Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs1986

    addikt

    válasz Skynet258 #10201 üzenetére

    Mert az átlag user sajnos nem tudja, mi az, hogy optimalizálás. Azt meg főleg nem tudja, hogy a mai játékoknál a programozók sincsenek tisztában a szó fogalmával :D Ennek következményét (mármint, hogy van, amit az egyik architektúra futtat jobban, és van, amit a másik) a fenti okoknál fogva végképp nem tudják felismerni. És itt jön képbe az utolsó bekezdésed, hogy miért nézik azt, hogy az ők telefonjaik jobbak: azért, mert nem csak hogy nem tudják, de sajnos egyáltalán nem is akarják elfogadni sem a fenti dolgokat, sem pedig a technológiai változásokat (pl. hogy az Exynos nem kicsit újabb, mint a Tegra2). Aki meg kizárólag 3D -vagyis, azt hiszem, nem tévedek nagyot, ha pontosítok: játék futást néz (legalábbis nem hiszem, hogy tervezésre használják a telefont :D ), azokat végképp nem érdeklik, hogy pl. kódolásban milyen eredményeket ér el egyik gép a másik ellen. Az a fontos, hogy smooth legyen a játék. A baj tényleg csak annyi, hogy az, hogy melyik játék melyik telefonon megy jobban, elég random. De nem fogják ezt felismerni sose :N
    (És még nem is tértem ki olyanokra, hogy az egyik telefonon Froyo, a másikon GB fut, és ki tudja, a játékot melyik alá írták meg eredetileg...)

    Magnat: Akkor nem segít, ha az adott terület térképe (ami felett repültél) nincs benne az adatbázisban :) De egyébként én is több, mint valószínűnek tartom, hogy műholdak alapján méri. Nem nehéz: műholdak keringési magassága ismert, műholdak-gps eszköz távolsága mérhető, ezekből pedig megadható a hozzávetőleges tengerszint feletti magasság is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák