- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Mobilarena
Ár-érték arányban verhetetlen a Xiaomi Mi2, napjaink egyik legerősebb hardvere mellett a MIUI is jobb, mint valaha. Ha kérdésed van a készülékkel vagy a használatával kapcsolatban, kérlek előbb olvasd el ezt az összefoglalót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrKapocs
őstag
Örülök, hogy azért valamiben igazam volt. Annyira el is keseredtem, és belátom, visszaadom a doktorim.
"egy hét alatt nem un meg az ember egy ilyen telefont": Egy hete van meg és azon aggódsz, hogy Szilveszterkor, amikor majd éjfélkor hívnál, akkor a hálózati leterheltség miatt és a telefonod hibája miatt nem fogod tudni, hogy éppen foglalt vagy nem kaptál vonalat? :-)))) Július van, most komolyan, ne vicceljünk már. Értem én a tréfát... tudod mit, mondd el a gyártónak, biztos megértik az aggodalmad. Már-már nekem is kezd gyomoridegem lenni emiatt a hiba miatt. De kérdésedre válaszolva; nem, nem igazán szoktam Szilveszter éjjel, pontban éjfélkor telefonálni. Előtte, utána felhívom, sms-t küldök, email-t küldök, de pontban éjfélkor? Nem, hacsak nem hívnak esetleg. Én ilyenkor inkább évezem az életet és nem azon aggódok, hogy nem kapok vonalat. Kit érdekel?!
"Nem jelzi, hogy 100%-on van a telefon, tovább tölti": Feloldod a kijelzőt és kiírja. Most komolyan, én este felrakom töltőre, reggel leveszem. Annyira nem élvezném, ha trombitahanggal értesítene hajnal 2-kor, hogy kész a töltés.
"Nem állítja le a töltést": Nem vagyok műszaki guru, de ismert egy "csepegtető töltés" (float charging) nevezetű dolog. Nem lehet túltölteni. Én az eddigi összes telefonom éjszakára mindig töltőn hagytam; egyik akkunak sem lett baja."A várakoztatott hívást sem jelzi sehogyan sem. Igen, ez tragédia." Nem tudok mást mondani, irigy vagyok a problémáidra.
"Minden telefonomat gyári állapotban adtam el" Én is, öltönyzsebben, tokban hordom. Ettől függetlenül a megboldogult Nokia 6300-ás telefonom egyszer táskában, fél méterről sikerült elejtenem. Pontosabban a táskát. Olyan szerencsétlenül esett, hogy ki is kapcsolt és utána random módon nem volt hajlandó bekapcsolni, random módon nem jelezte a hívásokat, jelzett térerő ellenére sem voltam elérhető. Nem kell nagy dologra gondolni, megsérülhetett valami benne. Lehet, hogy a szállítás során, lehet egy hibás alkatrész. De ettől még nem hibás az eladott 40 millió darab.
"Nem baj, ez már az új tulaj gondja lesz": Ennyi, el kell adni, nem kell ezen túl sokat aggódni. Mondanám, hogy küldd ki szervizes javításra, de haszontalan lenne azt gondolom. Szép az idő, süt a nap, nem kell ezen aggódni. Van más annyi szép dolog a telefonon kívül, ezen nem szabad aggódni. Árt a szépségnek. :-)
Én azt tanítom, hogy az ilyen vevőknek, akinek ennyi gondja van, azonnal adjuk vissza a pénzt, ha azt kéri. Ne is javítgassuk, cserélgessük (eltekintve a nyilvánvaló csalóktól). Az ilyen vevő a folyamatos elégedetlenkedésével többet árt a márkaimázsnak, mint amennyi profitot termel."Ghost touch is az elégedetlenségemből fakad? Kívánom, hogy vegyél egy autót, ami 130km/h-nál az autópályán csinál egy hirtelen jobbra-balra kormánymozdulatot." Azért ne keverjük a termékfelelősségi kérdést (ahol a fogyasztó élete, testi épsége, stb forog veszélyben) a garanciális kérdésekkel. Óriási különbség van a kettő között. A hasonlat akkor lenne helyes, ha mondjuk az akku túlhevülne és felrobbanna az arcánál a fogyasztóknak. Itt, még csak hasonló esetről sem lehet hallani. Ne riogassuk az embereket. A ghost touch nem termékfelelősségi kérdés, szimplán garancia és kész. Maximum. Persze, ha dramatizálni szeretnénk a kérdést és a végletekig gyártani az elméleteket, akkor a ghost touch előfordulhat mondjuk egy meteoritkatasztrófa esetén is, miközben tárcsáznád az 112-t. Hű és ha pont ott és akkor kezd a szellem képernyőt nyomkodni... belegondolni is borzasztó.
"Funkcionális analfabéta": Tudod, hogy mit jelent a szó? Azért inkább keress rá a biztonság kedvéért. Tudok internetezni (nem a titkárnőm gépeli az üzeneteket), tudok autót vezetni (nincs sofőröm, van jogosítványom) és nyelveket is beszélek.
Nem is tudok mást mondani, ezt kell mondani ilyen esetekben, mindenben igazad van. Meggyőztél. :-)))
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 90%
- Apple iPhone 11 Pro Max 64 GB zöld független 99% akkumulátor
- KIEMELT AKCIÓ: kitűnő állapotban lévő Apple iPhone XS 256 GB silver szuper áron eladó !!! (10)
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 256GB gyári független akku 100% 2024.07.14. Apple garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest