Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freezespider

    tag

    válasz Karcsi1964 #6010 üzenetére

    Én a merüléssel vagyok hasonló cipőben, és nagyon megjártam a Samsung szervizzel!

    Most már három hónapja a kálváriámnak.
    Felküldtem a pesti szervizbe, ahol (állítólag) megjavították! Ugyanazt produkálta, de már van egy bejegyzés a garancia füzetben.
    Majd visszavittem, hogy semmit sem javult.
    Megint fel.
    Visszajött "megjavítva"
    Már akkor gyanús volt amikor átvettem, mert nyomásra recsegett a kijelző! Meg egy vízszintes pixel hiba is volt benne. Utána meg csinálta a hülyeségeit!
    Visszavittem!
    Fel Pestre.
    Amikor megkaptam volna, a szervizben utoljára még ellenőrizték, majd mondták, hogy nagy a baj, mert alaplap hibás a telefon, így nem tudják kiadni!
    Megint fel Pestre!
    Gyakorlatilag az egész telefont kicserélték!
    Tehát a SZERVIZBEN ROSSZUL RAKTÁK ÖSSZE !!!!!
    Majd ennyi szervizelés után kiderült, hogy az akksim nullás!
    Kérdeztem, hogy ez volt az alap gondom, ez eddig miért nem derült ki ??????????? :W
    Nem tudjuk! :W
    Írtam a samunak, hogy kártalanítsanak, mert nem az én hibámból volt ez a három hónapos kálvária, és közben tele lett pecsételve a garancia füzetem.
    A szerviz kód alapján megvizsgálták az ügyemet és megállapították, hogy az utolsó szerviz alkalmával már jól adták ki a telefont, aminek semmi baja sincs !!!! :W :W :W
    Írtak jogszabályokat, meg, hogy mehetek a fogy.védhez :W
    Még csak válaszra sem méltatták az eredeti kérésemet, miszerint nem én hibáztam, de károsultam azzal, hogy tele lett a garancia füzetem. :W
    Ezt csak azért írtam le, hogy elsőnek gondold meg a felküldését.

Új hozzászólás Aktív témák