- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveJobs
őstag
Menj be és fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel.Amikor ezt mondta a haverom,hogy feljelenti őket a fogyasztóvédelemnél egyből vissza adták a pénzét.Nem kell szórakozni neked is vannak jogaid !!!! Az meg teljesen mindegy,hogy ki javítja telefont csak értsen hozzá és tekintse magáénak a telefont mikor javítja és vigyázzon rá !!! Én is így csinálom.
-
Just486
senior tag
Nagyobb mértékű javításokat mindig központi szervizben végeznek, ezek pedig jellemzően szerződött szervizpartnerek. Nem csak a Nokiánál, másoknál is.
A Nokiásoknak annyival lehet rosszabb a többinél, hogy nekünk nem Budapesten van a szerviz székhelye.
Az, hogy te mit reklamáltál, meg mi van az átvételi lapon, az lehet két különböző dolog, oda kell figyelni, hogy pontosan mit írnak fel a Care -ben hibának. Ha csak annyi van rajta, hogy "A HDMI fedél repedt", a munkás hiheti azt, hogy ez a készülék állapotára vonatkozó megjegyzés. Ha a jegyzőkönyvben korrektül fel van tüntetve, hogy " A HDMI fedél repedt, az ügyfél kéri az alkatrész garanciális javítását", a munkás még mindig dönthet úgy, hogy ezt a hibát nem fedi a garancia. Természetesen nem önkényesen, sokmindentől függ ez, többek között a telefon általános állapotától.
Ha a munkás hibát ejt javítás közben, ami ráadásul igen jól látható, ahogy leírod, nem itt a fórumon kell puffogni, hanem nem veszed át a készüléket. Az átvételi lapon feltüntetik a telefon külső sérüléseit, így az állapotromlást, - legalábbis ha nem bamba az ügyfél - igen nehéz elsunnyogni.
Az E7 szervizprocedúrájával kapcsolatban tévedésben vagy, a központi szervizben javítják a hátlapot. Aki meg a slide lötyögése miatt szervizbe viszi a telefont, hogy esetleg hetekig ottmaradjon, az meg is érdemli. A mechanika cseréje ugyanis nem feltétlenül orvosolja a problémát, jellemzően a ház deformáltságából adódik a lötyögés, ehhez viszont a szervizben nem igazán fognak nyúlni, illetve ha nyúlnak is, a hosszú szállítás során minden visszaállhat a régi kerékvágásba.
Abban igazad lehet, hogy maszatosan dolgoznak, ez talán tényleg nem jellemző minden más szervizre, viszont amíg nem a képernyőm vagy a kamerám rondítják össze, addig ez nem egy katasztrófa.
A Samsung szervizekről sokat nem tudok, mondjuk lehet amiatt, mert az S2 -esem garanciáját nagyjából 5 percükbe tellett megvonniuk, romfőzés okán.
That unconquered country we call the future.
Új hozzászólás Aktív témák
- Max
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Diabetes - Cukorbetegség
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Óra topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Unihertz Tank 2 15500MAh akku, 8 mag, 12 RAM, 256 ROM, 108 Mp
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen