Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Angel1981 #8 üzenetére

    Erre csak a saját példámat tudom felhozni: iPhone 3GS-t vettem Apple Store-ból közvetlenül, tehát online rendelés+fizetés, és futár hozta. Átvettem, kipróbáltam, kiderült, hogy a Wi-fi nem jól működik. Egész pontosan nem lát semmilyen hálózatot.
    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mondták, hogy állítsam gyári állapotra, frissítsek szoftvert. Nem segített.
    Válasz: mivel a vásárlástól számított 14 napon belül (ha jól tudom akkor ez bőven a kötelező törvényi kereten felül van) akkor is jogom van elállni a vásárlástól, ha szimplán csak nem tetszik a készülék (visszaveszik és visszafizetik a teljes árat), így elállhatok a vásárlástól, vagy kérhetek egy teljesen új telefont. Az utóbbit választottam, és nem kellett semmilyen szervízbe elvinnem bevizsgálni, telefonos hibabejelentés elég volt. Futár kijött érte, elvitte, majd néhány nap múlva meghozta az újat.
    Na így lettem boldog (és hibamentes) 3GS tulaj 2011 novemberben.
    Ez a hozzállás szerintem elég baráti.

    Azt nem tudom, hogy más gyártó hogyan csinálja, vagy az Apple változtatott-e azóta, de ilyen feltételek mellett bátran bevállalnám az iPhone 5 rendelést Apple Store-ból. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák