Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sifre

    senior tag

    válasz Just486 #26415 üzenetére

    Kicsit pontosítanám az előző írásomat, mert félreérthetően fogalmaztam.

    Magyarországon a legtöbb gondot az okozza hogy nem a Nokia javítja a készülékeket, hanem egy Jabil Circuit nevezetű kókány banda, akiket marhára nem érdekel hogy mennyire járatják le a márkát. Nem tartom túlzottan hihetőnek például azt hogy a kedves technikus nem vette észre összerakásnál hogy fémig karcolja a házat a csavarhúzóval. Mellesleg tiszta zsír meg maszat volt az egész telefon a javítás után, de ez igazából lényegtelen.

    A következő piros pontot akkor kapták amikor egy héttel később újra mentem a telefonért és láttam hogy kicserélték a házat, az alsó kupakot, a vakut és a kamerát, de visszarakták a (szinén reklamált) repedt felső fedelet.

    Szóval szerintem jogosan tartok az összes olyan javítástól amelyet nem a Care-ben végeznek el. Úgy tudom az E7-nél a nyitómechanika és hátlap csere ezek közé tartozik. Ha majd tudjuk nélkülözni a telefont kb. egy hónapig és lesz lehetőségünk arra hogy hetente visszaküldjük valami miatt, akkor lehet belevágunk a javíttatásba.

    Más gyártót meg szerintem hagyjunk ki a történetből, úgy tudom a Samsungnál az ilyen kategóriás készülékekért házhoz jönnek és pár napon belül javítva visszahozzák.

Új hozzászólás Aktív témák