- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
spleenszuru
őstag
Jó kis összefoglaló.
Gondolom, te Nioh és/vagy Wo Long veterán vagy, így meg kell ezt a részt cáfoljam:
"......közepes nehézséggel, szerintem minimális odafigyeléssel ezen a nehézségen bárki végig tudja játszani a játékot (a legkönnyebb fokozaton elég a négyzetet spammelni, és akkor se halsz meg )"
Mint első ilyen játéka valakinek, ez bizony nem igaz. A medium szerintem nehéz, néha lehetetlennek tűnik, vagy legalábbis a sikerélményt teljesen elveszi a rengeteg (majdnem mind) sikertelen counterspark. Baromi gyorsan fogy a HP és a Ki is.Easyn tolom, miután visszatettem rá 10 óra mediumon kínlódás után, és szerintem ott sem elég csak négyzetet spammelni, úgy bizony a Ki nagyon hamar nullázódik, hiába a blade flash.
Nem beszélve arról, hogy pl. csak négyzet spammel, nem lehet master rankra nyomni a dojo-s gyakorló harcokat.Gondolom ilyen sokat jelent a korábbi tapasztalatod, egy teljesen kezdővel szemben.
Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Te/ti amúgy használsz nem kék stancet is az ellenfelek ellen?
Én olvasom sok helyen, hogy katana Tatsumi stancevel mennek, mert abban könnyebb a parry, meg amúgy van úgymond "távolsági" Ki támadása.
Ill. baromi jól is néz ki, de természetesen ez sokszor piros vagy neutral egyes enemyknél, szóval én mindig váltok, hogy kék legyen.Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Én megint visszatettem mediumra, patch után.
Az Eddigi 50 órám kb 35 óra easy, 15 óra medium.Easyn imádom a játékot, mediumon már legszívesebben kivágnám a fenébe.
Dojoban szinte MINDEN piros támadást lecsúszok/vagy túl hamar nyomok, egyetlen harcot sem tudok novice fölé vinni, vagy épp meghalok.
Egyszerűen képtelen vagyok rá.
A méregdobáló, stb. ellenfelek meg szintén csak rontanak az élményemen.Ilyenkor kajak nem tudom, hogy ezek a játékok tényleg csak szimplán nem nekem valók, vagy mi van, de így ebből nem lesz Wo Long, ha képtelen vagyok még közepes nehézségen is eredményeket elérni itt.
Minden egyes piros támadás mediumon már olyan, mintha egyszerűen időm sem lenne lenyomni a parryt, annyira gyorsan érkeznek.
Kevesebb esetben meg olyan későn, annyira késleltetett, hogy akkor meg az a baj ....Mentem most harcokat a fegyvertelen Monk ellen, Rutherford, a mérgező vörös csaj ellen, meg egy odachis csávó ellen, akit párszor eleinte még névtelenül kellett leverni asszem.
Annyira borzasztóan ment mind, hogy most megint teljesen elment a kedvem az egésztől.Magától értetődik, hogy mivel ennyire balfasz vagyok, így violent gale és flash attack még egyetlen egy sem érkezett tőlem az 50 óra alatt, ami gondolom szintén nem segít.
Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Láttam már pár helyen igen, hogy ne féljek a Wo Longtól Roninhoz hasonlítva, mert még veterán Nioh és Wo Long playerek is azt mondják, a Ronin parry rendszere unfair/nem jól van kivitelezve.
Azóta is erőltetem a mediumot, és oké, maga a halál nem sokszor ér el, de zavar, hogy ennyi poti kell, meg stb.
Rápróbáltam a híres Tatsumi stancera Katanaval, mert azt mondják, hosszabb a parry ablaka.
Talán igaz, talán nem, nem vagyok benne 100% biztos. Illetve hiába megyek ezzel mindig, mert ha pirosra válik az ellenféllel szemben, akkor nem bénulnak le sikeres parry esetén, tehát azonnal támad tovább.
Egyébként a nagyobb, lassabb fegyveres embereket egész jól parryzem, kivéve mikor végtelenségig chargingolja a támadását, és túl hamar nyomom le a háromszöget, ami elég sokszor előfordul.
Amúgy rájöttem, összességében nem lekésem a parryt, hanem elsietem.
Mondjuk olyan enemy is egyre több van, akik sorozatban 2-3 piros támadást engednek rám.
Dojoban tegnap nyitottam megint vagy 10 embert, egyiket sem tudom novice fölé vinni, akkor sem, mikor egész jónak érzem a parryt és a martial skillek használatát, mert a damage pontjaim béka segge alatt vannak.
Redditen amúgy azt írták, a damage összetevője a dojonak az én bekapott sebzésem alapján van, nem az, hogy én mennyit sebzek.#73
Én még Edoban vagyok, de annak szerintem végén már, és jah, a dupla bossok szimplán unfairek.
1 ellenféllel szemben is nagyon nehéz fenntartani a Ki-t, nemhogy többel.Szerintem mediumon a sima kis egy nyilas ellenfelek nem váltanak fegyvert, csak a bossok/dojo tagok, ilyenek.
Malaka!
-
vanŠcore
csendes tag
Jó látni, hogy valaki ennyire jól elszórakozott a játékkal. Én 50+ óra után bőven elégnek tartottam.
Nagy reményekkel ugrottam neki, de nekem az egész több sebből vérzett. Egyáltalán nem a grafika a legnagyobb gond. A megteremtette világ unalmas, szürke. Harcok elmentek, egy idő után kiszámítható és nem nyújt szórakozást. Bond-nak semmi értelmét nem láttam. Egyik percbe vállvetve harcolunk együtt, aztán ő az egyik boss a "pálya" végén. Ahelyett, hogy döntetni lehetett volna egyáltalán harcolni akarok-e vele, megküzdünk, legyőzöm, liheg egy kicsit, kis párbeszéd, elsétál és megy minden tovább, mintha semmi sem történt volna. Az AI butácska.
A játék közepétől a Story-ra fókuszáltam igazán, hátha ez mindenért kárpótol majd. Tévednem kellett, nem volt hűha faktor és könnyen felejthető.
Karakterből van sok, de üresek, Ryoma volt az egyetlen, akit úgy tálaltak, hogy érdekes is maradjon számomra. Azon kifejezetten nevettem, mikor a "Gumicukor" klántagok legyőzését követően, Kondo érvel, hogy de még is álljak át hozzájuk.
A Twin Blade a végére már irritált. Összesen nem tudom hányszor kellett megküzdenem vele. Az első még okés volt, aztán ménél többször jött elő, győztem le és futott el, kezdtem forgatni a szemem. Az utolsó harc alkalmával már annyira untam, hogy alig vártam felkínálja mikor ölhetem meg, nem is érdekelt a következménye.Lootrendszer borzalom. Semmit nem lehetett igazán értékelni, amit megszereztél.
Úgy gondolom az egészből sokkal többet ki lehetett volna hozni. Csalódtam.
-
spleenszuru
őstag
Amúgy azok az itemek eleve elég szarok szerintem, kevés az igazán hasznos stat rajtuk.
Tegnap lapozgattam őket végig, szerintem lassan végzek a sztorival, de még mindig azt a 3-at használom (+Ryoma), amit már ch1 végén felraktam magamra.(Mondjuk úgy könnyen mondom, hogy szarok, hogy se violent galet, se flash attackot nem használok, mert egyszerűen nem tudom kivitelezni, mert örülök, hogy nem halok meg. Egy sem sikerült még egyikből sem, 76 óra alatt).
Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Oh köszönöm.
Na de várj, ha nekik, azaz az ellenfeleknek van hyper armorja, akkor miért rólam írod, hogy végbemegy a támadásom?A Shinsengumik betegek amúgy jah, kicsit eltúlozták már őket.
Bár még mindig Shintaro Nakaoka a legutáltabb ellenfelem, a nyomorult puskájából 2 lövés, és zéró a stamina, countersparkozni meg képtelen vagyok a puskákat.Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Világos, köszi.
Lehet, hogy a szettes dolgot teljesen félreértettem...
Jól látom, hogy a szettek száma csak 3ig megy max, azaz elég egy szett teljes hatásához 3 db belőle, és még ebből is mínusz 1, ha rajtam van Ryoma cucca?
Én tegnapig azt hittem, full szett kell, ruhák, fegyver, minden.
Pl. van rajtam 5 db mighty warrior darab, de a szett effekt listán csak 3ig számlál.Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Közben kiderítettem már én is, és lett is egy 22 oldalas guidem, mit honnan tudok összeszedni.
Sőt, végig is értem a játékban, platináztam, és nekiálltam a midnightnak, én...Nehéz, sokszor rossz élmény, de valamiért mégis jó. Level upolni próbálok high risk coop küldivel, de pl. tegnap este elég nehezen találtam meccset, gondolom nem játssza sok európai, Ázsia meg aludt.
2-3 azért sikerült.Ez a szett osztás tetszik, és a bónuszaik szerintem megérik, azért jók ezek a +-10%-os dolgok így midnightban.
Szinte biztos, hogy nem tudom majd így végigtolni, mivel ch3 végén már a dusk küldetések is feladták a leckét, főleg az utolsó pár küldetés.
Az viszont tény, hogy az új skillek nem rosszak, lehet azért érezni a hatásukat.A midnight public orderek meg, pffff...
Párat Yokohamában már sikerült, de van aminek nem merek nekimenni se még egyszer, annyira szétvertek.Malaka!
-
spleenszuru
őstag
Többször van a Blue demon, vagy mi? Ugyanis tegnap azt megtaláltam, öten voltak összesen, ebből 1 fugitive, 1 ő, és sikerült elsőre, halál nélkül kinyírni!
Nem is tengerpart volt btw.A cheese biztos jól jönne, mert van pár ellenfél, akikkel abszolút nem akarok majd harcolni kb., ilyen pl. Shintaro Nakaoka, vagy mi a neve. A Puskás-kardos.
Még ki sem próbáltam ezeket a nyilakat, azt sem tudom, hogy mérgezem/tüzezem be a nyilaim, lol. Utána kell nézzek, de köszi.A breakthrough fán amúgy már a HP, def, és a Ki damage/loss részeket fullra raktam, de annyira azért nem érzem magam erősnek tőle.
Gondolom majd azok a százalékos statos skillek is jelentenek valamit, ha kiraktam őket, amik stat alapján adnak +3% dmg-t.Malaka!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HBO Max & OD topic
- Renault, Dacia topik
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Torrent meghívó kunyeráló
- Autós topik
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest