Hirdetés

Aktív témák

  • peterk

    senior tag

    válasz sede7 #6979 üzenetére

    Az ügyfélszolgálat tényleg borzalmas tud időnként lenni és természetesen abban igazad van, hogy ha egyszer megígérték, akkor tartsák is be a szavukat. De az árképzés módszerével kapcsolatban szerintem nincs igazad. A meglevő vevő esetén a kedvezmény attól függ, hogy mennyi szolgáltatást vesz igénybe. Teljesen érthető, hogy egy havi 2-3 ezer forintot telefonáló ügyfélnek - amiből a T haszna pár száz forint - nem fognak harminc-negyven ezreket engedni egy telefon árából, hiszen az egész üzlet veszteséges lenne a cégnek. Egy havi 15 ezret fizető ügyfélnek viszont simán engedhetnek ennyit. Erre találták ki a hűségpontokat. És működik is, nekem van magán és üzleti előfizetésem is, a magán előfizetésemen havi 5-7 ezer, az üzletin ennek sokszorosa a forgalom, és miközben a magánon két évente talán 10 ezernyi pont-kedvezményt kapok pluszban az alap kedvezmény mellé, addig az üzletin annyi hűségpont összejön, hogy még a drágább telefonokat is gyakorlatilag ingyen megkapom. Nálad az a gond, hogy kezdő előfizető vagy (a kártyás előfizetőt sajnos sehol nem tekintik "igazi" előfizetőnek), ezért hűségpontjaid sem nagyon vannak még. Majd két év múlva.

    Az új vevőnél pedig azért magasabb a kedvezmény, mert nyilván nem tudják még alkalmazni a pont rendszert. Ezért gondolom kiszámolnak egy átlagot, amennyit az új vevőkön nyernek, és az alapján lövik be a kedvezmény mértékét. Lesz akin buknak, lesz akin nyernek, de átlagban kijön a tervezett összeg.

    Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Aktív témák