Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs1986

    addikt

    válasz djstavross #5684 üzenetére

    ...meg letesztelni, hogy előjön-e náluk a hiba, ha igen akkor van valami kiváltó ok, vagy véletlenszerű, majd az adott hibára biztosan a szoft.frissítés a megoldás vagy más megoldás kell, aztán frissíteni, aztán tesztelni hogy így is előjönnek-e a hibák. A szerviz nem user bemondásra működik, hogy "van x hibám, frissítsetek szoftvert" :) Vannak lépések amiken végig kell menniük :) Közben mindezekről munkanaplót vezetni, és arról nem beszéltünk, hogy valószínűleg nem az az egy telefon volt leadva a szervizben :)
    Nem akarom védeni őket, még mielőtt az jönne le bárkinek is. De ez így megy. Mondjuk arra kíváncsi vagyok, hogy a halott kijelzőmet mennyi idő lesz mire cserélik. Ott össz. 2 hibaforrás lehet (kijelző vagy alaplap), és 1 megoldás: alkatrészcsere. Ez viszonylag egyszerű, de nem is merem remélni, hogy 2-3 hétnél előbb meglehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák