Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Már csak 12 óra
Dive ever, work never.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2900 üzenetére
A magasabb ligáknak mi az értelme amúgy? Ahogy néztem ugyanolyan kevés pontszámot ad, ellenben drágább kocsik - drágább upgradekkel és hosszú szerviz idők.
Nekem amúgy nem is az ugrabugrából lett elegem vagy a hosszú várakozásokból vagy abból, hogy a hosszú várakozás után szempillantás alatt a palánkon találom magam vagy szemben a rajtrácson megpördülve, hanem a direkt a kilökésre hajtó real racerekből.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Én azt gondoltam, hogy magasabb pontszám. Bár kipróbálni nem sikerült.
Amúgy egyszer éreztem, hogy direkt kiszívattak, azzal sajnos a ~120 helyről
zuhantam hatalmasat, mert egyedül voltam valahol 1000 pont fölött, a többiek
5-600-asok. Elém álltak, direkt! Legalábbis akkor így éreztem. Ráadásul még
büntetett is a játék, mert bár "fizikailag" így is a 4. helyre sikerült előretörnöm
(összesen 1 kör volt rá Spa-ban), de a végén 7-nek sorolt be. Picit érthetetlen.Amúgy direkt kilökősökkel nem sokat találkoztam.
Nem hagytam rá esélyt.Ui: kikerestem a képet. 1022 pontról ezért a "7." helyért lesorolt 849-re.
Utána elég sok versenybe került, mire visszaküzdöttem magam oda, ill. fölé...
De mint írtam volt, nem sok értelme van, mert a 116. helyért járt 11K R$: wow!Sok hűhó, semmiért.
-
-
DigitXT
félisten
Annak idején az LFS-ben is ez volt. Még klánt is csináltak a rombolók.
Bejön a csávó, valami semleges néven, majd amikor jön szembe (!), váltja
a nevét, hogy tudjuk, melyik okos banda tagja: ki lehetett persze szavazni,
de 2 perc múlva visszajött, más néven. Meg addigra már elqrta a futamot.Szerintem ez csak jelszavas szerverekkel, autentikált ligával oldható meg:
ha vki szándékosan vét a szabályzat ellen, eltiltják -> más név nem játszik.
Most nyilván ennek is lehetnének fokozatai... Levágásokat pl. már az RR3
is bünteti, a maga bugos módján, de pl. a kilökéseket is "mérlegelhetné"...
Persze ahhoz a felismerést le kéne tudni programozni, amire a majmócák
nem képesek (láttuk, hogy már a külső, belső ív felismerése is milyen fos).l4ci: akkor vélhetően UTC-ben éjfélkor kezdődik, s az engedmény, hogy a
helyi idő szerint váltja a napokat. A vége viszont ugye hajnali négykor volt...[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
De jó, van RR3 topic!
Nyár óta gyűröm, nagyon bejött, azóta az összes bónusz cselendzs sikerült, a 2 új Ferka is meg van. Ami nem tetszik, az hogy az aranyak megszerzése problémás, sosincs belőle elég. Van olyan bajnokság ahol az 5 autóból 3 csak aranyért megy, ami 1850 !!! Ez még a 20%-os offerrel is sok. Ezt hogy lehet kigazdálkoni? Most kb 5000 arany kellene, amivel utolérném magam, de ez annyi amit eddg összesen szereztem....
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #2908 üzenetére
Amíg nem változtatták meg a fame szerzési szabályokat, addig elég könnyen lehetett aranyat farmolni a Ferrari F40/F50 szériában az utolsó 4 körös LeMans futammal. Ez manager duplázóval fizet 30400 fame-et, és ha futam végén kilövöd a játékot (amikor lepörgeti a zsét meg a fame-et), akkor bármennyiszer végig lehet játszani, és nem veszi el a managert. Ezzel a jelenlegi szintemen (Level 338) már több mint 9 ilyen futam kell a szintlépéshez, és a 46 aranyhoz. Tehát nem egyszerű farmolni, a másik megoldás a hackelt profil, de azt meg bannolják az online eseményekről a sokmillió arany miatt...
-
Petya25
addikt
Én is ott szoktam a 30k-t összeszedni. A végén kilőve megmarad az Agent pipa? Na ezt kipróbálom. Most 108-as szinten vagyok itt kb 5 ilyen futam kell egy ugráshoz és 25 aranyhoz. Mivel rém unalmas nem is szoktam csak egyet menni rajta naponta, közben meg tv-t nézek kb.
Nem hackkelem meg, kíváncsi vagyok meddig tudok menni önerőből, 81%-nál járok.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #2910 üzenetére
Én már szinte csak TV vagy filmnézés közben játszok (farmolok). Amikor a nyáron bevezették az új szintlépési szabályokat, akkor léptem nagyot, az összes drága aranyos autót akkor farmoltam össze (Zonda R, Agera R, Porsche RSR), aztán megnövelték a szintlépés követelményét, onnan kezdve kicsit lassabban haladtam. Jelenleg 102 autóm van és 97%, de csak azért, mert még nem unlockoltam az utolsó F1-est, ha az meglesz, akkor már csak pár nap és 100%. Kb. egy éve játszom vele.
-
Petya25
addikt
Akkor a könnyű aranyszerzésről lemaradtam. Sajna pont azután kezdtem el mikor kivették a SALE részből a telepítések után járó aranyakat is. Meg amig nem ismertem ki addig szórtam is feleslegesen, most meg már hiányzik miatta pár száz. 89 autóm van és vagy 5-6 van talonban, na majd egy jó heti ajánlattal meglesznek.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2912 üzenetére
Én a 2.5-ös verziót még 100%-ra megcsináltam, utána viszont visszaraktam a 2.1-et és 0-ról újrakezdtem. Abban a verzióban még a deloreannel lehetett aranyat gyűjteni, így ezt a verziót 100%-ra megcsinálom, összefarmolok kb. 50k aranyat és akkor frissítem. Az elég lesz jó sokáig és nem akkora mennyiség, hogy bannoljanak miatta, de majd útközben lehet egy 30k-s biztonsági mentést csinálok, ha az 50k sok lenne.
Persze így most kimaradok az újdonságokból, de őszintén nem is hiányoznak. Idővel úgyis eljutok a végére, ráérek.
-
klb_coco
csendes tag
válasz DigitXT #2900 üzenetére
Köszönöm a rengeteg választ! Megnyugtat, hogy nem csak én szívok az online versennyel.
Az elkerülést vagy a gyors élre törést én is alkalmazom már mostanság. Megtanultam, hogy nem kell megpróbálni mindenáron megelőzni az előttem lévőt mert együtt megyünk a kavicságyba. Inkább figyelek a saját féktávjaimra és simán előzöm a kavicságyba repülő vagy kanyart levágó ellent.
Engem se zavar a várakozás vagy az, hogy csak ketten versenyzünk. Ami idegesít az az, amikor padlón megyek az ellenfél mögött, hogy féktávon megfogjam erre egy pillanatra beszaggat a játék és felkenődök a hátuljára. A motorháztetőm görbül onnantól meg parafenoménként próbálom követni a kanyarokat mert nem látom a gyűrött motorháztetőtől az utat. A másik ilyen az egyenes közepén szaggatva keresztbe driftelő ellenfél aki mellet nem lehet elmenni mert vagy kevés a hely vagy pont elém ugrik egy szaggatás után.Azért foglalkozok az online játékkel ennyit, mert valamiért be van ragadva az 54-es bajnokság és az utóbbi másfél napban ahányszor kilépek az online játékból zárja a bajnokságot és kifizeti a nyereményem. Összecsaltam 100-200k-t így. Nem sok, de az én szintemen amikor épp megvan a Shelby GT500 és épp megjött az M3 GTS (amiben nagyot csalódtam) ennyi pénz is jól jön. Ej be szívesen farmolnék némi aranyat is így.
-
DigitXT
félisten
Szerencsére ez még nagyon pite nap volt, de a végén már időmérő.
Automata gázzal ultragáz a kocsi. Úgy dobja ki a seggét a kanyarban.Botok gyengék: 1:33-at mentek, én 1:22-t. De nem TT: vágás/csúszás.
Próbáltam én a végén tiszta kört menni, nemigen sikerült. (Az aero jó,
de kis tempónál nem játszik: ott az automata teligáz életveszélyes.) -
l4ci
senior tag
Hány napos lesz ez az új F1 széria?
[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
tegnap még csak a 7.-ik volt fent
F14 T - 9 pénzes fejlesztés van aztán aranyosok következnekStage 1 - Season Opener
Challenge 1: Speed Snap - Circuit de Catalunya (GP Circuit)
Challenge 2: Speed Record - Circuit de Catalunya (Club Circuit) - 263 kph
Challenge 3: Elimination - Circuit de Catalunya (National Circuit) - nyerni kell
Challenge 4: 4 kör Cup - Circuit de Catalunya (GP Circuit) - leggyorsabb kört megdöntenijutalom: 5 arany
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Lirion
addikt
válasz klb_coco #2917 üzenetére
Szerintem sokkal jobban járnál, ha letörölnéd a játékot, felraknád a 2.1-es verziót és azzal játszanál addig, amíg azt 100%-ra meg nem csinálod. Én most 22%-nál járok 48-as szinttel, 37 óra játékidővel 6.221.486 R$-t gyűjtöttem és 2564 aranyat. Jelenleg az Everyday Heroes-ig bezárólag 1 kivétellel minden széria kész van, az összes autóval és minden széria legjobb autója full tuninggal. Minden versenyre aktiválom aranyért a managert, így mindig dupla pénzt kapok és be vagyok jelentkezve fb-ra is, amivel "barátok" ellen versenyzek, így még több pénzt kapok. Az arany gyűjtögetés pedig le van már írva itt a forumon pár helyen, hogy a 2.1-es verzióban hogy működik, a lényeg röviden, hogy időátállítással lehet szerezni alkalmanként 50 aranyat. Nem szabályos, de ha ésszel csinálod, nem harácsolsz össze több százezer aranyat, akkor nem lesz ban sem. Ezzel még arra is futja az arany, hogy minden autót a nekem tetsző színre átfestettem.
-
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #2927 üzenetére
Ebben biztos lehetsz, a 3. nap lesz egy olyan küldetés, ami az előzőben is volt: 16. helyről indulsz és nem szabad előzni és téged sem előzhetnek meg. Na ez vajon hanyadik kísérletre fog most összejönni?
Szegény fórumozó írta is, hogy lehetetlen küldetés, inkább skippelte 10 aranyért...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tényleg megéri ENNYIT "szopakodni" ezzel a játékkal?
Farmolni "egy életen át", meg "összecsítelni" az aranyat?
(Nem beszélve a kamu barátoktól beszedett bónuszokról.)
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".Btw. én az új életemben eddig egyszer farmoltam! Ezen a
Ferraris eventen amikor "off road" nélkül kellett volna ugye
megnyerni egy elég húzós, 10 körös monzai futamot, nos,
majdnem sikerült: többször megnyertem, de 1-2 fű érintés
sajnos mindig befigyelt (lekörözöttek!). Jó pénzt hozott,
s valahol szórakoztató volt, na meg újdonság/aktuális: az,
hogy ugyanazon halál unalmas futamokat csináljam - újra,
s újra, engem nem motivál. (Sőt, eléggé kezd kifújni ismét
az érdeklődésem: jó, hogy elindult az új Ferrari challenge.)A mai napig a kedvenc játékom (gyakorlatilag az egyetlen,
amivel mostanában telefonon játszom), de az biztos, hogy
nem követném a tanácsodat, a régi verzió visszarakásával,
és végig farmolva/csítelve harácsolással. (Inkább uninstall.)Amúgy meg úgy még kihívás is van a futamokban, hogy a
lehető legminimálisabb PR-rel vágok neki. Amikor azzal a
100 millás trükkel éltem, és minden full tuningos volt, nos,
semmi kihívást nem adott a játék -> nem is igen élveztem.
(Persze nyilván lehet motiváció, hogy gyűjtögetsz, s bár a
szabályokat kikerülöd, nagyrészt saját erőből csinálod.)Ui: meglehet, hogy azért NEM akadtam el, mint ahogy azt
a készítők szerették volna, mert a régi vásárlásomból (ami
kb. 5K-s pakk volt) volt néhány komolyabb autóm, amikkel
már kezdhettem komolyabb szériákat, több nyereménnyel. -
rumos14
nagyúr
az előző szériában kb. 5.re sikerült a "19.helyet tartsd meg" feladat, meg is lepődtem
ami nekem az istennek nem ment, a fánkozás, de vszleg manuális gázzal kéne tolni vagy mittomén, szkippeltem a 'csába.
meg sajnos az utolsó nap utolsó feladatát is, amikor negyedszerre is belém jönnek hátulról a parabolica-ban, úgy a 8. kör magasságában, és kicsúsztam, hát, elegem lett -
Djuree
félisten
válasz DigitXT #2929 üzenetére
én aranyat nem csítelek, megvagyok azzal amit alapból szerzek, nincs nagy hiányom belőle, most is van 700 körül, és már a zenith szériát csinálom. jó festésre meg a drágább gold tuningokra nem költök, de így is bőven jól elvagyok. van több goldos autóm is, persze az olcsóbbak csak. 100% meg nem érdekel, csak amennyire tudom megcsinálom.
pénz meg jön a 4 körös le mansból, napi 1 futam az 14 perc kb., 380.000 kredit, pénzhiányom nagyon nincs...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Petya25
addikt
Most nem tudom hol tart a verziószám, de régebbivel tuti nem kezdeném előről 3500 futam után. Mondjuk elég balfaszok a készítők, hogy a régebbi verziókkal engedik játszani a júzert, mivel az első használatnál úgyis online kell legyél a rakás download cucc miatt. Simán megnézhetné, hogy mivel kommunikál és mondhatná, hogy kapd be, menj a playre frissíteni az aktuálisra, majd utána tölthetsz.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #2933 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy a Play-t annyira azért ne erőltessék, ha szerintük a
HTC One Max nem kompatibilis, gyakorlatban meg (thx Pompi!) gyönyörűen fut.
(És ha most az adott verzióval játszok, és kijön egy frissítés, akkor nem tudnék
tovább játszani, mert a Play-en meg sem jelenik a játék: ez öngól lenne nekik...
már csak azért is, mert ebben a verzióban is sikerült kb. egy ezrest ráköltenem.) -
Petya25
addikt
válasz DigitXT #2934 üzenetére
Ezt most nem igazán értem. Play-ről nem tudod telepíteni mert elvileg nem kompatibilis (ilyet még nem is hallottam), de akkor egy apk-val gondolom mégis rátoltad. Ergo megy. Ha frissíteni kell mentesz a felhőbe, szerzel egy új apk-t felrakod és viszzahúzod a mentett profilt. Újra költhetsz ezerrel ha akarsz. Se öngól se semmi, régivel nem engedne játszani, ennyi. De ugye ez csak teoretikus mivel enged.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2933 üzenetére
Ha nem engedné, akkor törölném a p*csába a játékot. Amúgy én több, mint 3500 futam után kezdtem elölről, közel két éves profilt "kukáztam".. De ez csak egy játék továbbra is, és most így nyújt élvezetet és kihívást is.
Ha az aranynak az lenne a szerepe, hogy a tovább haladáshoz nem szükséges tuningokat illetve az autó külsejét változtató kiegészítőket megvegyem, eszembe se jutna trükközni, de itt nem arról van szó, ez egy pay to win játék, amivel a legnagyobb probléma az, hogy ezt lényegében 1 év játék után változtatták ilyenné, ugyanis az első verziókban még mindent megszerezhettél fizetés nélkül és a tuningok tényleg csak extrák voltak és nem feltételei a tovább jutásnak. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2929 üzenetére
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".
Pont te írtad ebben a hozzászólásban, hogy azzal nincs semmi kihívás meg élmény, akkor hogy lenne értelmesebb?
Egyébként szinte semmit nem farmoltam, mióta újra kezdtem, van két verseny, amit 4-5-ször végigfutottam, ez kevesebb, mint másfél óra a 37-ből. Ha meg leteszem a játékot, kilépés előtt csinálok egy 50 aranyas időugrást, ami kb. 1 percbe kerül, így lassan, de biztosan gyűlik az arany. Szóval nem farmolok egy életen át...
Később talán szükség lesz rá, de mivel minden versenyen tudom aktiválni a managert és kapom mellé a friends bonust, túl sokat biztos nem kell majd farmolnom később sem.
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #2936 üzenetére
Hát akkor most hallottál. HTC One X-en játszottam. Az meghalt.
Gariba kaptam a HTC One Max-ot... Ott volt a listában az RR3, de
telepíteni nem hagyta: a Play szerint a készülék nem kompatibilis!
(Ha nem lett volna a listámban, meg sem találom -> a Play elrejti.)Igen, apk-ból lett telepítve, és tudtam költeni, fórumtársnak hála.
Viszont semmi sem garantálja, hogy egy esetleges frissítés esetén
megint találok valakit, aki felrakja a friss apk-t, és megbízható, nem
vírust rak fel (pl. eleve engedélyezni kell a külső forrásból származó
alkalmazások telepítését, nyilván ennek van némi extra kockázata).Ezért a magam részéről emiatt nem támogatnám, hogy ne hagyjon
játszani, ha volt egy frissítés, s nem raktad fel azonnal. Felesleges.
Senkinek nem okoz kárt valaki, ha egy régi verzióval játszik. Ennyi.
Csak azt kérdőjeleztem meg, hogy lenne értelme régi verzióval újra
kezdeni, azért, mert akkor még könnyebb volt aranyat farmolni...Igen, elszálltak az arányok. Igen, kapzsi az EA, meg a majmócák.
Igen, nem kötelező a játékkal játszani, de csillió forintot rá lehetne
költeni, ha vkinek ahhoz van kedve: aránytalanul, pofátlanul.Evvan.Lirion: szvsz nem pay to "win"! Pay to play. Már amennyiben annyira
bekorlátoz, hogy nem tudsz továbbhaladni. A 100 millás csít meg úgy
értelmes, hogy azzal feleslegesen nem kell farmolni. Kihívás persze
nincs -> csinálhatsz magadnak, ha mindent csak módjával tuningolsz.
(Azért kaptam rá a full tuningra, mert a TT-ben találtam meg a kihívást.
Ettől viszont a "normál" versenyek unalmas autókázássá váltak.)Szóval valahol jó is, hogy újrakezdtem. Más lehetőségek, több kihívás.
Csak egyszerűen hosszú távon unalmas, mert a botok bénák. Ennyi...
Ui: igen, a mai napig szórakoztat egy kis TT, akár friend ghost-ja ellen,
akár gyengébb autóval, akár úgy is megnyerve. Vagy nem. Próbálva.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó, de ez spéci helyzet, a PH! közösségének hála. Azért ha ez nem lenne,
akkor kétszer is meggondolnám, hogy egy random oldalról letöltött apk-ból
telepítsem. (Oké, egyszer azt is próbáltam, de nem volt benne köszönet:
baromira nem friss verzió volt. És baromira nem is akart működni, valóban.)Amúgy kár, hogy a multi ilyen gyér, lehetnének ott is rendes futamok!
Ha neadjisten a TSM avatarodat lököm ki, mindig elmormolok egy bocst.
Szerk: multiban azért jobban vigyáznék, nem tenne jót a hírnevemnek, LOL.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Tuning szerintem még senkinek nincs. Az 1:22-ben tuti volt vágás,
utsó körre próbáltam koncentrálni, de az 1:23-1:24 körüli lett csak.
(Egyébként ha valós profillal játszol és a TT-t is szereted, akkor PÜ...
Ha néha látszólag nagy pofával írok: az alapja kiderül. Vagy nem.)Amúgy én nem is javaslom a tuningot, az előző széria alapján, mert
aránytalanul hozzá igazodik az "AI". Csak akkor raknék tuningot, ha
adott "setup-ban" az autó fizikailag képtelen a kihívás megugrására.
Pl. Top Speed kevés, vagy nem elegendő hozzá a gyorsulás, vagy a
kanyarból kijövet kéne jobb tapadás. (Mindig gumival kezdem, mert
nem az egyenesben nyerem a futamokat, hanem a kanyarokban.) -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #2945 üzenetére
Ha nincs senkinek sem tuning, akkor hogyan van fent wikin az autó full tuningos speckója?
Hát persze, hogy időugrással, én is ezt tervezem, ma este rátolok minden upgrade-et Engine 5-ig, ahogy számolom az éppen PR 123 lesz, azzal már könnyedén végig lehet tologatni ezt is.
Lehet, hogy ebben nincs akkora kihívás, de ahogy néztem Stage 8-ig a feladatokat, eléggé szivatós, sokszor kell tartani a pozíciót előzés nélkül, ezt pedig tuningmentes autóval elég nehéz lesz. Az előző szériákat megcsináltam arany tuning nélkül, most viszont nem tervezem, hogy ezzel szívjak, úgy is kell a két széria befejezéséhez legalább 123-as PR. -
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #2945 üzenetére
igen, én csak a pénzes tuningokat lőttem el az F412 kihívásnál, nem is éreztem semmi hátrányát. az utolsó napi 10 körös futamnál mondjuk már egyértelműen kijött, hogy az egyenesekben lemaradok.
az aranyos tuning majd a "normális" széria 100%-os teljesítéséhez fog kelleni, de én ilyen helyzetekben nem ölök több aranyt a fejlesztésbe, mint amennyi visszajön a széria teljesítésével, így tehát jellemzően meg kell elégednem a 75%-os teljesítés után járó arannyal. -
DigitXT
félisten
Meglátjuk.
---
Jártam én már úgy, hogy a frissen meghozott (újautó-illatú, természetesen tuningmentes) 918 RSR-be bepattanva rögtön az első TT köröm "ott volt a szeren" Suzukában, ergo nem vagyok arról meggyőződve, hogy KELL majd a sok-sok tuning ezekhez a kihívásokhoz, inkább arra gyanakszom, hogy ha valaki felrakja, akkor majd az AI-t szépen hozzáigazítja a játék, hogy igazolva legyen, hogy KELLETT, mert milyen nehéz lenne nélküle. Lásd, az ominózus 10 körös monzai záró versenyt, amikor hirtelen felindulásból rányomtam még egyetlen egységnyi felfüggesztés tuningot, és hopp: rögtön gyorsult az AI 10+ másodpercet emiatt!
Próbálkoztam utána, hogy hátha visszabutul, ha nem nyerek, de csak nem jött össze.Ui: Drag Race-ben is 2-3 tizedet lehet hozni a rajt "bemákolásával", ami azért 1-2 tuningszintet simán kiválthat. Annyi, hogy ha fix az ellenfél ereje - ha -, akkor tuninggal könnyebb. Ha meg nélküle lehetetlen, akkor én is rárakom majd, értelemszerűen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen