- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kai_Rong
senior tag
A sztori sutaságával én sem vagyok kibékülve - ugye a teljes sztori egy az egyben követi a történelmet, pár olyan apróságban van eltérés, ami a big picture-t nem befolyásolja. Ahhoz képest, hogy a marketingben rommá lett nyomatva a "choose your own path and forge destiny" és hasonló lózungok, semmit nem lehetett a kerettörténetben érdemben csinálni. A választásnak csak az illúziója volt meg. Ebbe a helyzetbe beleerőszakolni azt, hogy mi igazából a pártatlan, külső szemlélő rónin vagyunk, aki a mérleg nyelveként ahhoz az oldalhoz húz, ahova akar, megismerve mindkét oldal érveit a történelmi nagy eseményeknél, óriási nagy narratív baklövés, pont azok miatt is, amit írtál Szó mi szó, az NPC-k valós történelmi személyiségei is igazi ringlispílt műveltek az oldalak között, mivel a korszak ténylegesen komplex volt, és nem fekete-fehér, de az alkotóknak azt fel kellett volna mérnie, hogy ez játék sztoriként nem működik. A régebbi Assassin's Creedek ezt jól tudták hozni, mivel ott railroad szerkezetű sztorimesélés volt, amitól valósabb motivációkkal rendelkezett a karakterünk. A sztori nekem összességében még annak fényében is csalódás volt, hogy a Team Ninja sose erről volt híres (a Nioh 1-2, a Wo Long és a Strangers of Paradise "sztorijai" is megérnek egy misét).
A harc szerintem iszonyatosan fun volt, ha laposnak érezted, akkor valószínűleg nem a megfelelő nehézségi szinten játszottad (az állítható nehézség amennyire casual baráttá teszi a játékot, legalább annyira rontja is az élményt a hardcore-abb rétegnek).
A lootrendszer is tipikus Team Ninja, valóban semminek nincs értéke, azaz semminek sem tudsz igazán örülni, főleg nem az első végigjátszás során, ami arról szól, hogy amint esik egy jobb stattal rendelkező darab, azonnal cseréled is Amikor buildet akarsz építeni az endgame-ben, ott lesz jelentősége a lootnak, addig felesleges pepecselés - és egyébként teljesen jogos a kritika, a Soulslike-okkal összehasonlítva a Team Ninja megmaradt valahol a 2000-es években, ahol ez a lootömlés divat volt, de ráférne némi újragondolás a rendszerre. Feltételezem azért nem nyúltak hozzá eddig, mert a keménymag fandom viszont pont ezt szereti a rendszerben, két réteget pedig nehéz egyszerre plízelni.
Az AI g.cibuta Kedvenceim a kiszabadított roninok a public order restoration eventeknél, akik nagyon hálásak azért, hogy kiszabadítottad őket, de még véletlenül se ütnének bele az ellenfelekbe. Midnight módban ugye minden public order restoration eventnél az egyik formidable fieldboss fixen egy rendes sztori boss - Kondo, Genzui, Ryoma, Sana, stb., és azért 90+ szinten van egy pár, akivel nem esik jól harcolni. Kiszabadítottam a rónin haveromat a táborban, kiirtottam mindenkit, már csak a fieldboss volt hátra, levertem az életét addig, hogy ténylegesen egy ütés kellett volna csak bele, healing itemem meg távolsági fegyverbe ammo már nem maradt, és percekig fogócskáztam a bossal, tesztelve, hogy a haverom vajon beleüti-e azt az utolsót, amíg a boss velem van elfoglalva. Plot twist: nem ütötte bele.
Mindezek mellett egyébként a játék jól fogyott, hét elején volt Koei Tecmo menedzsment beszámoló, eladott példányszámban állításuk szerint a játék felülmúlta a Nioh sorozatot, és a játékosok általi fogadtatással is elégedett a kiadó. Ezek alapján azért lehet bízni abban, hogy foglalkoznak majd a játék foltozgatásával, illetve talán egy DLC is jön majd hozzá.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- TCL LCD és LED TV-k
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Így építsd a billentyűzeted!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One X 500GB fekete játékkonzol hibátlan működéssel garanciával
- Playstation 4 Játékok
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest