- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
E1even
senior tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Monte-ra ad e pixelhiba garit a T-mobile vagy a Samsung? Tegnap hoztam el és az LCD tesztek (*#0*#) lefuttatása után észrevettem egy beragadt pixelt.
Vagy mit lehet vele kezdeni?
Előre is köszi a választ!Üdv.
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Először tegnap vittem vissza a T-Mobile-ba, akkor a faszi nem látott a kijelzőn semmit (és még hozzá tette, hogy egyébként is ez nem egy olyan hiba, ami nagyban rontja a telefon élvezhető használatát), ezért rögzítette, hogy ott jártam, aztán elküldött azzal, hogy vigyem a nyíregyi Samsung Mobil Pont-ba és kérdezzem meg az ottani szervizeseket vagy hívjam fel a Samsung Ügyfélszolgálatot.
Tegnap fel is hívtam a Samsungot, Ők azt mondták, hogy ha bármilyen apró is a pixelhiba, akkor is kötelesek kicserélni a T-Mobilnál 72 órán belül (pont úgy ahogy Te mondtad ).
Ma pedig elvittem a Samsung Mobil Pont-ba és ott egyből kiszúrta a srác, bár azt mondta, hogy ez olyan kicsi, hogy "ha akarják látják, ha nem akarják, akkor nem", de kötelesek akkor is kicserélni, mert az bizony ott van.
Adott egy névjegykártyát és azt mondta, ha továbbra is akadékoskodnak, akkor hívják fel nyugodtan.Ezután pedig visszamentem a T-Mobilba (azt hozzá kell tennem, hogy tegnap levettem a védőfóliát is, hogy ma az se zavarja a T-Mobájlos urat), de ő még így sem vette észre. Mondtam neki, hogy felkerestem a Samsung szervizeseket is és nyugodtan felhívhatja Őket. Ő meg nem bízott semmit a véletlenre és bevitte hátra a szervizbe megnézetni. Úgy 3-4 perc múlva visszajött és azt kérdezte, hogy én hány hibás pixelt találtam? Mondtam neki, hogy csak egyet. Ő azt mondta, hogy három is van (és csak mikroszkóp alatt vették észre ). Úgyhogy ki is cserélte és utána bocsánatot is kért (de nem tűnt valami őszintének a bocsánatkérése). Ja azt hozzá kell tennem, hogy amikor a hibás készülék IMEI számát nézte, akkor elővett egy nagyítólencsét és azzal nézte meg.
Szóval azért ez egy kicsit elgondolkodtató. De sikerült (ha második nekifutásra is), úgy ahogy tanácsoltad (nagyon határozottan).
Még egyszer köszi szépen![ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Ezt sajnos én sem értem, hogy miért futtatott velem még egy kört. De szerintem ne általánosítsunk, mert akivel kötöttük a szerződést, Ő maximálisan készséges és segítőkész volt (úgy bánt velünk, ahogy kell ). Itt legfeljebb a szervizessel volt gond (de vele nagyon )
Úgy ahogy mondod, a lényeg tényleg az!
Köszi szépen!"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
-
E1even
senior tag
válasz Zoli-206 #1094 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek Veled, nagyon drágák ezekhez képest (az más kérdés, hogy sokkal több mindent tudnak, de én sem adnék ki többet egy telefonért) !
[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
válasz tothbenc #1397 üzenetére
Szívesen!
Itt találsz újabb firmware-t (ha van): Magyar Samsung Monte Közösség.
Be kell regisztrálnod az oldal használatához, de megéri, mert sok hasznos cucc van rajta!
Üdv.
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
válasz Kolompár 2 #1396 üzenetére
Szia!
Csak videotelefonáláskor lehet használni, vagy használhatod "tükörként" is ha beírod a *#0*# számkombinációt, amivel az LCD tesztet jön be.
Nekem el van mentve az internetprofilokban az otthoni wifi hálózatom és az van kiválasztva alapból, hogy azon keresztül menjek fel a netre.
A wifi bekapcsolása után a keresés gombbal behozza az érzékelhető wifi hálózatokat, és utána rámegyek a saját beállított hálózatomra, és kapcsolódás, és már tudok is netezni.Üdv.
[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Szia!
Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem a telefont a T-Mobilnál. Fel kell hívni az ügyfélszolgálatot és ott jelezni kell feléjük, be fogják állítani. A telefonon nem tudod. Azt mondták, hogy alapból úgy van beállítva, hogy ne jelezzen ki semmilyen hívó számot, még a sajátomat sem. Pedig én nem kértem ilyen szolgáltatást.
Szívesen!
Üdv.
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Szia!
Sajna nem így van. Hiába állítod át, akkor sem fogja küldeni. Azt mondák, hogy szerződéskötésnél kértem ezt, hogy minden szám rejtve legyen (pedig én nem kértem semmi ilyesmit). Mielőtt felhívtam az ügyfélszolgálatot kipróbáltam minden variációt (azt is, hogy hívó szám kijelzése), de úgysem jelezte ki.
Hálózati alapértelmezésként tényleg nem jelzi ki a számot.
Több telefonom van (és nem csak T-Mobilos) és mindegyikkel kipróbáltam, egyikkel sem működött.
Sajnos csak T-Mobile tudja engedélyezni a számkijelzést.
Sőt, meg tudod változtatni azt is, hogy hálózati alapértelmezésként kijelezze a számodat![ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Szia!
Az előző üzenetet D@ny7 kollégának írtam.
Igen? 200/hó?
Nekem simán beállították, "ingyen és bérmentve" használom.
Nekem legalább is nem mondták, hogy fizetős.
Nem lehet, hogy a hálózati alapértelmezésként beállított a fizetős?
Mert szerintem, ha simán kéred, hogy írassa ki az nem fizetős, csak ha alapértelmezésként kéred, hogy beállítsák.[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Már bocsi, de teljesen át lett olvasva, úgyhogy Te vond le a tanulságot mielőtt valakit "felelőtlennek és nem alaposnak" állítasz be.
Szerinted itt, hogy volt?
Itt is megkérdezték a szokásos dolgokat úgy, ahogy leírtad.
És még én sem találkoztam soha ilyennel, azért lepett meg.[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
-
E1even
senior tag
Én sem tudok ilyenről, hogy fizetős lenne, azért lepett meg, amit a fórumtárs írt.
Én meg előfizetéses vagyok, úgyhogy minden hónap végén jön a részletes számla és abban sincs ilyen feltüntetve.
Nekem sem vett még le érte pénzt soha.[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen