- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Elnéztük a mai dátumot
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
lesz hidrogén ez nem kérdés lesz ahova nagyon hasznos lesz (például a nyári megújulókat elrakni télire), de autóba hülyeség, mert 1 KG hidrogén előállítása és megfelelő nyomással a sűrítése 50-70 kWh energiát igényel...
Míg ennyivel egy elektromos autó 200-700 km-t meg tud tenni (attól függően, hogy milyen sebességgel és fogyasztással számolunk töltési veszteséggel) addig ebből egy hidrogénes autó 100-120 km-t...A hidrogént nehezebb szállítani tárolni. Egy elektromos töltő állomás ami 18 perc alatt tölt 10-80ban egy autót körülbelül 30-100M forint addig egy hidrogén kút 200M körül indul (persze tudom ez 5 perc alatt teletankolja az autót).
Elektromos töltőt tudsz a parkolóba rakni hidrogén töltőállomás környékén nem lehet semmi (100-200 méter legalább a védősáv ha jól tudom)
Az elkövetkező években várható akku fejlesztések miatt egyre kisebb esély lesz a hidrogén személyautókban megjelenésében.Nézd meg, itthon hány hidrogén kút van? (1 db ami félig publikus) és hány elektromos autó gyorstöltő, publikus AC töltő vagy csak simán konnektor...
Ahol meg egy 1,5-2 kWh-t fogyasztó hősugárzó elvan ott lehet autót is tölteni... Átlag autós napi 40 km-t megy ami 4-8 kWh energia / nap amit bele kell tudni tölteni az autóba.
Ettől még 100%-nak nem megfelelő az elektromos autó így a maradék 5-10% majd vesz hidrogén hajtású autót vagy vár 10 évet míg az akku technológia fejlődik addig meg ellesz.
Kis elektromos autót nem cserélném vissza belső égésűre de hidrogénre se. Nem szeretnék a seggem alatt 150-300-700 bar nyomású tartályt. Bár tény a mostani Li akku helyett nyugodtabb lennék ha az enyémben is LiFePo lenne
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Call of Duty: Mobile
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Sorozatok
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen