Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • badpad1979

    csendes tag

    válasz kelzsoca #1633 üzenetére

    nem akarok kötözködni, csak a kicsi magyar valóság, amiről beszélünk...

    ez nem szól másról csak a felelősség / feladat áttolásáról másra, akinek a mozgástere sokkal kisebb (viszonteladó), majd az ad neked egy másikat, vagy megegyezel vele..... MERT kérdésem: a wayteqnek nem lett volna olyan készüléke, amit el tudott volna küldeni, ha a visszaküldött eszköz javíthatatlan?

    Minőségirányításban dolgozom, tehát ez a hozzáállás számomra érthetetlen / elfogadhatatlan...

    Most utána néztem a levelezésemet (itthoni) május 28-án már nem ment a készülék, kb. 2-3 hétig volt nálam, azóta a "bürokrácia" útvesztőjében ténfereg.....

    Sorsom elfogadom, de ezt nem így kellett volna lekezelni...

    Ez kb. olyan, hogy van egy szériahibás gumi típus (egy batch), és a gyártó azt mondja, hogy ő ad egy papírt, hogy annál a kereskedőnél kérjél egy másikat (ami lehet, hogy szintén hibás), ahol megvetted legelőször....pedig ha valami széria hibás (már pedig ez széria hiba, függetlenül a kibocsátott darabszám / hiba aránytól, mert sok embernél azonos hiba merült fel!), akkor a gyártó felelőssége a kártalanítás!

    ezzel befejezem off-om és bízom benne, hogy a fórum már csak a készülék pozitív oldalát domborítja ki....

Új hozzászólás Aktív témák