Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • autotaxmo

    őstag

    válasz T0rnad0 #3415 üzenetére

    Én úgy gondolom tovabbra is hogy ez mar sok panasz egy ceg eleteben akinek ennyie sok panasza van egy google reviewban.Te peldaul bemennel egy olyan etterembe ahol trip advisoron vagy googleben ocsaroljak a helyet? de ha minden 100 ügyfélnél lenne csak egy problémás eset akkor azt mondanám hogy ne foglalkozzunk vele mert biztos az ügyfél a hülye de amikor már ekkora volumen ről beszélünk elégedetlenségi statisztikát nézve az már közel sem tréfa. Azt hogy ügyfélkommunikáció 0 illetve nem válaszolnak emailekre csak hébe hóba azt simán egy illetékes HR vezető vagy cégvezető bánom is én kicsoda észre kéne vennie hogy rossz emberek ülnek ott de tudom ilyen a magyar mentalitás hogy ez elegendő itt a balkánon is. Például nézve a te peldadat, neked jó a tapasztalatod de ettől függetlenül szerintem nem lehet kérdés hogy a cég ilyen téren szar még akkor is ha te pont beleestél abban a szerencsés helyzetben hogy nálad flottul mentek a dolgok

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák