztán nem meglepő, hogy elég volt egy nettó 64 kWh-s akkumulátorpakk ahhoz, hogy az e-Niro tényleg el tudja érni az álomszerű, 455 km-es, tisztán elektromos hatótávot.""
És mi lenne ha nem divatb**i "városi terepjáró"-kat gyártanának,hanem normális méretű sedanokat,nomális légellenállással, dupla ekkora aksival? Vagyis mondjuk 100-as aksi, 10 kWh fogyasztással = 1000km-es hatótáv. Hurrá,megoldottuk a hatótáv kérdést.
Persze értem én..először jön a 64 kWh-s..utána az "exkluzív VIP " 72 kWh-s ..majd a 82.5-es,és 10 év múlva talán eljutunk oda,hogy normális aksit rakjanak bele.
Lásd mobilpiac.Ott is a gyártók többsége telibeszarja az aksit,pedig amilyen lapáttelefonok vannak,simán elférne nagyobb is.* Random életbölcsesség ctrl+c ctrl+v *
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen