Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SteveJobs

    őstag

    válasz Sifre #26416 üzenetére

    Menj be és fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel.Amikor ezt mondta a haverom,hogy feljelenti őket a fogyasztóvédelemnél egyből vissza adták a pénzét.Nem kell szórakozni neked is vannak jogaid !!!! Az meg teljesen mindegy,hogy ki javítja telefont csak értsen hozzá és tekintse magáénak a telefont mikor javítja és vigyázzon rá !!! Én is így csinálom. :K

  • Just486

    senior tag

    válasz Sifre #26416 üzenetére

    Nagyobb mértékű javításokat mindig központi szervizben végeznek, ezek pedig jellemzően szerződött szervizpartnerek. Nem csak a Nokiánál, másoknál is.

    A Nokiásoknak annyival lehet rosszabb a többinél, hogy nekünk nem Budapesten van a szerviz székhelye.

    Az, hogy te mit reklamáltál, meg mi van az átvételi lapon, az lehet két különböző dolog, oda kell figyelni, hogy pontosan mit írnak fel a Care -ben hibának. Ha csak annyi van rajta, hogy "A HDMI fedél repedt", a munkás hiheti azt, hogy ez a készülék állapotára vonatkozó megjegyzés. Ha a jegyzőkönyvben korrektül fel van tüntetve, hogy " A HDMI fedél repedt, az ügyfél kéri az alkatrész garanciális javítását", a munkás még mindig dönthet úgy, hogy ezt a hibát nem fedi a garancia. Természetesen nem önkényesen, sokmindentől függ ez, többek között a telefon általános állapotától.

    Ha a munkás hibát ejt javítás közben, ami ráadásul igen jól látható, ahogy leírod, nem itt a fórumon kell puffogni, hanem nem veszed át a készüléket. Az átvételi lapon feltüntetik a telefon külső sérüléseit, így az állapotromlást, - legalábbis ha nem bamba az ügyfél - igen nehéz elsunnyogni.

    Az E7 szervizprocedúrájával kapcsolatban tévedésben vagy, a központi szervizben javítják a hátlapot. Aki meg a slide lötyögése miatt szervizbe viszi a telefont, hogy esetleg hetekig ottmaradjon, az meg is érdemli. A mechanika cseréje ugyanis nem feltétlenül orvosolja a problémát, jellemzően a ház deformáltságából adódik a lötyögés, ehhez viszont a szervizben nem igazán fognak nyúlni, illetve ha nyúlnak is, a hosszú szállítás során minden visszaállhat a régi kerékvágásba.

    Abban igazad lehet, hogy maszatosan dolgoznak, ez talán tényleg nem jellemző minden más szervizre, viszont amíg nem a képernyőm vagy a kamerám rondítják össze, addig ez nem egy katasztrófa.

    A Samsung szervizekről sokat nem tudok, mondjuk lehet amiatt, mert az S2 -esem garanciáját nagyjából 5 percükbe tellett megvonniuk, romfőzés okán.

    That unconquered country we call the future.

Új hozzászólás Aktív témák