Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hmgeri
csendes tag
Sziasztok valaki irja nekem le hogy kell felhő mentést csinalni es hogyan kell visszatölteni a felhő mentést!
-
DigitXT
félisten
Fogaskerék ikon kétszer, majd Cloud Save, ott a Backup To Cloud.
Természetesen csak online működik... Visszatölteni ugyanott a másik
gombbal Restore To Device. Utóbbival óvatosan, ha esetleg még régi
a mentésed, nehogy felülírd az új állást. (Kiírja amúgy, hogy mikor volt
az utolsó mentés: Last Uploaded x hours/days/months ago) Törölni is
ott lehet a helyi mentést, ami mondjuk max. ban esetén "hasznos".Sordoran: az, hogy melyik tuning mennyi PR-t ad és mibe kerül, nincs
fent a wiki oldalon? Amikor írtam, hogy nekem le van fotózva az összes
autó összes "stációja", jelezte Pompi, hogy teljesen feleslegesen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #3350 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből, csak megtaláltam.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3354 üzenetére
Mondjuk rájöttem, hogy félreértettem a kérdést. Passzolom, hogy melyik a jobb
kocsi adott PR szinten, és melyikkel könnyebb a farmolós futamot megnyerni...De ahogy elnézem, mindjárt kettő is van: lehet, mindkettőt érdemes felhúzni.
Mivel Le Mans elég gyors pálya, viszonylag kevés kanyarral, nem hagynám le a
végsebesség tuningokat. De én általában meg szeretem a gumit+felfüggesztést
feltuningolni elsőre, mert a kanyarokban (más pályákon) sokat számít. Passz... -
Kronok
aktív tag
válasz DigitXT #3354 üzenetére
az a baj a listával, h nem minden autónál pontos, többször vettem észre, h 1-2 arannyal vagy több vagy kevesebb ami az oldalon szerepel a játékban lévő valós arany árakhoz képest, és még a PR szintet is tévesen írták be némely esetben
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz Sordoran #3350 üzenetére
Ha 2 gold a különbség akkor egyértelmű, hogy az F50 a jó választás.
Managert mindig érdemes majd a farmoláshoz használni. Ha kilépős verzióval játszod, akkor mind a három, ha trükközés nélkül játszol, akkor csak a fame duplázóst használd, esetleg a szerelőt.[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Gyurma_13 #3358 üzenetére
Szerintem is az F50-es lesz, annak érzelmi értéke is van (első autós játékom az NFS2 volt, és benne volt, bár nem szerettem ). Igaz 2 golddal több az F50-nek, de az F40-hez meg még 400ezerrel több pénz kéne. Néztem én is wikiket, onnan számolgattam. PR érték az ami nem jön ki, mert csak tizedes jegyekig mutatja, de százados értékük van.
Például F50-nek wiki szerint:
Alap PR 38,2
Full tuninggal 59,5
Full tuning ha egyesével összeadjuk az egyes tuningok PR értékét 59,1
Tehát 0,4 PR érték jön ki azokból amik nincsenek feltüntetve (százados értékek).
Ugyanígy nézve F40-nél meg már 0,8 PR a különbség.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #3359 üzenetére
F50-ről az NFS4-ből van egy sztorim: "összefarmoltam" rá a zsetont,
megvettem, öröm és bódogság! Rögtön fel is raktam "High Stakes"
futamon, mer' jó kocsi, mi baj lehetne! Ellenfél csak egy Maranello:
gondoltam, simán lenyomom. Aha persze. Nos, picit tuningos volt.
A célegyenesben úgy kihúzatta a motort, hogy öröm volt hallgatni, s
végignézni, ahogy fél másodperccel megver, és viszlát F50.
(Sajnos nem jutott eszembe, hogy rá kéne csapni a RESET gombra,
ha már elcsesztem a futamot. Nem kicsit voltam ideges emiatt LOL.) -
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #3359 üzenetére
Hát én százados PR értékekre nem emlékszem (sosem láttam).
F50 tuningját viszont 2014.07.08-án végigfotóztam. 38,2-ről 59,5 lett.
F40 tuningját kb. ugyanakkor szintén megnéztem (37,2-ről 58,3 lett).F50
TIRES & WHEELS: 0.9+0.8+0.9=2.6 (40.8)
BRAKES: 0.7+0.8+0.7=2.2 (43.0)
EXHAUST: 0.9+1.0+0.9=2.8 (45.8)
SUSPENSION: 1.0+0.9+0.9=2.8 (48.6)
BODY: 0.9+0.8+0.8=2.5 (51.1)
DRIVETRAIN: 0.9+0.8+0.9+0.9=3.5 (54.6)
ENGINE: 0.7+0.7+0.7+0.7+0.7+0.7+0.7=4.9 (59.8)Nem látok sem százados értékeket, sem eltérést az eredményben.
(Szerintem egyszerűen elírták a wikin néhol pár tizeddel, lásd fent!)Szerk: pl T&W 2 nem 0.9, hanem 0.8. Ahogy a lenti kép is mutatja:
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #3361 üzenetére
Valóban, akkor lehetséges, hogy elírták néhol, viszont én is emlékszem olyanra, hogy a full Tier1 tuningok PR értékét egyesével összeadva adtam az autó PR értékéhez, de a tuning után 2-3 tizeddel magasabb volt a PR mint előzetesen számoltam. De ilyenre nem adok, ahogy nézem mindkettőnél az utolsó, drága motor tuning nélkül érhető el az 58-as PR ami kell farmolós futamhoz. De ha tévedek, és pl. F40-nél elérhető még egy tuning kihagyásával is szóljatok, azzal már nem 2, hanem akár 12 goldot is spórolhatnék, annyit meg megér nekem, hogy 400ezerrel több pénzt fizessek érte.
szerk.:
Képed amúgy pont fordított dolgot mutat mint amit sejtünk: wiki-s táblázatban kéne kevesebb PR-t mutatnia, mint amennyit valójában adnak, mivel az F50-nél írt 59,5 kijön amit ír is wiki, de az egyes tuningok mellé írt PR értékek összege 0,4-el kevesebb mint kéne. Lehet nem kéne bonyolítani, de akkor is hibádzik valami.Nem néztem leírt táblázatod, akkor mindegy.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Oké, nem vagyok én hülye!
Szóval, most végignéztem F50-re tuningokat amiket rá tudok nyomni (játékból néztem):
0,9+0,7+0,9+0,9+0,8+0,7=4,9
Most volt 53,1 így rájuk nyomtam: 53,1+4,9=58
E helyett 58,1 a PR most, tehát 0,1 PR nem volt megjelenítve. Vannak itt századok, de hogy miért, azt nem értem, legalább jeleznék.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #3364 üzenetére
Lehet, számít a sorrend is, franc tudja, de a wikin (szvsz) elírhatták,
hiszen a vége nekem kijött pontosan. Csak könnyű mellégépelni.Petya25: az meg a másik. Úgy 58.3, pont elég, ezt én néztem be, 59.1
a vége. Más nem hagyható el mellette max. helyette, de akkor ez kell.
Viszont 60 goldért messze a legdrágább tuning, tehát logikus hagyni.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3367 üzenetére
Igen, számít a sorrend! Többször volt már, hogy kiszámoltam, hogy melyik autóra mennyi upgrade kell, és sokszor volt, hogy nem úgy jött ki a PR rating az egyes lépéseknél, ahogy írták. Van olyan, hogy 0.1 le vagy fel eltér, de az eredmény a végén ugyanaz lesz (ha fullra tuningolod), egyéb esetben viszont eltérhet... Nem tudom miért kellett ezzel is trükközni, miért nem lehetett fix PR az egyes upgrade-eknél...
-
Sordoran
addikt
Én szépen benéztem, még most pörög az utolsó előtti motor tuning (a pénzes) de már 58,1 PR megvan, tehát ezzel még több lesz, kihagyhattam volna egy goldosat. Tanuló pénznek fogom fel, most emiatt nem fogok visszatölteni felhőből, így is van 1000 goldom. 3 autó hiányzik, de várom a heti akciót rájuk inkább, de még azzal se lennének meg (LaFerrari, Bugatti GrandSport és Toyota LMS), főleg ha közben jön majd új update, és ne adj isten nem lesz eventből megkapható csak goldért.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Gyurma_13
aktív tag
Osztom az észt, hogy fame duplázós managert érdemes használni az F50 Ferrari farmolásnál, én meg elfelejtek rákattintani.
A heti autó akciókról van fent valami statisztika, hogy mi hányszor volt már kisorsolva? Jó lenne tudni, hogy érdemes-e várakozni vagy inkább a 20%-ot válasszam?
Hiányzik a LaFerrari, Veneno, 2013-as Porsche, és a Le Mansi goldos autó, nem tudom melyik az, még nincs nyitva az a széria.[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Gyurma_13 #3372 üzenetére
Veneno már volt emlékeim szerint, amikor FB-n kérdezték mit szeretnénk akciósan látni és ez nyert. Többit nem tudom, LaFerrari tuti nem, másik kettő talán. Amúgy meg volt már ami kétszer is volt akciósan, meg hát ki tudja ha lesz is mekkora, egy 30%-os elég lehangoló (hiába több a semminél).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Petya25
addikt
válasz Sordoran #3374 üzenetére
Az a játékban külön geciség, hogy nem egy-két extra autó, hanem egy rakás csak goldért vehető meg. Nekem gyakorlatilag csak ilyen autóim vannak hátra (90), a 4 misis E-Tron a kivétel. Na ez kb azt jelenti, hogy lassan itt a vége a játéknak nálam, persze még pár olcsóbbat ki tudok gazdálkodni, de a 600-1000 goldosokra sose lesz elég, még 50%-os offerrel sem. Annyit nekem nem fog érni ha nem tudok haladni, hogy állandóan a LeMans-t nyomjam. Ugye a korábbi könnyű aranyakról lemaradtam csak 6-7 hónapja tolom, 85%.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Kronok
aktív tag
letöröltem a játékot a telefonomról, letöltöttem az AppStore-ból, full az elejétől elindultam, és eddig semmi letöltést nem akart kérni tőlem, neki álltam az iskolának mert aki most letölti el kell végeznie a Basic Racing School-t, h elindulhasson a többi futamon, az első futam után kaptam 600 fame-t és csak néztem, kb majdnem végig futott a csúszka, azt hittem kiesik a szemem, h rosszul látok, kíváncsi vagyok meddig marad ez a csodálatos fame csoda
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
A 10 körös LeMans versenyhez egyébként mekkora befektetés szükséges? Jelenleg ott állok, hogy feloldjam-e a Toyota-t, bár nem szívesen áldoznék rá még 20%-os kedvezménnyel se annyit, de anélkül nem tudom tovább tudom-e verekedni magam. Illetve wiki alapján farmolós futamhoz már 86-os PR is elég, de valóban könnyebb is, nem fogom bánni, hogy kihagyom Toyota-t (aminek végsebessége nagyobb jóval)?
Tehát eljutok egy 93.1-es Porsche-val addig, és tudom is nyomni vele, vagy kell a Toyota hozzá?Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz Sordoran #3382 üzenetére
Igaz, hogy a 10 körös farmolós futamhoz csak PR 86 szükséges (hogy a Porsche RSR-el is tudj menni rajta), de addig van jónéhány PR 94-95-ös futam is, és való igaz, hogy nem kell 95 az utolsó feloldásához, de a PR 94 kelleni fog, azt pedig célszerű a Porsche-val elérni, mert ott a legolcsóbbak a tuningok, Audi és Toyota másfél-kétszer annyira kerül...
Ezzel együtt még így sem mindig könnyű nyerni a Porsche-val, mert a Toyoták egyenesben le fognak gyorsulni, csak a kanyarokban fogod tudni lenyomni őket, mert a 919 jobban tapad.
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Ez a matek hogy jön ki?
A heti time trial tournamentben három pályán A-ban vagyok, a negyedik monzai futamon a legjobbtól 9 mp-re vagyok lemaradva, így ott B-ben vagyok, ezzel így összességében is a B osztályban vagyok, mégis a time from next rank az 17 mp. Tehát ha mind a négy pályán A-ban lennék, összességében még mindig nem lennék az A-ban?
Amúgy megint "jó", hogy a silversotni futamon valaki 49 másodperces idővel van az élen, a második és korrekt köridő 1:28-as. Így persze 44 másodperces a lemaradásom pillanatnyilag...
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Tibcsi21
csendes tag
Szia!
szerintem a Toyota-t hagyd rá... Porsche 919 Hybrid-et vidd fel 94 szintre...az elég lehet, hogy az utolsó 2 pályát is felnyissa. Az utolsó 2 pálya 86 szinttel már el lehet indulni, és nyerni.
A Porsche 919 Hybrid fejlesztések kerülnek a legkevesebb aranyba (pl. Az Audi-hoz képest, Toyota-t nem tudom, az sajna nekem sincs meg... 1000 sisak :-( miatt).
Általában az arany fejlesztés után enged egy kp-s fejlesztést.
Segítségnek mindjárt beillesztem képekben, hogy én hogy is oldottam meg.
(Annyi, hogy én korábban megvettem a Fekete Porsche 911 is (2014-es modell, mert nagy álmom volt)Real Racing 3 :-)
-
Tibcsi21
csendes tag
válasz Sordoran #3382 üzenetére
2-es Frame szorzóval ennyit ad (56479), ha sikerül nyerned (Én a Célegyenes előtti, és utáni sikánt át szoktam vágni, és akkor biztosabb a győzelem... Játék indítás előtt amikor a szorzók már elvannak fogadva, akkor kikapcsolt wifi-vel indítom el.. Ilyenkor könnyebb ellenfeleket ad, és akkor biztosan nyersz. Mert a 2. hely esetén nem érvényesíti a frame szorzót... Ha esetleg nem tudtad volna.. Remélem tudtam segíteni)
(Pénzben 2 szorzón = 622950 dollár + Clean race bonus 75350 dollár)Real Racing 3 :-)
-
Sordoran
addikt
válasz Tibcsi21 #3387 üzenetére
Köszi a segítséget, akkor szerintem nekiállok én is. Minden nap lenyomni nem lesz kedvem szerintem, de amikor az Agent és a Manager elérhető akkor ezzel viszem majd a napi elsőt.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
szmar
csendes tag
Amióta volt egy kérdőív pár napja a reklámokról a játékban, érezhetően kevesebb videó van. De ha vpn-nel átváltok másik országra, hogy több reklámot dobjon be, akkor azokban is sokkal kevesebb szokott felbukkanni. (Mondjuk Usában vagy Angliában még néha el lehet vinni 10 fölé, de sajnos nem annyira jellemző mint korábban)
A hirdetők szempontjából érthető, hogy nem akarnak feleslegesen fizetni, bár az már a fejlesztők hibája is, hogy a reklámok ,,vadászata" a játékbeli előrehaladás szempontjából alternatíva, folyamatosan más országok hirdetéseit nézni jövedelmezőbb (volt?), mint a játékkal játszani.
Amúgy ami ettől függetlenül valószínűleg működik, az az, hogy mivel a reklámokat készülékazonosító alapján adja(az ip-címen mellett) a rendszer, ha a mentést valaki átteszi egy másik készülékre, (amin nem néztek az elmúlt időszakban ilyen jellegű hirdetéseket), akkor jóval bőkezűbb a szerver, ami a reklámokat adja.
A Magyarországi hirdetésekért nem biztos hogy érdemes ezzel trükközni, de én még decemberben áttettem egy ipadre a mentésemet, és amíg a telefonomon már max 1-2 aranyat adott amerikai ip-címről is naponta, az ipaden első próbálkozásra 60 aranyat tudtam összeszedni 3-4 ország reklámjaival. (De a fele usa-reklám volt annak is)Ha egyébként érdekel valakit, a vpn-es reklámos témához még tudok egy-két ötletet írni, nagyjából azóta szórakozom a dologgal, hogy visszakerült a játékba az egyik frissítéssel a funkció.(kb 5-600 aranyat szedtem így össze)
(nem találtam meg hogy szóba került volna a dolog, viszont az elmúlt pár hétben nem tudtam annyira követni a fórumot, ha volt már terítéken a téma akkor elnézést a hozzászólásért) -
l4ci
senior tag
Ez a VPN-en dolog érdekelne, főleg az, hogy hogyan tudok én egy privát tabletről más országok hirdetőivel farmolni. Eddig csak céges ügyben használtam VPN-t céges laptopon, ezért is érdekes ez a megoldás, meg főleg az, hogy ingyenes, előfizetésés vagy milyen egyéb megoldás?
-
szmar
csendes tag
Azt az egy esetet leszámítva, amikor elkezdett foglalkoztatni a dolog, mindig ingyenes és nyílt szolgáltatásokat használtam.
(Brüsszelben voltam egy barátomnál, és este elindítottam a játékot a Maseratis event miatt- és feltűnt, hogy rengeteg reklámot kapok, és ugye helyieknek szólót. Miután lement 7-8 reklám, vpn-nel rámentem az itthoni, egyetemi vpn-re amit használni szoktam néha(ez nyilván egy céges vpn-hez hasonlóan egy korlátlan és teljes értékű netkapcsolatot biztosított a magyarországi szervereken keresztül), és jött egy ismerős hirdetés. Innentől csak megfelelő vpn szolgáltatókat kellett találni a telefonra és simán ment a dolog.)Ingyenes alkalmazások próbaverzióival érdemes talán elkezdeni, ezeknek az a közös tulajdonsága általában, hogy van egy alkalmazás, ott kiválasztható hogy milyen országbeli szerveren keresztül akarunk az internetre kimenni. Általában egy profilt telepítenek fel, ezt a telepítéskor megkérdezi az eszköz, hogy biztonságosnak tartjuk-e, stb., és ezeket igazából biztonságosnak lehet tekinteni. Általában van egy korlát, vagy adatforgalomra, vagy időre, hogy mennyit vagy meddig forgalmazhatunk a vpn szolgáltató szerverén keresztül. Ha ez elfogy, változó milyen opciók vannak, de alapvetően itt lejár általában a próbaidőszak és fizetni kéne. Néhány ilyet próbáltam, a legjobb, ami még mindig a telefonomon van, a TunnelBear nevű alkalmazás. havonta 500 megabájtot lehet rajtuk keresztül használni, (egy reklám 3-10 MB általában) és az 500 megában nincs sebesség korlátozás, és egészen sok ország választható, illetve az alkalmazás könnyen kezelhető és jól működik. Nagyon pozitív, hogy havonta újraindul az 500 mega, van ahol használhatod 7 napig a szolgáltatást aztán annyi volt a próbaidőszak.
A végső megoldás viszont az OpenVPN lett, ez alapvetően egy ingyenes program, teljes verzió, viszont nincsenek benne előre telepített vpn profilok. Ezeket a legegyszerűbb OVPN Finder nevű alkalmazással beletenni, ugyanaz a fejlesztő, viszont itt már vannak korlátozások a fizetés nélküli részben. A FInder megnyitása után megjelennek az éppen elérhető szerverek, ezek közül érdemes olyat választani, aminek viszonylag alacsony a pingje, (ms-ben van, ahogy nézegettem 100 alatt jó, 50 alatt kiváló ezeknél a szervereknél, erre a célra) illetve legalább 10 vagy afeletti Mbps a kapcsolat sebessége. Ha van egy megfelelő, akkor az adatlapját megnyitva a jobb felül lévő plusz gombbal egy kattintással hozzá lehet adni az OpenVPN-hez, ahol hozzá kell adni a listához, és kapcsolódni hozzá, igazából nem nagyon lehet elrontani.
Viszont! Az OVPNFinder nem fizetősen nem engedi használni a szűrőit, csak legelső alkalommal, valamint naponta max 6 vagy 8 (pontosan nem emlékszem) profilt lehet vele megnyitni. A reklámok szempontjából egyértelműen USA a legjobb hely, ezért érdemes először arra szűrni, és megnyitni 4-5öt profilt legalább. Nagy-Britannia a második legjobb, harmadikat viszont nem tudnék egyértelműen megnevezni, Taiwan, Korea,Németország,Norvégia szokott néha 10 felett adni. (ez sajnos a visszaesés előtt volt, most nem tudom mennyire bőkezű a rendszer)
Az elején bosszantó lehet a Finder korlátozása a napi letölthető profilok számát illetően, mert sok van ami a számok ellenére nem működik, ssl hibás, vagy csak állati lassú, de pár nap után összegyűlik néhány használható, egyre kevesebb új lesz a listában amit érdemes lenne letölteni. Elvileg a neten is lehetne OVPN fájlokat keresni, ezek gyakorlatilag csak szöveges infokat tartalmaznak az OpenVPN appnak, hogy milyen ip-címre kell csatlakoznia, illetve én is meg tudok osztani egy néhányat amiket az elmúlt két hónapban mentettem el (sajnos jó részük már nem él egyébként, ez sajnos hozzátartozik az ingyenességhez.)
Ami még fontos: a játékban csak azután jelenik meg az ikon, hogy a time trial tournamentet szinkronizálta. Amíg nincs ott, melyik kategóriában vagy, addig nem lesz semmi. Mivel sokszor a vpn kapcsolat nagyon lassú (pl. sokan használják az adott szervert, az ingyenesség átka), sokszor másodpercekbe telhet ez, vagy akár timeout is lehet, és akkor ki kell lépni.
Szóval az openvpn-es elsőre akár szívásnak is tűnhet, de napi 10-15 aranyat még valószínűleg most is össze lehet szedni USA és UK reklámok keresésével. Egyébként naponta többször is érdemes lecsekkolni hogy ad e ezekben az országokban reklámot, nem ritka ugyanis. Most elsőre ennyi jutott eszembe, remélem mindent sikerült érthetően megfogalmaznom.
-
-
Tibcsi21
csendes tag
-
l4ci
senior tag
válasz Tibcsi21 #3395 üzenetére
Amikor én farmoltam a 10 körös LeMans futammal, akkor nekem már 4 kellett hozzá a szintlépéshez, a végén már 4 is kevés volt, kellett hozzá még néhány ezer, persze ez már jóval LVL 250 fölött volt...
Tehát ez 8 db F50-es futamnak felel meg. A kettő nagyjából ugyanaz, időben is (LMP-vel 28-30 perc, F50-nel 14-15 perc), viszont a Ferraris egy kicsivel több fame-et ad ugyanannyi időre levetítve. Persze a LMP-vel kicsit izgalmasabb, de szerintem a Porsche-val kicsit nehezebb farmolni, nekem a Toyotával sokkal könnyebb volt, nehezebben értek utol az egyenesben (csak R$ tuninggal).Most így LVL 350 környékén már 9 db F50-es futam is kevés a szintlépéshez, éppen ezért hamarosan lementem ezt a profilt és újrakezdem az egészet a 2.1-el, azt kimaxolom (minden auto max tuning) és összeszedek annyi aranyat, hogy a maradék 21 autóra is legyen elég tuning-arany.
Egy kis érdekesség: a 2.1-es verzió összes aranyos autójához és az autók max tuningjához még elegendő volt 20000 Gold. Az azóta érkezett autók ára és azok összes tuningja viszont 22000 Gold-ba kerül. Jól elszálltak az árak, úgy látszik infláció van a majmócáknál is...
-
l4ci
senior tag
A múlt héten megint kipróbáltam egy kicsit az online multiplayert. A tapasztalatok vegyesek, volt jó is, rossz is. Azért az tetszett, amikor a nem is full tuningos Dodge Charger-rel lenyomtam a sok mazsolát a kanyargósabb pályákon, mert megtanultam kipörgésgátló nélkül driftelni, valóban sokkal gyorsabb tudok így lenni a kanyarokban. Még 6. helyről is lehet simán nyerni, volt hogy a Brands Hatch-en 5. helyről az első kanyar után már vezettem,mert nem bírtak bekanyarodni vagy egymásnak mentek...
Ami nem tetszett:
- amikor Spa-ban a célegyenes végén kilöknek, megpördülök - mert a menetstabilizátor OFF-ban van, innen már nem érem utól a mezőnyt, de volt, hogy még így is feljöttem 3. helyre.
- amikor 5-6. helyről második leszek, és még a harmadik is plusz pontot kap, én viszont minuszt (érdekesen számol a szerver)
- amikor a full tuningos Enzot legyorsulják a Porsche 911 Turboval és nem érem utól őket - persze megnézhettem volna, hogy a 911 full tuninggal sokkal jobban gyorsul, mint a Ferrari, és az csak 90 arany az Enzo 1000-hez képest...Tanulság:
- elkerülni az ütközést, kilökést minden áron, mert csak lelassít vagy büntetést kapsz érte
- az előttem célegyenesben cikázókat jól meg kell szivatni, és nem nekikmenni féktávon, mert csak én szívom meg...
- nem mindig a drágább autó a gyorsabb, lásd Ferrari Enzo vs. Porsche 911 Turbo
- csak akkor érdemes komolyan játszani vele, ha az összes autód full-tuningos, amivel versenyezni lehet, mert a sok pontos "profikkal" szemben csak így van esélyed
- ha nem a Top10-ért hajtasz (arany jutalom), akkor azért szórakoztató tud lenni, amikor lenyomod a fakezűeket egy-két lassabb, kanyargósabb pályán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen