Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Nokia Lumia 520 - gyakran feltett kérdések, hasznos tudnivalók
Új hozzászólás Aktív témák
-
old rocker
veterán
válasz MaCS_70 #15790 üzenetére
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a szolgáltatók eladóinak, ügyfélszolgálati alkalmazottainak hülyesége máshol - pl. Franciaország is hátborzongató. Párizsban pl. a netszolgáltatás sokkal rosszabb, mint a magyar! Pl. a NEUF telefon/net/tv szolgáltatása olyan, mint a népmese: egyszer volt, hol nem volt... S ha két hétig nincs pl. net, oda ugyan ki nem küldenek szerelőt, de vonni vonják a számláról. A diszpécser meg ilyenekkel traktálja a júzert, aki beszól: nincs net: ... a modem tápja közvetlenül a konnektorba, vagy elosztóba van dugva? Elosztóba... Háááááá, akkor az a baj! Húzza ki az elosztóból és dugja közvetlenül a konnektorba! Anyád... a net meg utána is teljesen labilisan működik... A legnagyobb baj az, hogy világszerte ezeknek a szakiknak, eladóknak stb. vagyunk kiszolgáltatva. Nekem az elmúlt években 4 új telefon vásárlásakor, ill. szervizeltetésekor 5 alkalomból négyszer mondták: első alkalommal 12-15-16 órán át töltsem a telefont... egyetlen szaki volt tisztában a helyes eljárással: nem kell!
[ Szerkesztve ]
A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek