Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz pengwin #47 üzenetére

    Igaz lenne ez akkor, ha a középkategriában nem jellemzően túlárazott hulladékokat pakolnának. Kevés olyan cég van, aki alacsony árakon hozza mindezt, és tényleg nem töredék áron készül. DE az hogy mi a publikus adat és az, hogy mi a valóság, az már egy más kérdés.

    Persze ismeretlen vagy szinte ismeretlen gyártókat nem is lehetne lényeges piaci elemként említeni. Itt nyilván elég alacsony az árrés, vagy inkább a feltehető árrés.

    Egy termék árát a mobilos szektorban meg a terméktámogatás is meghatározza. Pl. Alcatel hiába árul jó ár/érték arányban, ha mostanában a készülékei terméktámogatása erősen a 0 -hoz közelít (nagy részben). Tehát nem kell hozzákalkulálni az árához akkora költségeket, mint mondjuk egy HTC -nek.

    Mindezt úgy értem, hogy ebben a szektorban az összetevők időben és anyagilag is jóval összetettebbek, tehát pusztán az előállítás alapján nem lehet meghatározni egy termék árát (tulajdonosi szemmel), hogy mennyibe kerül. Mert ott nem ér véget, hogy megvette a felhasználó.

    Szerintem az Alma nagyon jól csinálja, és igen, így van. Neki kevesebb készüléken kell szétdobni egy nagyobb marketing keretet. DE nehéz lenne azt mondani, hogy 1 db ájfón 6 xy HUF -ba került, mert időben is változnak a kötlségek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák