Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz juzer78 #27 üzenetére

    "Ez még viccnek is rossz volt. Már hogy a fészkes fenébe ne lenne hasznuk, minél több mindent tudnak egy felhasználóról annál célzottabban tudják hirdetésekkel bombázni. "

    egy chrome esetében mégis mi a retket akarnának még? a googlin keresek, az előzményeimet szinkronizálom a gépek között ahogy a könyvjelzőket is. ezeken túl mégis mit szeretnének tudni szerinted? ez is bőségesen sok infó ahhoz hogy célzottan tudjon reklámozni. és ezzel mi a gond? mármint a célzott reklámmal? hogy nem tampon hanem alaplap hirdetésre nem kattintok rá? így jártak.

    mindegyik cég a profitról szól. nem tudom mi a gondod ezzel. az meg hogy kezd kihalni a tudatos vásárlói magatartás az had a birka vásárlók hibája legyen. az általad említett piaci modell ugyanis nem újkeletű, de ezzel is csak igényeket szolgálnak ki, ha nem lenne birka, manipulálható vásárló akkor nem működne.

    tök jó hogy ezt tanulod. akkor beszéljünk már arról hogy miért vagy kiakadva a gyors frissítési stratégián a chrome esetében, amik egyébként dokumentáltak. két kódot aki nem tud összehasonlítani az meg ne akarjon ilyenekkel foglalkozni. nincs minden verzió 0-ról újraírva. az új részeket pedig elég jól el lehet különíteni hogy mi mit csinál és miért, már ha ért az ember hozzá.

    ha meg nem a témához szólsz hozzá ami most moto és ms szabadalom akkor érdemes az off gombot használni, azért van

Új hozzászólás Aktív témák