- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
r-chee
őstag
-
fury71
aktív tag
válasz thesitu #2048 üzenetére
Szerintem is.
Olvastam ezt a tesztet amit már korábban linkeltek.
Igaz, hogy az írója nem kicsit elfogult a SXS-el szemben, de pár dologban lehet jól értesült.pl: írja is:
"A beszállítói hiba megszüntetésére a Sony a szükséges lépéseket megtette, és a jövőben nem fogunk ezzel találkozni."
Valószínűleg tényleg a kijelző gyártója a ludas és a Sony nem tesztelte le kellő mértékben. Főleg nem mondjuk 40 fokon, de azért így kiadni valamit. Na mindegy, én úgyis majd később akarok ilyen telót venni addigra meg remélem kicserélik mindet, vagy kifutnak a hibás szériák.Az élet valójában egyszerű, csak mi ragaszkodunk hozzá, hogy bonyolulttá tegyük.
-
bandi0000
nagyúr
Hy
Akinek van ilyen telefonja a tapasztalatokat leírni?
Kamera, Előlapi és hátlapi hangszóró minősége, hangereje, üzemidő, kijelző mennyire olvasható napfényben
meg hát milyen hátrányai vannak a telefonnak ha vannakXbox One: bandymnc
-
<Attila>
tag
Na az viszont már durva. Hát sajnállak érte Én pedig áldom az eget,
hogy nem kapkodtam el a vásárlást, így ez a teló nálam kiesett a kalapból...
Oké, hogy cserélik, de azért ez nem egy olyan teló, amelynél ilyen nagy százalékban megengedhető a hiba...SGS II ---> HTC One X <Almából csak Somersby avagy eme gyümölcsnek van értékes vonatkozása is:D>
-
attika89
senior tag
válasz Golfi19 #2034 üzenetére
Nekem alapból ~25%-on van kijelző háttérvilágítása és néha fehér háttérnél, mintha sárgás lenne a kijelző alja. Aztán felveszem a háttérvilágítást fullra és rájövök, hogy csak a szemem káprázott
Ehhez az "Ilyen kaliberű telefonnak nem kellene, hogy ilyen hibája legyen" című dologhoz csak annyit, hogy az Iphone4-nek és a nagy Galaxy SII-nek is volt hasonló problémája és azok talán még inkább TOP termékek. Első széria, nyilván javítani fogják - illetve talán már meg is tették
[ Szerkesztve ]
fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
agabe
addikt
válasz attika89 #2056 üzenetére
attol, hogy masik x@r volt meg nem kellene ennek is hibakat produkalnia.
elso szeriat ugy tunik szinte semmibol nem szabad, vagy legalabbis rizikos megvenni. varni kell par honapot, es ha tenyleg jo, akkor venni a kiszemeltet barmilyen gyartotol szarmazik is....sajna ez van. -
-
S_xperia_S
aktív tag
ma vagyunk egy hónaposak
és legfeljebb az irigyek sárgulnak
Sony Xperia™ S
-
-
Golfi19
csendes tag
Nem talalok nyomtatas funkciot a fotoknal.. Ezek szerint ezzel a teloval nem tudok wifin keresztul nyomtatni?
-
fury71
aktív tag
Úgy néz ki azért a másik márka első széria kijelzői sem tökéletesek. Videók a hibáról. Azért ott is vannak durva dolgok. Nem beszélve arról, hogy ez csúcs készülék valamint az ára sem 100 ropi.
[ Szerkesztve ]
Az élet valójában egyszerű, csak mi ragaszkodunk hozzá, hogy bonyolulttá tegyük.
-
Ljózsef
csendes tag
válasz <Attila> #2055 üzenetére
Egyet tudok érteni.
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, véleményeket már egy ideje, és nem kevesen írnak fagyásokról nagyon kevés rendelkezésre állási időről, kijelző sárgulásról,egyebekről.
Állítólag ez a teló prémium kategória, szerintem nem csak attól prémium kategória egy telefon mert tele van pakolva mindenfélével , szép a kijelzője,és persze drága, hanem attól is hogy a minőségi elvárásoknak maximálisan megfelel, minden darabot alaposan tesztelnek a gyárból kikerülés előtt. Ezt mintha a Sony nem tette volna meg. -
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2064 üzenetére
...és ha annak is utána olvastál volna, a kijelző egy hibás beszállítói adag.
Tehát.
A Sony rendelt kijelzőt, amit kapott. Ebbe a rendelésbe becsúszott egy hibás szállítmány.Ami meg - ha nem vetted volna még eddig észre - a panaszokat illeti, a fórumok sajátossága, hiszen nagyon sokan csak ezért jönnek fel.
Az is kiderült sokszor, hogy a hibákat app és nem megfelelő telepítés okozta.
Szóval illene a sok többi elégedett fórumhozzászólást is alapul venni.
Mindemellett a Sony szó nélkül cseréli a hibás teljesítéssel szállított kijelzőt.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
S_xperia_S
aktív tag
válasz Ljózsef #2064 üzenetére
nekem semmi bajom a telómmal, illetve ami van, az nem S specifikus probléma sztem
1. üzemidő: szar... DE a .73-as szoft TÉNYLEG javított rajta, másrészt aki több napos üzemidőt akar, az vegyen egy régi nokia3210-est pl, magyarul egyik gyártó sem preferálja vmiért ezt..., más csúcsgépeknél is gond ez
2. bluetooth csatlakozási probléma win7 esetében, nem tudom mi az oka, xp-vel pl simán működik, más telefonokkal is egyből jó, csak win7-tel (32/64) nem akar küldeni és fogadni,
bosszantó de megoldom box-al/wifivel/kábellelSony Xperia™ S
-
donceleger8
őstag
válasz S_xperia_S #2068 üzenetére
Azért az üzemidő miatt nem kell visszamenni ennyire. Van a mostani telefonok között is olyan, amit nem kell naponta töltőre dugni, csak hát annak nem android rendszere van.
Hogy milyen azt most nem írom ide, nem akarok vitát generálni.
Amúgy mutatós telefon jó tudással, csak egy baj van vele, hogy android rendszert futtat.Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!
-
mrlujoak
veterán
válasz donceleger8 #2069 üzenetére
igazad van, felesleges android kontra bármi más vitát generálni, ez nem az a topik...
(anno én a Symbian UIQ - "gyenge" hardveren" - és a Symbian S60v5 teljesítményével voltam elégedett)
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
-
mrlujoak
veterán
Mindenkinek javaslom, aki erős igénybevételnek teszi ki az okostelefonját, hogy szerezzen be Power Bankot.
Ebay-ről rendelve már 20+ dollártól lehet kapni, és itthon is boltokból 8 E forinttól már rendelkezésre áll.Nem egy plusz sima akksi, nem kell cserélgetni (ennél nem is lehet) és nem a készülékkel kell tölteni. Egyszerűen nagyszerű. Nekem "csak" 2000 mAh-s van, de még az X10 mini-mhez vettem, most akarom lecserélni legalább egy 5000-esre.
Benn van a táskámban, és bármikor fel tudom tölteni a mobilom út közben...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Gota14
csendes tag
Asszem nem so olyan szerencsétlen van, mint én... Megvettem ma ezt a gyönyört, és nem Micro Sim-et kaptam hozzá...
-
Ljózsef
csendes tag
válasz mrlujoak #2065 üzenetére
Kedves barátom Mielőtt megpróbálnál kioktatni.
Attól még hogy a kijelzőket beszállító cégtől veszi a Sony a tesztelés akkor is az ő feladatuk, és nem kerülhet(ne) ezrével a boltokba hibásan. Minden (prémium kategóriát is)gyártó cég rendel beszállítóktól rész egységeket (én jelenleg ilyen cégnél dolgozom) és ha ezek hibásak azt a gyártósori végátvételnek ki kell szűrnie, erre valók a teszt padok, persze ha van ilyen. Illene tudnod ha már hozzám szóltál.
Még szép hogy szó nélkül cserélik a kijelzőt ha már a tesztjét nem végezték el.Az már viszont javított készüléknek számít, és a szervizeket illetve lehet hogy hetekig eltart.
Nem az első fórum amit olvasok, tudom hogy mi a sajátosságuk, kösz a kioktatási szándékot erről is, de ettől még alkalmasak arra hogy felhívják a figyelmet különböző hibákra.
Én egy hozásázóláshoz szóltam hozzá, ő is a hibákat kifogásolta ,mások is, hogy mit illene az ne te mond meg nekem, oké? Köszönöm -
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2074 üzenetére
tudod, az a sarkított negatív vélemény az, amit nagyon rosszul látsz.
"hanem attól is hogy a minőségi elvárásoknak maximálisan megfelel, minden darabot alaposan tesztelnek a gyárból kikerülés előtt. Ezt mintha a Sony nem tette volna meg."
Nem a Sony volt a hunyó. A beszállítónak illett volna/kell tesztelnie olyan távon ahol kijöhet a hiba.
Gyártástechnológia, csak ennyit mondok.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
bébi67
aktív tag
Sziasztok !
Valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan kell beállítani a gyorshívás gombokat?
Ilyen telóm még nem volt, lehet hogy én vagyok béna, de több órás kisérletezéssel sem tudtam névjegyeket gyorshívó számhoz rendelni.
Köszi! -
Ljózsef
csendes tag
válasz mrlujoak #2075 üzenetére
Nem kívánok veled vitatkozni mert világosan látszik semmiféle gyártási tapasztalatod nincs!!
De ..... az előzőben is írtam, én jelenleg is ilyen helyen dolgozom!!!! Csak hogy tudd, beszállító ide vagy oda, a minőségi problémákért mindig a kész terméket előállító cég a felelős,( legfeljebb majd rendezi a dolgot a hibás alkatrész beszállítójával) a végtermék tesztelése , kipróbálása mindig A KÉSZ TERMÉK előállítójának a feladata. A hiba a már kész termék tesztelésénél kell hogy kiderüljön nem a vásárlónál otthon.
Részemről itt a vége, ha így sem értem azt már más valakinek írd meg, köszi. -
attika89
senior tag
válasz Ljózsef #2077 üzenetére
Nyilván tesztelik a kész terméket. Az viszont, hogy pl a kijelzőt milyen hosszan és milyen problémák kiszűrésére tesztelik, már egy másik dolog.
Gondolom olvastad, hogy nem az első pillanattól jelentkezik a kijelző sárgulása, hanem csak napok után illetve hosszabb idejű 40°C os hőmérsékleten való működés felett.
Minden egyes darab ~1,5-2 órán keresztül való tesztelésére lenne szükség.
Nem tudom, hogyan zajlik a kész termékek tesztelése, de szerintem nem nagyon fér bele.fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
sdd2
veterán
válasz mrlujoak #2079 üzenetére
Mindenki azt vesz amit akar és amire van pénze. Nem érdemes vitatkozni. A lényeg hogy nézzük a sokak által etalonnak számító iPhone-t. Ott az iPhone 4 hogyan is került forgalomba? Ha rátettem a keretre a kezem nem volt térerő és megmagyarázták hogy rosszul fogják a telefont, ráadásul annyival orvosolták hogy adtak egy kis szövet darabot, hogy legyen térerő. Nem cserélték hanem 10ft-os megoldást választották. Most pedig az új iPad hibája a melegedés, nem tudom hogy orvosolják de míg egy iPhone 4 újonnan megjelenéskor 240K volt minimum akkor ott mit szóljanak a tulajok? Ott bezzeg ilyet nem mondtak, de már megszoktam hogy akár egy piti hibáér (lásd xperia mini kijelző villogást a fényerőszabájzó helytelen beállítása) lehúzták a fórumban. Jellemző ezért nem is érdemes vele vitatkozni.
Ljózsef
remélem elolvastad amit írtam.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
Ljózsef
csendes tag
válasz attika89 #2080 üzenetére
Legyen szó bármilyen termékről a "prémium" kategóriás készülékeket szélsőséges helyzeteknek kitéve (is) tesztelik. Kijelzőknél az a probléma amibe a Sony belefutott nem egyedi, sokszor volt már hasonló pl monitoroknál is, normál esetben a gyártok számolnak ezzel. A felhasznált anyag minőség mellet a prémium kategória árát az is meghatározza hogy a végátvétel a teszt eléggé költséges, telefonok esetében teszt padokon "nyúzzák" hidegben-melegben és hidd el hogy belefér akár több óra is, a 40 fok nem is olyan szélsőség még.
-
<Attila>
tag
válasz Ljózsef #2074 üzenetére
Teljesen egyetértek
Aki látja és tudja, hogy hogyan kellene működnie ennek az egésznek,
hogy egy ilyen cég esetén, mint a Sony nem követhető el ilyen jellegű baki,
ráadásul ilyen nagy példányszámban... Annyi a különbség, hogy egyesek ezt
objektívan meg tudják ítélni, míg egyesek csak szubjektívan. Én természetesen
megértem a szubjektív oldalt is, és nyilván akiknek még nem volt ilyen problémájuk,
mert azon szerencsés 60%-hoz tartoznak, attól még másnak ez sok bosszúságot okozhat.
Oké, hogy cserélik, de akkor az már nem egy gyári készülék... (persze lehet valakit ez nem zavar, engem biztos, hogy zavarna)SGS II ---> HTC One X <Almából csak Somersby avagy eme gyümölcsnek van értékes vonatkozása is:D>
-
Ljózsef
csendes tag
Világos, egyet értek veled, ezzel semmi gond, tudom hogy nem a Sony az egyedüli aki elkövet hibákat, de ezen a fórumon róla van szó. Az iPhone oldalán ha van ilyen biztos leírják a vele kapcsolatosakat is.:-)
Nem örülünk ennek mert mi vesszük meg mi adunk érte 100-200 ezreket, már ki mennyit.
De a lényeg, ha már "PRÉMIUM" kategóriáról van szó akkor na azzal kelljen kezdeni hogy a vásárlás másnapján már rohanjunk a szervizbe kijelzőt cseréltetni ami eltarthat 2-3 hétig is (a kifizetett 120-130-1340 stb ezredért) mert ugye elvileg nem 20 ezer forintos gagyit vettünk. Márkától független a dolog, de itt ezen az oldalon elsősorban a Sonyról van szó:-) -
attika89
senior tag
válasz Ljózsef #2082 üzenetére
Akkor lehet átsiklottak valamin, hogy az első széria gyorsabban kikerülhessen...
A lényeg az, hogy a probléma már a Sony által is ismert és a frissebbekkel már (elmondásuk szerint) nem lesz gond. Az, hogy ez melyik gyártási héttől kikerülő példányokra igaz az még kérdés.fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2084 üzenetére
iPhone4 - prémium kateg. megjelenéskor antennagate
HTC Sensation - prem kat. megjelenéskor kijelző hiba porosodás
SGS prem kat - gps hibák
iPhone4S - akkugondok első szériánál első szofttal
iPad - LG beszállítói kijelzőhibák
One X - kijelzőhiba - amit a gyártó tagad, nem kerülhetett ki és lám van magyar vásárló is...
One S - elviekben kis szériás burkolatkopás...soroljam még a prémiumkategóriás modelleket, amik az első szériákban hibásak voltak?!
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mandras81
senior tag
Ahogy már korábban említettem, debrand-elném a T-s készülékemet, hogy feltehessek .73-as firmware-t.
Viszont, jó lenne csinálni egy backup-ot a mostaniról, ha garanciális problémák lennének, akkor vissza tudjam rakni (leszedtem egy GENERIC CE1-et is, ami jó lesz végszükség esetére, de az most fent levő backup-olása lenne a tökéletes megoldás). Keresgéltem a neten, és ezt a kommentet találtam:
"Open SEUS or PCC and then click "repair" firmware. It will reflash your device and download some files called "FILEXXXXXXXX" where the XXXXXXX is a number.
This files are in the folder /db/blobs/yyyyyyyy/ where yyyyyy is a number too.Copy out the FILE_XXXXXX files to a backup folder. Now go into flashtool -> Advanced -> Decrypt .... Put into the files from your backup and Flashtool will create you a flashable version of your Rom "
Jól értelmezem, hogy ez lehet a megoldás a problémámra?
[ Szerkesztve ]
-
Ljózsef
csendes tag
válasz mandras81 #2087 üzenetére
Egyet értünk gyerekek, de hát itt most a Sonyról van szó, nekem is tetszett, még tetszik is, azért olvastam róla itt az írásokat, és remélem ki fogja nőni a gyerekbetegségeit. A gond az sosem vigasz hogy más gyártóké is lehet hibás, mi nem iPhone-t vagy LG-t akarunk venni vagy már valakik vettek hanem Sonyit. A kicsit idősebbek mint pl én még tudják valamikor a Sony maga volt a minőség, évek alatt sem nagyon volt köztük hibás darab,(nem telóra gondol) igaz nem Kínában gyártották
-
-
Luser2000
addikt
válasz mandras81 #2087 üzenetére
igen, jol ertelmezed. nekem is ezt javasoltak meg az x10i idejeben.
es logikusnak is tunik, hiszen amikor a pc-s programmal kersz egy fw helyreallitasr,a kkor az eloszor letolti a telefonodnak megfelelo gyari fw-t a seus szerverrol, majd azt felteszi a telefonodra. ha ekkor ezt az ideiglenes (vagy rejtett?) fajl-halmazt elmented valahova a gepedre, akkor azt elvileg ugyan ezzel a modszerrel vissza kell tudni rakni valahogy.
mivel en nem probaltam, igy azt nem tudom, hogy kell-e elotte valami varazslat.Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
r-chee
őstag
válasz Ljózsef #2077 üzenetére
Hibás termék esetén valóban a kész termék gyártójára néznek rossz szemmel (jelen esetben a Sony-ra), senkit sem érdekel, hogy az milyen egyéb bedolgozó cégeknek adta ki az egyes alkatrészek gyártását. Tesztelésekről pedig annyit, hogy nagyon kevés helyen ellenőriznek (MEO-znak) 100%-ban. Általában meg van adva, hogy a kimenő termékek 10-20%-át át kell vizsgálni, és ha abban a százalékban nincs hibás cucc, mehet ki az adott szállítmány.
Mellesleg újfent jelezném, én pl. elégedett vagyok, nincs az SXS-em esetében semmiféle probléma. Nem kell leírni ezt a telót pár hibás kijelző miatt....
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Smiro
senior tag
válasz Ljózsef #2089 üzenetére
Tök mindegy, hol dolgozol -, akkor is neked van igazad. Szerintem. A felsorolás, hogy melyik felső kategóriás készüléknek mi a gyíkja, nem érdekel. (ez már nem rólad szól) Csupán az érdekel, ha megveszek valamit, azt NE JAVÍTSÁK, CSERÉLJÉK, HA GYÁRI HIBÁS. Vagy vissza a babaruhát kamatostól, amiért átvertek. Sajnos ezt ma már egy cégen sem lehet leverni. Így szívok például a 6 M felett vett kocsim kuplung tárcsája miatt 85 ezer km után és még sorolhatnám a pár év után elromlott prémium mosogatógépet, stb. Én is ilyen telót fogok talán venni, de kivárok és olvasok, mellesleg meg felháborít, hogy ennyi hibával adták ki a telót. Azt meg el ne higyje már valaki, hogy itt a fórumon több az elégedetlen vevő. Sokan azt se tudják, hogy van ez a fórum, csak káromkodnak a Sony miatt. A javításból meg köszönöm nem kérnék, megbontott-kókányolt cuccért pedig sokalnám az ára tizedét is kifizetni. Értem én, hogy sokan vigasztalják magukat, de nem lehurrogni kell, aki netán fikázza jelen állapotában azt, amit pofátlanul továbbra is rásóznak a tudatlan vevőre. uff.
-
petymeg
addikt
"Én is ilyen telót fogok talán venni, de kivárok és olvasok, mellesleg meg felháborít, hogy ennyi hibával adták ki a telót."
Az "ennyi hiba" alatt mit értesz konkrétan az első szériás hibás kijelzőn kívül?
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen