- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tyutyu73
tag
válasz asdf19 #10158 üzenetére
Sziasztok.
Nem voltam itt aktív ezen a fórumon,de mindig olvastalak benneteket.
Leírnám szervizes tapasztalatomat.
Beadtam szervizelésre telefonomat ,elsősorban amiatt ,hogy töltésnél rendszeresen kifagyott ,és forrósodott.
Hiába raktam fel rá a v10d euro romot ,nem segített,v10c-vel vettem használtan,gondoltam nem ért hozzá az előző gazdája ,majd én,hát nem.
Második hibának beírtuk a szervizbe,hogy az lcd elvált a ragasztástól,két felső sarok,és a két oldalrész,ez a hiba igazából nem zavart,de gondoltam próba szerencse,hátha kicserélik miatta.
Egyszer már volt a telemaxban,még az előző gazdája adta be,szintén fagyás miatt,akkor kapta meg a v10c softot.
Na akkor idézem ,mit írtak nekem a telemaxból,egy hét szerviz után.
"Az ügyfél által jelzett jelenséget tapasztaltuk,azonban a jelenség a készülék működését nem befolyásolja, afentiek alapján a készülék javítását nem tartjuk indokoltnak. "
A fagyásról egy szó se esett.....
Kaptam egy v10d softot rá.
Magyarul a hiba létezik szerintük,mármint az lcd ragasztás hiba,de leszarják.
Namost időközben úgy tettem ahogy skynet,vettem egy s2-őt.
Most azon morfondírozok,hogy háborúzzam e le velük a dolgot (fogyasztóvédelem),
vagy hagyjam az egészet a pcsába,és adjam el.
Egyébbkén még mindig az a véleményem,hogy közel olyan jó telefon lenne mint az s2-ő,ha nem lennének ilyen gondok
Kiváncsi vagyok a véleményetekre,erről az egészről.
-
tyutyu73
tag
válasz wolruf #10160 üzenetére
Én kereskedelemben dolgozom,már hosszú évek óta,szóval nem vagyok az a kötekedős típus,inkább félrenézek,nem éri meg az ideg.
Az alapvető szembeköpés ,hazugság baxa fel csak az agyam nekem is,és ez most kimerítette ezt maximálisan.
Ahova beadtam ott rendesek nagyon,hiszen ők Samsung szerviz,ők csak továbbküldik,beadhatom hozzájuk ,akár hússzor is utána már kötelesek lennének cserélni.
A fogyasztóvédelemmel nincs bajom,ha igazad van szerintem kijárják,én már nyertem egyszer a kikával szemben,ott is nagyon szemetek voltak,mondom akkor játsszuk le.
A pénzem is vissza kellett adják+meg is büntették őket vásárlók tudatos megtévesztése miatt.
De valószínű most én is a könnyebb utat választom,mert nem nyernék anyit vele hogy megérj végigvinni.
pedig igazán megérdemelnék.. -
tyutyu73
tag
válasz Skynet258 #10163 üzenetére
Köszi a tippet skynet ,Bihari vagyok szóval ezt kihagyom.
Az itteni szerviz is rendes ,de ők csak továbbítják.
Most perpill boldog sgs2 tulaj vagyok,szerintem eladom.
De azért birizgálja a fantáziám a háború,hétfőn az Lg ügyfélszolgálatot biztos felhívom azért,hátha lesz valami.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs