Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hohohohóó...

    csendes tag

    válasz Stunts666 #21 üzenetére

    Ez úgy baromság, ahogy van, amit írtál. Ez egy gyári lehetőség. A telefont a programjaival megvetted. A droid meg mint olyan, nyílt, tehát mindenkié. A legalapabb dolog amiért nyitni szokták, az a felesleges gyári dolgok törlése vagy más androidváltozat telepítése. Ezek közül egyik sem lopás. Max. az, ha te ezt a privát programot más telefonra is felrakod. Ha külön nem tüntetik fel, hogy nem tehetsz meg valamit, mert buktad, akkor megteheted. Ez kb. olyan mintha megtiltanák minden szerződési feltétel nélkül, hogy a kocsidba márkaszervizen kívül bárki is belenyúlhasson akár garancia lejárt a után is, különben kiszedik belőle a motort.

    (#17) vicze1
    Ez nem kockázat, esetleges hibalehetőség, hanem szándékos egyoldalú szolgáltatásmegvonás, amennyiben ezt előre nem jelzik az előzetes szerződésben, tehát semmi joguk hozzá. A garancia megvonásáról szóló nyilatkozat alapból nem hatalmazza fel őket erre.

    Amennyiben persze ez a nyitás előtt szerepelt a feltételek között, akkor ez egy teljesen vállalt következmény.

  • #79335424

    törölt tag

    válasz Stunts666 #21 üzenetére

    Ez egy érdekes megközelítés, csak egy kicsit sántít. Ugyanis "Te hülye zenész, megvettem a zenédet, de nagyon szar" alapon nem lehet reklamálni, mivel az alapja szubjektív. De mi a szitu akkor, ha egy teló valamelyik gyári szoftvere bugos? Mert a Sony -nál nem ismeretlen az ilyesmi. Az nem szubjektív, hanem konkrétan megkárosítottak vele, hiszen én egy nem bugos szoftvert fizettem ki a teló árával.

    Vagy nézzünk egy másik esetet! Telepítek egy alkalmazást, ami az Android SDK alapján hibátlanul kéne működjön, de mégsem működik, mert a Sony belekókányolt. Ez konkrétan megtörtént velem. Egy feladatra vásároltam a telót, de romot kellett cserélnem, mert a gyárival egy Sony -beavatkozás miatt nem lehetett végrehajtani a műveletet.

Új hozzászólás Aktív témák