Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrKapocs

    őstag

    válasz Aryes #11051 üzenetére

    Örülök, hogy azért valamiben igazam volt. Annyira el is keseredtem, és belátom, visszaadom a doktorim. :R

    "egy hét alatt nem un meg az ember egy ilyen telefont": Egy hete van meg és azon aggódsz, hogy Szilveszterkor, amikor majd éjfélkor hívnál, akkor a hálózati leterheltség miatt és a telefonod hibája miatt nem fogod tudni, hogy éppen foglalt vagy nem kaptál vonalat? :-)))) Július van, most komolyan, ne vicceljünk már. Értem én a tréfát... tudod mit, mondd el a gyártónak, biztos megértik az aggodalmad. Már-már nekem is kezd gyomoridegem lenni emiatt a hiba miatt. De kérdésedre válaszolva; nem, nem igazán szoktam Szilveszter éjjel, pontban éjfélkor telefonálni. Előtte, utána felhívom, sms-t küldök, email-t küldök, de pontban éjfélkor? Nem, hacsak nem hívnak esetleg. Én ilyenkor inkább évezem az életet és nem azon aggódok, hogy nem kapok vonalat. Kit érdekel?!

    "Nem jelzi, hogy 100%-on van a telefon, tovább tölti": Feloldod a kijelzőt és kiírja. Most komolyan, én este felrakom töltőre, reggel leveszem. Annyira nem élvezném, ha trombitahanggal értesítene hajnal 2-kor, hogy kész a töltés.
    "Nem állítja le a töltést": Nem vagyok műszaki guru, de ismert egy "csepegtető töltés" (float charging) nevezetű dolog. Nem lehet túltölteni. Én az eddigi összes telefonom éjszakára mindig töltőn hagytam; egyik akkunak sem lett baja.

    "A várakoztatott hívást sem jelzi sehogyan sem. Igen, ez tragédia." Nem tudok mást mondani, irigy vagyok a problémáidra.

    "Minden telefonomat gyári állapotban adtam el" Én is, öltönyzsebben, tokban hordom. Ettől függetlenül a megboldogult Nokia 6300-ás telefonom egyszer táskában, fél méterről sikerült elejtenem. Pontosabban a táskát. Olyan szerencsétlenül esett, hogy ki is kapcsolt és utána random módon nem volt hajlandó bekapcsolni, random módon nem jelezte a hívásokat, jelzett térerő ellenére sem voltam elérhető. Nem kell nagy dologra gondolni, megsérülhetett valami benne. Lehet, hogy a szállítás során, lehet egy hibás alkatrész. De ettől még nem hibás az eladott 40 millió darab.

    "Nem baj, ez már az új tulaj gondja lesz": Ennyi, el kell adni, nem kell ezen túl sokat aggódni. Mondanám, hogy küldd ki szervizes javításra, de haszontalan lenne azt gondolom. Szép az idő, süt a nap, nem kell ezen aggódni. Van más annyi szép dolog a telefonon kívül, ezen nem szabad aggódni. Árt a szépségnek. :-)
    Én azt tanítom, hogy az ilyen vevőknek, akinek ennyi gondja van, azonnal adjuk vissza a pénzt, ha azt kéri. Ne is javítgassuk, cserélgessük (eltekintve a nyilvánvaló csalóktól). Az ilyen vevő a folyamatos elégedetlenkedésével többet árt a márkaimázsnak, mint amennyi profitot termel.

    "Ghost touch is az elégedetlenségemből fakad? Kívánom, hogy vegyél egy autót, ami 130km/h-nál az autópályán csinál egy hirtelen jobbra-balra kormánymozdulatot." Azért ne keverjük a termékfelelősségi kérdést (ahol a fogyasztó élete, testi épsége, stb forog veszélyben) a garanciális kérdésekkel. Óriási különbség van a kettő között. A hasonlat akkor lenne helyes, ha mondjuk az akku túlhevülne és felrobbanna az arcánál a fogyasztóknak. Itt, még csak hasonló esetről sem lehet hallani. Ne riogassuk az embereket. A ghost touch nem termékfelelősségi kérdés, szimplán garancia és kész. Maximum. Persze, ha dramatizálni szeretnénk a kérdést és a végletekig gyártani az elméleteket, akkor a ghost touch előfordulhat mondjuk egy meteoritkatasztrófa esetén is, miközben tárcsáznád az 112-t. Hű és ha pont ott és akkor kezd a szellem képernyőt nyomkodni... belegondolni is borzasztó.

    "Funkcionális analfabéta": Tudod, hogy mit jelent a szó? Azért inkább keress rá a biztonság kedvéért. Tudok internetezni (nem a titkárnőm gépeli az üzeneteket), tudok autót vezetni (nincs sofőröm, van jogosítványom) és nyelveket is beszélek. :B

    Nem is tudok mást mondani, ezt kell mondani ilyen esetekben, mindenben igazad van. Meggyőztél. :-)))

Új hozzászólás Aktív témák