Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rotate

    veterán

    válaszolt a Life's Good :) egyébként úgy írtam nekik, hogy ugye leirtam részletesen a töltési gondokat, a restartot, meg a hívás és sms gondokat, meg hogy a jótállás eleve felejtős, mert a felhasználók nagy részénél megvan a gond, tehát az egész széria érintett lehet, és kérdeztem, hogy mikor tervezik javítani... vagy pedig kéne vissza a pénzem...

    azt mondják, hogy ebben az esetben 3 megoldás van... visszamegyek az eladóhoz, és kierőszakolom a pénzt... visszamegyek az eladóhoz, és ő intézi a jótállást... vagy pedig alternativaként felhivok egy LG számot, és panaszt teszek a minőségre...

    és még irták a végén, hogy mivel én most végül is reklamáltam, ezért majd felkeres a reklamációs team...

    hát, kiváncsi leszek, hogy ki fog engem felkeresni :D :D :D szerintem leginkább senki :D

    azt viszont díjazom, hogy még ugyanazon a napon válaszoltak, amikor én írtam nekik :)

Új hozzászólás Aktív témák