Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Skynet258 #3248 üzenetére

    Most vettem észre ezt a hozzászólásodat. Kerestem infót az Oktogonon levő szervizről.
    Én oda fogom elvinni, mert ők letesztelik, ha pedig hibásnak találják, akkor egyeztetnek az LG központjával, onnantól pedig remélem eredeti állapot visszaállítása (én visszaadom a készüléket, a forgalmazó pedig a vételárat)

    Egyébként pedig sajnos a tied téves. nem terjesztek hamis infókat, Te tudod rosszul.
    Átfutási idő: törekedni kell a 15 napra, de általában 30 nap után mondja ki a bíróság (ha perre kerül az ügy), hogy nem törekedett a forgalmazó (jogi értelembe vett forgalmazóról beszélünk).
    Ilyen szempontból viheted akár a forgalmazóhoz akár a szervizhez, mindkettőnek törekednie kell a 15 napra.
    Ha pl. Telenornál vetted és nem oda viszed vissza, akkor az esetlegesen felmerülő vitás kérdésben a szerviz nem tud neked segíteni, mivel az csak egy teljesítési segéd. Csak a Telenor tud érdemben bármit is tenni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák