- iPhone topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9S néven érkezett meg a Redmi Note 9 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Computex 2024: Hordozható SSD-k és töltők a Silicon Powertől
ma MagSafe, ütésálló, kicsi, nagy. Mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelőt.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerüli el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz elmepocok #259 üzenetére
Valóban felpuhult a Vitara, de szerintem nem a divat miatt, hanem mert a célközönségnek földútra ez is elég és így olcsóbb tud lenni. Akinek felező és hasonló kell annak meg van más alternatíva, ahogy méretben hasonló lapos hatchbacket is kínál a legtöbb gyártó.
Itt szerintem arról van szó, hogy most tömegek hirtelen rájöttek, hogy rohadtul kényelmes ám a picit magasabb autó és elkezdték venni, mint a cukrot. Ez nyilván a gyártóknak is jó. A súly és fogyasztás növekszik, de ezt némileg ellensúlyozza a fejlődő technika, szóval nem gondolnám, hogy ezzel önmagában komolyabb baj lenne. Az szomorú, hogy emiatt kiveszik pl az egyterű, bár annak azért más okai is vannak...
Aztán van az, amiről lezso beszél, hogy egyre nagyobb és erősebb autókba ülnek az emberek, (lásd a nagy városi terepjárók). Ez szerinem már egy komolyabb probléma, előbb-utóbb tenni is fognak ellene valamit, csak azzal meg azt szivatják majd szarrá, akinek valóban ilyen autóra van szüksége...
De a legnagyobb baj azzal van, hogy túl sokan autóznak, és a jelenlegi infrastruktúra már nem igazán bírja el. De erre meg nem az a megoldás, hogy akkor legyen minden autó 10 centivel rövidebb és laposabb, hanem a darabszámot kéne drasztikusan csökkenteni úgy, hogy valódi alternatívát adunk (pl tömegközlekedés, közösségi közlekedés), illetve ahol lehet, csökkenteni kell a károsanyag kibocsájtást, legalább lokálisan (pl elektromos átállás, célszeűen megújuló forrásból töltve).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen