- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
R081
tag
Itt nem az akkumulátorokkal van a baj, mert ezek a koncepciós síkon mozgó, vagy megvalósított üzemanyagcellák (legyen az hidrogén, vagy akár etanol, vagy felőlem magfúziós is lehet ), működésük szempontjából mind egy és ugyanaz: energiaforrás.
A legnagyobb probléma azzal van, ami benne lötyög.
A Li-ion addig volt f*sza, amíg nem voltak oprendszerek, energiaigényes processzorok, főleg nem több magosak (hiába az energiabarát megoldás), a nagy kijelzők, és a több felé küldendő delej, teszem azt egyszerre megy a wi-fi, a 3g/4g, a BT, és stb, itt megáll a Li-ion tudománya.Nem az akkumulátorral van itt baj, hanem azzal, ami eszi belőle az energiát.
Az viszont tény, hogy ideje lenne kitalálni egy olyan megoldást, ami tényleg ki tudja szolgálni a mai telefonok energiaszükségletét, akár huzamosabb ideig is.
Jó lenne a Li-ion akksi is a maga 99,9%-os hatásfokával, ha meg tudnák oldani azt, hogy a 4000 mAh teljesítményű darabok méretét leredukálják az 1500-asokéra.Annak, aki a benzin energia disztribúcionalitásával (de szép szó) példálózott: ott sem a benzinnel van gond főnök, hanem a motorral, ami eszi az anyagot.Az Otto-féle robbanómotor hatásfoka is 40% alatt van, tehát minden litere 440 forintnyi benzinből csak 150-160 forintot fordítasz arra, hogy eljuss A-ból B-be, vagy még annyit sem, a többivel a környező levegőt fűtöd.
[ Szerkesztve ]
Krav Maga - We train like we fight, we fight like we train.
-
R081
tag
válasz #06658560 #43 üzenetére
Otto négyütemű robbanómotorja belső égésű motor.
Igazad van, hogy az égéshő a fontos, de annak csak kb a 40% hasznosul arra, hogy az autó menjen, a többi cirka 60%-kal még mindig a levegőt fűtöd, függetlenül a gumik és az aszfalt között létrejövő súrlódási ellenállástól és az egyéb járulékos veszteségektől.Forintosítás ide, vagy oda, nem változtat a helyzeten, az üzemanyagért fizetett pénznek ígyis csak a 40%-át költöd tényleges utazásra, ez nem az ellenállások, és járulékos veszteségek hibája, pusztán a motor üzemi hatásfokától függ.Ezen próbálnak javítani a jobb gumival, az áramvonalasabb formával, stb..egyrészt.Másrészt, hogy "220-nál" ne tekerdj fel egy villanyoszlopra egy kanyarban.
A Li-ion akksi töltés-kisütés hatásfok közel 100%, az akksival nincs gond, hanem a fogyasztóval.Több kell neki, csóró akku meg ennyit bír.Illetve ha gondnak is vesszük, akkor max a kémiája lehet.
Akkor tökéletes lenne a Li-ion is, ha a 4000 mAh-s akksik méretét sikerülne lecsükkenteni az 1500-asokéra.Bár az, hogy durván két és félszer nagyobb az akksi, még mindig nem jelenti azt, hogy kb annyival tovább is tudna szolgáltatni energiát.Krav Maga - We train like we fight, we fight like we train.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen