Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    válasz ferikek #4957 üzenetére

    "nem volt külsérelmi nyom"... hát akkor persze, hogy javították. De a kollégánál nem ez a helyzet, neki be van törve... ;) A két esetet nem lehet összehasonlítani, mert nem ugyanaz.

    Problémákkal kapcsolatban: válasz még mindig nincs. Nos, annyit tudunk tenni, hogy saját összefogással visszük előrébb a szekeret, ez pl. takarhatja azt, hogy az a 20 ember, akiknek problémájuk volt, megbeszélnek egy időpontot, és egyszerre beviszik a készüléküket a szervizbe. Elmondják, hogy ez szar, az szar, és 20 ember egyszerre azért elég nagy visszhangot fog kapni ahhoz, hogy meghallja az LG is.
    Perpill jobb ötletem nincs... :( Nagyon remélem, hogy a fejlesztgetett 2.3 látható javulást fog hozni, és azt is, hogy minél előbb megérkezik. Ellenkező esetben nem lesz más választás, mint a harcolgatás a gyártóval, amit se mi, sem ők nem akarhatnak. És a végén nem mi fogunk rosszul járni, mert eladjuk, kidobjuk, szabadon választott tevékenységet folytatunk a készülékkel. De ők meg lehúzhatják a rolót okostelefon szinten nálunk, mert az tutifrankó, hogyha velem még párszor előfordul, hogy nem jelzi ki ha hívnak, akkora balhét csapok és annyi helyre fogom kiposztolni a dolgokat, hogy hazánkban az LG neve egyenlő lesz a szívással, és senki sem fogja megvenni...

    Ha olvasná ezt egy LG-s (amit mondjuk kétlek sajnos), akkor a fenti nem fenyegetés. Tény. Nem azért fizettem ennyit, hogy ne tudjanak hívni az emberek. Vagy kapunk valamit, vagy balhé lesz, és hangos lesz. És rám aztán nem lehet mondani, hogy nem vagyok lojális és türelmes. Bejött a 2X - szépeket írtam róla, mert úgy is gondoltam. Meghalt a készülékem - nem baj, türelem, megesik az ilyen, segítettek is egyből.
    De ha nem leszek elérhető egy 100k-s telefonnal, akkor morcos leszek. :U

    [ Szerkesztve ]

    https://geekpulse.hu

Új hozzászólás Aktív témák